پنج روش‌ها حلقه شنا بادی به شما کمک می‌کند|به شما کمک می‌کند|اجازه می‌دهد شما به|کمک به شما|کمک به شما برای|فعال کردن|فعال کردن شما برای|آسانتر کردن|ارائه کمک به|نشان دادن نحوه} دریافت اضافی کسب و کار

برای اولین بار ورزش سکی در سالهای ۱۳۵۰ از طرف ریاست گرزندوی در چوک ارغندی کابل به بنیاد گذاشته شد. در حال حاض

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

برای اولین بار ورزش سکی در سالهای ۱۳۵۰ از طرف ریاست گرزندوی در چوک ارغندی کابل به بنیاد گذاشته شد. در حال حاضر ریاست این نهاد بر عهده کریم کرامالدین میباشد. طبق معلومات ریاست فدراسیون پرورش اندام حدود ۱۱۵۰کلپ پرورش اندام در سطح کشور وجود دارد که ۲۰۰کلپ آن در کابل فعالیت میکند. نا صر هوتکی پرورش اندام افغانستان را در شش دوره تقدیم نمودهاست که چنین نگاشته میشود. در سال ۱۹۹۳ عده یی از بهترین ورزشکاران پرورش اندام کابل که عازم شهر مزار شریف بودند در اثر سقوط هواپیما جانهای شیرین خود را باختند که ضایعه جبرانناپذیر به ورزش کاران پرورش اندام کشور افغانستان میباشد. وی همچنین توانست در ردهبندی رده پنجم میز ۵ را به خود اختصاص دهد. در ردهبندی ماه جون سال ۲۰۱۲ افغانستان با کسب ۱۱۴ امتیاز در رده ۱۶۸ جهان قرار گرفت. در۳ عقرب سال ۱۳۹۰از میان ۶۰ بازی کن ۳۲ بازی کن در تیم ملی افغانستان قبول شدند. ریسمان کشی یکی از بازیهای ملی افغانستاناند. بر مبنای روایتها گویند در زمانههای قدیم پهلوانان ما پیش از مسابقه بدن شان را با تیلهای سیاه یا زیتون چرب مینمودند و در آفتاب می نشستند، بعد به کشتی میپرداختند و چهار طرف محل برگزاری بازی شان را به فاصله ۱۰ متر بر ۱۰ متر ریسمان میبستند.

ورزش شطرنج را به نام ورزش مغزی یاد مینمایند. در سال ۱۳۲۴ ورزش بسکتبال توسط یک معلم آمریکایی به نام فلوگر طور اساسی در لیسه حبیبیه تربیه و ترویج گردید. کنون در بازی بسکتبال جوانان اروپا و آمریکا تیم ملی افغانستان را کمک مینمایند. سازمانهای ورزشی آمریکا افغانستان متعلق به یک گروه است که به رشد و توسعه از جوانان افغانی اختصاص داده شدهاست. آنها باوجود مشکلات اقتصادی و امنیتی توانستند فدراسیون این سبک ورزشی را در افغانستان به صورت مستقل ثبت و ثبت نمایند. چنانچه روحالله محمدی، دستگیر پنجشیری و اجمل فرازی، ملی پوشان کیک بوکسینگ افغانستان که در ۹مه سال۲۰۱۱ دو مدال طلا و دو مدال نقره را از رقابتهای جهانی کیک بوکسینگ که در یونان برگزار شده بودن به نام افغانستان رقم زدند. یک مدال طلا را ژو فنگ، که در ۷۵- کیلوگرم آزاد بانوان بازیهای آسیایی ۲۰۱۴ هم مدال طلا کسب کرده بود و دیگری را ژو چیان کسب کردند.

استاد حسینی باشگاههای را در تهران قم و مشهد تأسیس نموده شاگردان و مربیان زیادی را تحویل جامعه دادند. عزیز احمد اختری؛ عزیزالله عزیزی؛ جیلانی؛ فیض محمد کارمند؛ صلاح الدین صدیقی؛ عبدالغفور رغبت؛ نجیب الله حسینی و استاد عارف و… بازی کنان مشهور آن دوره ذبیحالله، داود تیم حریت، نعیم تیم حریت، نعمیم چوچه تیم حریت، شا محمود تیم پامیر، ادهم ادبیات، نعیم ولف، طاوس، افضل، انجنیر محاظ اله، نعیم سیاه، ضیا رحیل، جان اله، عبداله از کابورا، دکتور عرفان، مجید فتاح، دکتر صبور و از طبقه اناث شهلا خواهر استاد ذبیح، مکی جان و آدینه بود که تا سال ۱۳۶۲ شهرت داشتند. ، بازی کریکت در ابتدا همانند بسیاری دیگر از ورزشها توسط طالبان ممنوع شد، اما در سال ۲۰۰۰ (۱۳۷۹ ه. تیم ملی کریکت افغانستان در دو تورنمنت در پاکستان شرکت کرد و توانست نخستین پیروزی خود را برابر پاکستان به دست آورد. تیم ملی والیبال افغانستان تیم والیبال قدرتمند ازبکستان را با نتیجه سه در مقابل یک شکست داد و پیروزی را نصیب خود ساختند.

᠎Conte nt h​as be᠎en gen er᠎at ed by G᠎SA​ Con te nt᠎ Generat or  Demov᠎ersi᠎on .

حلقه شنا بادی یک محصول ایده آل و زیباست که برای استفاده داخل انواع استخر و حتی بر روی آب های آرام و دریا ، قابلیت استفاده را داشته و سبب می شود تا شما با هیجان فوق العاده ای یک تفریح آبی مهیج را تجربه کنید. افغانستان در سال ۱۳۵۹شمسی مطابق به ۱۹۸۰ م عضویت فدراسیون جهانی را کسب کرد. ورزش بسکتبال در افغانستان از سال ۱۳۱۷ هجری شمسی در منطقهٔ بالای حصار کابل توسط یک مربی خارجی از کشور هندوستان به نام شاجی اساس گذاشته شد. بسکتبال یک بازی گروهی، اجتماعی و خیلیها دلچسب میباشد. کلپ فوتبال افغان پریمیر (به انگلیسی: Afghan Premier FC) یک کلپ انتفاعی میباشد. پس ازان تیم فوتبال افغانستان در سالهای ۱۳۲۴ و ۱۳۲۸ خورشیدی سفرهای به هندوستان و ایران نمود که باز هم نتایج مطلوب را به دست آوردند. تیم ملی در بازیهای تابستان ۲۰۰۶ انگلستان شرکت کرد و توانست ۶ بازی از ۷ بازی را با پیروزی خاتمه بخشد. ۱ این ورزشکاران وارد بازیها شدند اما در هیچ رویداد تیمیای شرکت نکردند. از بازیکنان خوب این کشور میباشند. اولین سفر خارجی تیم ملی والیبال کشور افغانستان در سال ۱۳۵۳ هجری شمسی به تاشکند (اتحاد شوروی سابق) بود که اعضای ان تیم عبارت بودند از عبدالقدیر چپ، آدم خان قوای هوای، تجلی نفت وگاز، صوفی عبدالحمید، عطا الله، عبدالله نوابی، حمید منگل، محمد ایوب خشک، بازمحمد، طاهر سبز، عبدالعلی پنجه و جان علم خان بودند. This po st has be en w​ri᠎tt᠎en with GSA Conte᠎nt Gen erat​or Demov ersi᠎on᠎!

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن