Dem-NPL نامزد فرماندار می پرسد بورگوم برای شفافیت در COVID-19 تصمیمات

بیسمارک — دموکراتیک-NPL نامزد فرماندار خواسته است تا زمان officeholder به افشای اطلاعات مورد استفاده در تصمیم

توسط NEWSATROPAT در 2 خرداد 1399

بیسمارک — دموکراتیک-NPL نامزد فرماندار خواسته است تا زمان officeholder به افشای اطلاعات مورد استفاده در تصمیم گیری های مربوط به دولت COVID-19 پاسخ.

شلی لنز غربی داکوتای شمالی دامپزشک در زمینه باز ثبت درخواست با کالیفرنیا ، داگ بورگوم دفتر در پنج شنبه, مه 21, درخواست برای بینش به دولت استفاده از مدل آماری است. این درخواست همچنین می پرسد برای اطلاعات در دولت تست ظرفیت و آینده راهنمای کسب و کار.

درخواست آید دو هفته پس از او در حال اجرا همسر بن Vig و نه Dem-NPL قانونگذاران با ارسال نامه ای به بورگوم درخواست برای همان اطلاعات است. در روز پنج شنبه لنز متهم بورگوم از عدم شفافیت در میان تعداد فزاینده ای از COVID-19 موارد است. او گفت: انجام چندین کنفرانس های مطبوعاتی یک هفته است که مدارک و شواهد از شفافیت به دلیل آن را "یک وضعیت کمیت بر کیفیت است."

بورگوم سخنگوی مایک Nowatzki گفت: این دفتر دریافت کرده است لنز را درخواست خواهد بود و روند آن را مانند هر دیگر درخواست. با این حال او اشاره کرد که این دفتر در حال حاضر آماده شده است در پاسخ به این نامه و واکنش نشان خواهد داد به زودی. Nowatzki اضافه شده است که کار دریافت کرده است بسیاری از باز کردن پرونده درخواست به تازگی است و "چند" پاسخ در حال پیشرفت است.

لنز و Vig سابق دولت نماینده به احتمال زیاد به صورت خاموش در برابر بورگوم و ستوان فرماندار تگزاس برنت سانفورد و آزادی خواهان DuWayne Hendrickson و جاشوا Voytek در ماه نوامبر انتخابات عمومی.



tinyurlis.gdclck.rushrtco.de
آخرین مطالب