بخشی از کانال یک بسته برای ماهیگیری به جای ساخت و ساز جاده در بزرگراه 2 غرب Devils Lake

یک پروژه ساخت و ساز در ایالات متحده بزرگراه 2 غرب Devils Lake منجر به بستن فوری بالاترین سه چهارم از کانال یک

توسط NEWSATROPAT در 31 اردیبهشت 1399

یک پروژه ساخت و ساز در ایالات متحده بزرگراه 2 غرب Devils Lake منجر به بستن فوری بالاترین سه چهارم از کانال یک به عنوان آن را وارد Devils Lake, داکوتای شمالی بازی و ماهی بخش گفت.

تحت تاثیر کشش از کانال یک بسته خواهد شد به طور نامحدود به هر دو ساحل و قایق های ماهیگیری به دلیل نگرانی های ایمنی است و نه COVID-19 مربوط گفت: Terry Steinwand مدیر داکوتای شمالی بازی و ماهی بخش.

"وجود دارد نگرانی های مشروع از مقامات محلی در مورد امنیت عمومی از جمله وسایل نقلیه پارک شده به طور غیر قانونی در امتداد بزرگراه و همچنین با مردم و عبور از جاده ها و تراورس پل" Steinwand گفت.

این بسته شامل منطقه ای که در آن بزرگراه 2 عبور از کانال و پل قطار که محبوب ماهیگیری نقطه. "بسته به ماهیگیری" نشانه خواهد بود ارسال شده در منطقه است.

داکوتای شمالی وزارت حمل و نقل بزرگراه ها پروژه شامل بستن westbound خطوط بزرگراه 2 و در حال حرکت به سر-به-سر دو راه ترافیک در رو به مشرق خطوط به جای گسترش بزرگراه ها از شیاطین دریاچه به Churchs کشتی, N. D.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

"ایمنی اولویت شماره یک ما است" گفت: وایات Hanson, NDDOT Devils Lake district مهندس. "ما می خواهیم رانندگان عبور و مرور و کارگران ساختمانی به امن در منطقه ساخت و ساز به کار ما برای دریافت پروژه به اتمام تابستان امسال است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن