مهلت برای چک حفاظت از برنامه

اما وام گیرندگان بالقوه ممکن است تنها قادر به استفاده از آنها را برای چند هفته دیگر. و چه می شود چک حفاظت از ب

توسط NEWSATROPAT در 19 خرداد 1399

اما وام گیرندگان بالقوه ممکن است تنها قادر به استفاده از آنها را برای چند هفته دیگر. و چه می شود چک حفاظت از برنامه — و پول خود را کنار بگذارند برای آن — پس از 30 ژوئن از این ماه باقی مانده است معلوم نیست.

حتی با این که مهلت بلندی قانونگذاران ایالات متحده همچنان به سرهم بندی کردن با این برنامه تاسیس شده در اوایل بیماری همه گیر کوروناویروس., اخیرا در هفته گذشته است. دستورالعمل تصویب شده توسط کنگره در روز جمعه, ژوئن 5 را به سهولت نیازهای جدید و فعلی PPP وام گیرندگان باید به دنبال به منظور واجد شرایط برای وام بخشش و گسترش شرایط وام و همچنین تعویق دوره.

قوانین جدید آمده است که ایالات متحده در مدیریت کسب و کار کوچک که نظارت چک برنامه باعث می شود آنچه که به نظر می رسد نهایی درخواست تجدید نظر به صاحبان کسب و کار وزن با محدودیت به معنای سلطنت در این بیماری همه گیر. مینه سوتا در ضمن به آرامی بوده است, کاهش تا در آن محدودیت همیشه از رژیم صهیونیستی است. تیم Walz اجازه اقامت خود را در خانه فرمان اجرایی منقضی شده در مارس 18.

بولینگ کوچه ورزشگاه سینما و موزه ها باز خواهد شد ژوئن 10 به عنوان بخشی از دولت در فاز سوم بازگشایی.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

کافه ها و رستوران ها شد واجد شرایط برای بازگشایی, برای ناهارخوری, جمعه, ژوئن 1, پایان دادن به هفته ها که در آن آنها می توانند فقط برای بایگانی اطلاعات و تحویل. سالن مو و آرایشگاه شروع به بازگشایی در هفته گذشته به عنوان به خوبی.

فروشندگان مغازه ها و مراکز شده اند باز به صورت محدود در شخص, خرید, در ضمن از اواسط ماه مارس. کلیساها هم از سر فرد در خدمات عبادت دو هفته پیش در پی اعتراض بیش از طول خود بسته شدن و بسته شدن از دیگر مکان های عبادت.

همه قرار می دهد که به سوال چگونه بسیاری از کسب و کار در اینجا به دنبال امکان استفاده از برنامه چک. صحبت با خبرنگاران در یک تماس را فشار دهید صبح روز دوشنبه SBA منطقه ای مدیر راب اسکات گفت که باقی مانده پول اختصاص داده شده برای این برنامه است که به احتمال زیاد نمی شود اختصاص داده شده توسط پایان ماه.

نرم افزار اضافی دوره کنگره و بودجه برای این برنامه نیستند در این جدول برای لحظه ای هر دو. هر بودجه چپ unspent پس از 30 ژوئن مهلت خواهد کرد که رول بیش از SBA را دیرینه و رایج تر 7(یک) برنامه وام.

اما کنگره اسکات اشاره کرد: "می توانید به عقب می آیند و توصیه به چیزی متفاوت است."

در ماه مه 30, بیش از SBA تایید برآورد 92,090 در چک وام در مینه سوتا در مجموع بیش از 11 میلیارد دلار. بیش از 674,000 کسب و کارهای کوچک مورد تایید در سراسر SBA را Great Lakes منطقه که شامل ایلینوی, ایندیانا, میشیگان, مینه سوتا, اوهایو و ویسکانسین.

در اوایل برنامه رول برخی از وام گیرندگان شکایت کرده است که SBA شد و آهسته به آنها ارسال پول آنها وعده داده شده بود. دیگران تا به حال مشکل گرفتن تایید شده برای وام خود را از طریق وام دهندگان محلی در وهله اول.

اسکات نسبت مشکلات با $669 میلیارد برنامه که با عجله آن را تاسیس شد. آن را باز کرد برای برنامه های کاربردی تقریبا بلافاصله پس از کنگره تصویب آن در اواخر ماه مارس است.

هر چند برخی از کسانی که ممکن به نظر می رسد شده اند, اتو کردن سوالات معطل بیش از فقط که تایید شده برای چک وام و چقدر است. همانطور که از دوشنبه, اسکات گفت: SBA هنوز نامشخص از زمانی که آن را قادر به انتشار اطلاعات است. چندین منافع عمومی پرونده های حقوقی به دنبال انتشار آن است.

اما ممکن است زمان کامپایل قرض داده ها داده می شود که محلی بانک ها و وام دهندگان دیگر در درجه اول مسئول وام و خدمات. SBA خود اسکات گفت: حتی لازم نیست که تمام این اطلاعات مفید.

"ما بهترین های ما به طور کامل و به طور کامل شفاف," او گفت:. "بسیاری از آنچه که درخواست ما فقط آن را ندارید."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب