اعتراض در پنسیلوانیا پس از پلیس با استفاده از زانو به مهار مرد

توسط: AP | Allentown | به روز شده: ژوئیه 14 سال 2020 10:14:35 am معترضان زانو زدن در مقابل Lehigh Coun

توسط NEWSATROPAT در 24 تیر 1399
توسط: AP | Allentown | به روز شده: ژوئیه 14 سال 2020 10:14:35 am
معترضان زانو زدن در مقابل Lehigh County زندان در Allentown Pa. روز دوشنبه 13 ژوئیه سال 2020 به نشان دادن در برابر خشونت پلیس پس از فیلم ظهور یک افسر با قرار دادن زانو خود را بر روی سر یک مرد و گردن در خارج از بیمارستان شهرستان است. تفاهم داخلی پروب. (AP Photo/مایکل Rubinkam)

فعالان علیه خشونت پلیس ابراز خشم و خواستار پاسخگویی دوشنبه پس از تصویری پدید آمده بیش از آخر هفته از یک افسر با قرار دادن زانو خود را در یک سر و گردن از منطقه خارج پنسیلوانیا بیمارستان.

Allentown پلیس منتشر شد بسیار طولانی تر نظارت تصویری از حادثه ای که نشان داد این افسر قرار دادن زانو خود را بر سر مرد و گردن را دو بار در حالی که او در حال مهار چند قدم از اتاق اورژانس ورودی _ اولین بار برای هشت ثانیه دوم به مدت 20 ثانیه.

مرد به نظر می رسد به "درد و رنج از پزشکی, بهداشت روان و یا مواد مخدر و الکل بحران" پلیس در بیانیه ای گفت: اواخر وقت روز دوشنبه.

پلیس نقض سیاست خود را در برابر گردن محدودیت زمانی که یک افسر با استفاده از زانو خود را به خرس را در سر مرد, فعالان گفت: در حالی که اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا از پنسیلوانیا به نام آن یک استفاده غیر قانونی از زور.

بخوانید| Indian بالا جهنده منجر ضد نژاد پرستی باعث بر ما پردیس

صدها نفر از مردم در راهپیمایی در مرکز شهر آلن تاون در شب دوشنبه خواستار افسر به اخراج می شود و پلیس وجوه را مجددا اخذ شود آموزش و پرورش, بهداشت روان و دیگر خدمات اجتماعی.

"این افسران پلیس نبوده است او را مهار. او نیاز به کمک" گفت: Maegan Llerena از جاده پنسیلوانیا یک گروه مدافع. "حتی دو ماه پس از جورج فلوید به قتل رسید در مینیاپولیس وجود دارد یک زانو بر گردن یک مرد در مقابل یک بیمارستان است. این است که چه ؟ آیا کسی می تواند توضیح دهد که به من؟"

پلیس راه اندازی داخلی پروب.

این ضبط حادثه رخ داده است نزدیک به هفت هفته پس از سفید مینیاپولیس افسر پلیس فشرده زانو خود را به گردن فلوید یک مرد سیاه و سفید برای نزدیک به هشت دقیقه است. فلوید مرگ در بازداشت پلیس را برانگیخت جهانی اعتراض به خشونت پلیس و نژادی و بی عدالتی است.

"من نمی توانم باور این است که واقعا اتفاق می افتد در حال حاضر و در اینجا" گفت: Justan پارکر بنیانگذار Allentown بر اساس سیاه و سفید زندگی می کند موضوع را به Lehigh Valley.

بخوانید| #BlackLivesMatter: 'شده است وجود دارد هرگز یک حساب برای (آمریکا) پلیس را برده-گشت ریشه'

این گروه صادر شده یک لیست از خواسته ها از جمله آزادی هر پلیس bodycam تصویری از حادثه و تعلیق از تحصیل نام و وضعیت انسان ایجاد منطقه ای عدالت کیفری هیئت بررسی و تخصیص مجدد بودجه پلیس.

مختصر اطرافیان تصویری شات از عبور وسیله نقلیه شده و در رسانه های اجتماعی نشان می دهد Allentown ماموران ضابط مرد روی زمین در خارج از اتاق اورژانس قلب مقدس دانشگاه سنت لوک بیمارستان. یک افسر بود و آرنج خود را در گردن قبل از تعویض زانو به نگه داشتن او را در حالی که دیگر افسران مهار اسلحه خود را.

در بی صدا, 9:38 نظارت تصویری منتشر شده که در اواخر روز دوشنبه مرد دیده می شود سرسام آور در خیابان و پیاده رو و استفراغ چندین بار و توقف در جلوی خانه ER.

دو تا از سه افسر پلیس در صحنه با نزدیک شدن مرد پس از چند دقیقه و اقدام به جای او به دستبند و مرد به نظر می رسد به مقاومت در برابر. یکی از افسران جاروب مرد پای او را به زمین. مدت کوتاهی پس از این دیگر افسر قرار داده و زانو خود را در سر و گردن.

زودتر پلیس در بیانیه ای گفت که او شروع به فریاد زدن و تف در افسران و کارکنان بیمارستان اضافه شد "noncompliant که مورد نیاز ماموران برای مهار" او. نظارت تصویری نشان می دهد یک کارمند بیمارستان قرار دادن آنچه پلیس به نام "تنفس, تف, ماسک" بر سر مرد استفاده شده است که برای محافظت از کارکنان و افسران و دیگران از تماس با مایعات بدن ،

مرد تحت درمان در بیمارستان و منتشر شد, پلیس گفت:.

آیتالله سیستانی با انتقاد از پلیس توضیح.

اداره پلیس را "هولناک بهانه ای برای یک افسر به طور غیر قانونی با قرار دادن زانو خود را بر روی یک مرد گردن است که او در پریشانی روانی و غیر سازگار'" گروه توییتی در واکنش به کوتاه تر اطرافیان تصویری. "پلیس نباید اولین پاسخ دهندگان به آن در بهداشت روانی بحران است."

وکیل بنیامین Crump که نشان دهنده فلوید خانواده توییتی اطرافیان تصویری نوشتن که داری استفاده شده توسط ناشناس افسر است "دقیقا همان چیزی است منجر به (هش)GeorgeFloyd مرگ است." Crump خواستار افسر نام.

پلیس منتشر نشده نام یا مسابقه از هر گونه افراد دیده می شود در این ویدئو. جامعه طرفداران گفت: آنها در تلاش برای شناسایی این مرد در این ویدئو به ارائه پشتیبانی می کند.

"در طول یک بحران بهداشتی, هر آنچه در آن بود زمانی که او باید داده شده پشتیبانی به جای او جرم و او موفق به دریافت یک زانو را به گردن او گفت:" Hasshan دمپایی لا انگشتی مخصوص, مدیر اجرایی وعده محله از Lehigh Valley یک Allentown جامعه ،

پلیس گفت که تحقیقات داخلی در حال حرکت است به سرعت. این Lehigh County دفتر دادستان منطقه اختصاص دو کارآگاه داخلی پروب و برنامه ریزی شده به صدور یافته اواخر این هفته.

"ما تحقیقات در حال انجام است و همانطور که ما کشف اطلاعات اضافی ما در حال تلاش برای انتشار است که به عنوان ما می توانیم" معاون رئیس پلیس لایحه دریاچه گفت.

هر چند آلن تاون پلیس پوشیدن دوربین های بدن, دریاچه کاهش یافته است می گویند دوشنبه اینکه پلیس تصویری از این حادثه وجود دارد.

یک سنت لوک سخنگو گفت: این بیمارستان از تبدیل های ویدئویی خود را به پلیس.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن