دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن خواست به ممنوعیت Infinite دیگر برنامه های چینی

توسط: PTI | واشنگتن | منتشرشده: ژوئیه 16 سال 2020 7:41:24 am رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن د

توسط NEWSATROPAT در 26 تیر 1399
توسط: PTI | واشنگتن | منتشرشده: ژوئیه 16 سال 2020 7:41:24 am
US bans Tiktok, Donald Trump, Trump urged to ban TikTok, Chinese apps banned in US, رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در حال سخنرانی در یک کنفرانس خبری در باغ گل رز کاخ سفید روز سه شنبه در واشنگتن است. (AP Photo/اوان Vucci)

یک گروه از 24 با نفوذ جمهوری خواه کنگره ایالات متحده خواست رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در روز چهارشنبه به ممنوعیت Infinite و چینی دیگر برنامه های کاربردی تلفن همراه بیان کرد که هند گرفته شده فوق العاده مرحله از ممنوعیت 60, چینی, وابسته به نرم افزار با توجه به نگرانی های امنیت ملی.

نوشتن برای حمایت از تلاشهای دولت برای محدود کردن Infinite و دیگر سیستم عامل رسانه های اجتماعی وابسته به حزب کمونیست چین (CCP) را از دسترسی به بازارهای آمریکا نمایندگان مجلس در نامه ای به تهمت و ادعا کرد که این برنامه های محبوب' شیوه های جمع آوری داده ها همراه با چین طاقت فرسا امنیت سایبر قوانین نیاز به تمام شرکت های فعال در چین از جمله Infinite پدر و مادر شرکت ByteDance برای به اشتراک گذاری داده های کاربر با CCP مقامات در حال حاضر یک تهدید واقعی برای امنیت ملی آمریکا.

"ما مصرانه از دولت خود را به اقدامات قاطع برای حفاظت از مردم آمریکا را حفظ حریم خصوصی و ایمنی" نمایندگان مجلس در نامه ای به مغلوب ساختن پیشی جستن.

"در ماه ژوئن هند در زمان فوق العاده ای گام ممنوعیت 60, چینی, وابسته به برنامه های تلفن همراه از جمله Infinite با توجه به نگرانی های امنیت ملی. اما CCP را سیستمیک کمپین برای جمع آوری و غیر قانونی انتقال داده های کاربر برای چینی ها در دولت اهداف است و نه منحصر به فرد برای مصرف کنندگان" نمایندگان مجلس به رهبری کنگره کن باک گفت: در این نامه است.

در واقع مقامات چینی در حال حاضر نسبتا لذت بردن از دسترسی نامحدود به ما مصرف کننده و دولت داده ها از طریق کشور های پیشرفته داده کاوی سیاست.

به عنوان شواهد Infinite سیاست حفظ حریم خصوصی برای ساکنان ایالات متحده است که در صف مقابل در مورد مقدار زیادی از اطلاعات کاربر را جمع آوری کرده و سهام با CCP به قانونگذاران گفت.

"ما به طور خودکار جمع آوری برخی از اطلاعات شما در زمانی که شما با استفاده از این پلت فرم از جمله اینترنت و یا دیگر شبکه اطلاعات فعالیت خود را از جمله آدرس IP جغرافیایی-اطلاعات مربوط به..., دستگاه منحصر به فرد شناسه مرورگر و تاریخچه جستجو (از جمله محتوای شما بازدید کرده اند را بر روی پلت فرم) و کوکی ها" سیاست حفظ حریم خصوصی را می گوید.

علاوه بر این شرکت سیاست حفظ حریم خصوصی اشاره می کند که آن را "همچنین جمع آوری اطلاعات شما را به اشتراک با (Infinite) از شخص ثالث, شبکه اجتماعی, ارائه دهندگان خدمات و فنی و رفتاری اطلاعات در مورد استفاده شما از پلت فرم". وزیر خارجه آمریکا به مایک Pompeo به تازگی اظهار داشت: آمریکایی ها باید تنها با استفاده از این برنامه "اگر شما می خواهید اطلاعات خصوصی خود را در دست حزب کمونیست چین" ، نمایندگان مجلس اشاره کرد.

بعلاوه Infinite را سانسور محتوای کاربر برای پیشبرد CCP سیاست خارجی با هدف عمیقا در مورد آنها نوشت. اسناد جزئیات دستورالعمل ممنوعیت ویدئوها در نرم افزار است که ذکر میدان تیان آن من تبت استقلال یا ممنوع در گروه های مذهبی قانونگذاران اضافه شده است.

علاوه بر این یک سیاست استراتژیک استرالیا موسسه گزارش به تازگی دریافتند که ByteDance با این نسخهها کار از نزدیک با دولت چین برای فعال کردن نقض حقوق بشر علیه مسلمانان اویغوری با انتشار CCP دولت تبلیغات.

این شرکت نیز مورد نیاز تحت چینی قوانین به ارائه کرسی در هیئت مدیره به CCP مقامات بیشتر حفاری اقتدارگرا نقش دولت در تنظیم این سیاست نامه است.

"روشن است که ایالات متحده نباید اعتماد Infinite و یا هر گونه دیگر چینی وابسته به رسانه های اجتماعی وب سایت ها و یا نرم افزار برای محافظت از آمریکایی ها اطلاعات حریم خصوصی یا امنیت. ما مصرانه از شما را قوی اقدام به متوقف کردن CCP را پیچیده جاسوسی علیه کشور ما و محافظت از امنیت ملی ما" کنگره گفت.

یک لایحه در سنا معرفی شده توسط سناتور جاش هاولی به دنبال منع افراد خاص از دانلود و یا با استفاده از Infinite بر روی هر دستگاه صادر شده توسط ایالات متحده و یا دولت شرکت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن