جلوی خانه روش نمایشی: مینه سوتا, تئاتر, زن و شوهر ایجاد یک نمایش را در جاده ها و یا به حیاط خود را

شما نوشتن و انجام یک بازی در مورد آن و شما آن را در جاده ها است. Um را که آن را به جلوی خانه. یا یک حیاط پشت.

توسط NEWSATROPAT در 23 تیر 1399

شما نوشتن و انجام یک بازی در مورد آن و شما آن را در جاده ها است. Um را که آن را به جلوی خانه. یا یک حیاط پشت.

زن و شوهر جن Maren و پیتر سیمونز ایجاد "خنده دار من قرنطینه" — 30 دقیقه عملکرد این برنامه شامل آهنگ ها, داستان سرایی, تریک, پانتومیم و ... مبارزه با شمشیر — که سهام یک داستان از یک زن و شوهر در خانه با هم با توجه به COVID-19 shutdown. Maren و سیمونز در حال انجام آن را در صورت درخواست در خارج از منزل برای محله و جمع های خانوادگی از 25 نفر و یا کمتر.

اگر این غیر pandemic بار Maren در حال حاضر می تواند بر روی صحنه برای او دور ششم به عنوان Marjorie Congdon کالدول در تاریخ تئاتر "Glensheen." سیمونز خواهد بود بر روی صحنه در پارک میدان تئاتر در این ماه در "هولمز و واتسون." (هر دو تولید شده است موکول برای تابستان 2021.) آنها همچنین می تواند کار به عنوان بخشی از "علم زنده تئاتر" اقدام به شرکت در موزه علوم مینه سوتا.

Maren گفت: آنها را در راه خود را به موفق ترین سال تا کنون به عنوان یک تئاتر ، هنگامی که عملکرد خود را تعطیل او دست پاچه.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

"چه می توانم انجام دهم ؟ چه می پیت انجام دهید ؟ " او فکر او به عنوان از دست خواب. او بیدار یک روز صبح و پرسید: "پیت, چه می توانید انجام دهید؟"

شاید آنها می تواند انجام با هم Maren پیشنهاد شده است. سیمونز اعمال نقش گیتار و انجام داده است و تئاتر خیابانی از جمله روی لئامت دادن در مینه سوتا رنسانس جشنواره در اوایل 1980s. Maren عمل می کند و آواز می خواند.

سیمونز واکنش نشان داد و راه او همیشه می کند او می گوید: "هیچ که نمی خواهد کار کند."

Maren می گوید او واکنش نشان داد و راه او همیشه می کند. او آرام نگه داشته در مورد آن.

حدود چهار روز بعد, او می گوید: Simmons اعلام کرد: "من نوشت: یک بازی در مورد یک زن و شوهر و آزار با هم است."

چت با زن و شوهر روی ایوان جلوی خود را St. Paul صفحه اصلی جامد است اثبات این گفتگو برای من خنده دار قرنطینه" بر اساس زندگی واقعی است.

Maren و سیمونز که در طول یک نمایش در سال 2011 و ازدواج کرده بودند در سال 2014 تماس های خود را از دو فرد شرکت تئاتر تئاتر Unmasqued (و سرگرم کننده را از املا در طول خود را نشان می دهد گفت: این نشان میدهد آنها "تئاتر حرفه ای").

قبل از COVID-19 قفل بیشتر وقت آنها صرف با هم — فقط دو نفر از آنها — تا به حال شده است در تعطیلات سیمونز می گوید. محدود هم 24/7 آنها انجام پروژه های اطراف خود را 1890s خانه از جمله اضافه کردن یک طبقه بالا اتاق رختشویی که دو برابر به عنوان یک استودیو صدا برای صدای خارج از قاب کار ... نیز که کمیاب در طول coronavirus shutdown.

"همه چیز از دست رفته است" Maren می گوید او نگران است. "چکار کنم؟'

ایجاد "خنده دار من قرنطینه" به او هدف سیمونز می گوید. "این underselling آن را به می گویند برای من این بود یک نجات دهنده زندگانی." او با همسرش تماس موتور برای ایده: "En-Jen".

آنها می دانستند که این بازی تا به حال برای تجدید نظر به خانواده ها از آنها برگزاری آن در خارج از منزل. تجربه کار با این شرکت اقدام در موزه علوم کمک می کند وجود دارد Maren می گوید.

اما فقط به عنوان تئاتر Unmasqued آماده بود به آن داستان به جلوی خانه قتل جورج فلوید همه چیز را تغییر داد. شورش پس فلوید مرگ ضربه دو بلوک از خانه خود را.

"ما نمی خواهیم به تن ناشنوا" سیمونز می گوید. "ما نمی توانیم sugarcoat آن است. این بازی توسط و در مورد سفید مردم است."

پس از یک احترام مکث Maren و سیمونز تصمیم به رفتن پیش با نشان می دهد اما اذعان کرد که مشکلات را نمی توان نادیده گرفت. از طریق ژوئیه آنها در حال اهدای نیمی از درآمد حاصل به زندگی ماده و برابر عدالت ابتکار.

وجود دارد مجموعه ای از هزینه های نشان می دهد در حال حاضر. مخاطبان کمک های مالی پذیرفته شده است.

از آهنگ تقلید ("تلف شدن دوباره در من تاج-ville") به پانتومیم تریک سیمونز که در آن عمل می کند از یک داستان بر اساس پیشنهادات و انتقادات مخاطبان "این یک درام روانی مردم در مورد یادگیری چگونه به ماندن در عشق," او می گوید.

پس چقدر از "من خنده دار قرنطینه" است که بر اساس زندگی واقعی ؟

"وجود دارد برخی از متقاطع" سیمونز می گوید و Maren گره.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن