مینه سوتا امور خارجه سناتور لعنتی برای صدای جیر جیر محکوم کردن سرنگونی مجسمه اصرار معترضان به پرداخت غرامت'

صدای جیر جیر خود را منجر به یک رسانه های اجتماعی طوفان. "گستاخ تخریب اموال در کنگره زمینه قابل قبول نیست و غی

توسط NEWSATROPAT در 22 خرداد 1399

صدای جیر جیر خود را منجر به یک رسانه های اجتماعی طوفان.

"گستاخ تخریب اموال در کنگره زمینه قابل قبول نیست و غیر قانونی است" Tomassoni توییتی صبح روز پنجشنبه در پاسخ به یک ویدیو ارسال شده توسط: KSTP خبرنگار تام هاوزر نشان مجسمه کشیده پایین چهارشنبه. "آن را باید متوقف شود! چه بعدی ؟ تخریب ساختمان کاپیتول خود را ؟ غارت در داخل ؟ یکی باید پاسخگو باشند, بازداشت متهم و پرداخت غرامت."

معترضان از جمله داکوتای و Ojibwe مردم پایین کشیده مجسمه برنزی با طناب با توجه به سنت پل پایونیر پرس. کلمبوس شده است به طور گسترده ای مورد انتقاد قرار به عنوان نمادی از نسل کشی بومیان آمریکا اکسپلورر که به بردگی گرفته شده مردم بومی که "داد" از اعضای خدمه به تجاوز به عنف و, است که به اشتباه اعتبار توسط برخی به عنوان "کشف" شمال امریکا است.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

تخریب مجسمه بزرگداشت نژادپرستانه تاریخ از جمله مؤتلفه اساسنامه شده است اتفاق می افتد در افزایش میزان پس از جورج فلوید درگذشت مارس 25 زمانی که مینیاپولیس افسر پلیس درک چوین در حال حاضر با اتهام قتل درجه دوم قرار زانو در برابر فلوید گردن برای بیش از هشت ساعت با وجود فلوید است: "من نمی توانم نفس بکشم" درخواست.

در پاسخ به صدای جیر جیر کاربران به نام دفاع از خود مجسمه و محکوم خود را با استفاده از "پرداخت غرامت." غرامت ها پرداخت و یا از روش های دیگر ساخت جبران به فرزندان برده داری و دیگر جنایات.

کاربر توییتر جورج میچل استفاده Tomassoni زبان توصیف معترضان به جای توصیف اقدامات توسط کلمبوس.

"آنچه در مورد کلمبوس' گستاخ تخریب بر بومیان در باهاما?" میچل توییتی. "ما خواهد بود و پرداخت هر گونه غرامت به خسارت ؟ آسیب به بومیان آمریکا پس از اروپا وارد در قاره ایالات متحده ؟ یا این فقط برخی از پوشش صورت خود را سفید شکنندگی?"

در یک مصاحبه تلفنی صبح روز پنجشنبه Tomassoni گفت: "'ایران' بود یک انتخاب بد از کلمات" و عذرخواهی برای استفاده از آن. او گفت که او صرفا محکوم کردن تخریب اموال.

"من فقط فکر می کنم جریمه باید پرداخت شود یا هر جریمه به جرم تخریب اموال خواهد بود" Tomassoni گفت. "بود که قصد من وقتی که من استفاده از کلمه 'غرامت.'"

مایک Forcia یک عضو از بد رودخانه باند لیک برتر که منجر به سرنگونی مجسمه به رویترز گفت که یک ایالتی مینه سوتا سپاهی گفت: او باید انتظار بود دستگیر و در چند روز آینده و با اتهام جنایی نابودی است.

Tomassoni گفت: حذف مجسمه "باید از طریق این فرآیند است." پرسید: اگر او می توانست حمایت برای حذف آن از طریق یک فرایند قانونی Tomassoni گفت که او مطمئن نیست.

"من در مورد آن فکر. بنابراین من می خواهم به فکر می کنم که کمی بیشتر" Tomassoni گفت. "من نمی دانم اگر من می خواهم یا نه. در این زمان آن را یک مسئله است."

پرسید: اگر او می خواهد حامی برای تغییر کلمبوس روز تعطیلات فدرال به مردم بومی را به طور فزاینده ای رایج تغییر ساخته شده توسط دولت های محلی و ایالتی, Tomassoni گفت که او مطمئن بود.

"من نمی دانم که من می خواهم که به دور" Tomassoni گفت.

کریستوفر Horoshak یک دموکرات در حال اجرا در برابر Tomassoni برای سوتا 6 سنا منطقه صندلی در پاسخ پنج شنبه در یک صدای جیر جیر: "نمایش واقعی رنگ ها مثال دیگر از دلیل من قصد دارم به اولیه در برابر شما است."

"ما به کجا می رویم؟" Tomassoni گفت: انجمن اخبار سرویس. "منظورم این است که مجسمه های سراسر غیرقانونی و وجود دارد تصاویری از فرمانداران و همه از طریق کنگره و من مطمئن هستم که شما می توانید انتخاب کنید از هر یک فرماندار شما می خواهید و پیدا کردن برخی از لایحه که او امضا شده است که برخی از مردم ندارد و سپس نابود کردن تصویر خود را.

"در برخی از نقطه در زمان خود را به اظهارات مسالمت آمیز نشان می دهد — این چیزی است که شما باید قادر به انجام, اما من فکر نمی کنم شما باید نابود کردن اموال."

Sen. David Tomassoni

از سوی دیگر ، دیوید Tomassoni



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب