McFeely: مینه سوتا bluegill پیشنهاد سزاوار حمایت عمومی

آن را در مورد زمان. آن نیاز به پشتیبانی می کند. مینه سوتا وزارت منابع طبیعی منتشر شد لیست کامل از دریاچه ها تح

توسط NEWSATROPAT در 31 اردیبهشت 1399

آن را در مورد زمان.

آن نیاز به پشتیبانی می کند.

مینه سوتا وزارت منابع طبیعی منتشر شد لیست کامل از دریاچه ها تحت نظر تا حد زیادی کاهش می یابد bluegill محدودیت در اوایل این ماه. شاید پنهان در موج بیماری همه گیر کوروناویروس اخبار و شور و هیجان مخلوط با برخی از بهت و حیرت با توجه به وضعیت اطراف و دولت مشهور انواع مختلف اردک ماهی بازکن.

کسانی هستند که در حال حاضر شرکت با افتخار گنجانده شده است که به اعتقاد ابتکار عمل را به رشد بزرگتر panfish است هر بیت به عنوان مهم به عنوان حافظه محدودیت و برنامه های اطراف پر زرق و برق تر گونه ها مانند انواع مختلف اردک ماهی و muskellunge. اول گرفتن برای بسیاری از مینه سوتا ماهیگیران تفننی بود sunfish کردن حوض و یا یک crappie از طریق یخ. برخی هرگز outgrew که شور و هیجان.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

بنابراین اجازه دهید بحث در مورد آنچه DNR خواستار کیفیت Bluegill ابتکار و چرا ما باید از آن پشتیبانی می کند. آژانس درخواست برای اظهار نظر در مورد پیشنهاد از طریق این تابستان. بر اساس ورودی های جمع آوری شده DNR را به هر گونه تغییرات لازم و مقررات جدید می تواند به اثر در تاریخ 1 مارس 2021.

Bluegills باید برای نسل های ارائه شده ستون فقرات مینه سوتا را تجربه ماهیگیری با وجود glitz و زرق و برق شما را از فانتزی قایق و صدای تیز و تند-bang الکترونیک از انواع مختلف اردک ماهی باس و muskie ماهیگیران تفننی. چسباندن یک کرم روی قلاب زیر bobber باقی می ماند محبوب ترین و سازنده قالب ماهیگیری برای ده ها هزار نفر از مردم است.

کیفیت آن گردش هر چند به شدت تغییر کرده است در طول سال. ابتلا کامل سطل ماهی یک مشکل نیست. تابستان باقی می ماند متعدد و مایل به نیش می زنند. متوسط اندازه ماهی هر چند همچنان به کوچک شدن به عنوان ماهیگیران تفننی نگهداری برداشت bluegills از آب به عنوان به زودی به عنوان آنها به "حافظ" اندازه معمولا هفت یا هشت اینچ طولانی است.

آن را در نهایت به یک نقطه DNR می گوید که در آن ماهیگیران تفننی رفت و آمد مکرر صاحبان و دیگران گفت: چیزی نیاز به انجام به منظور بهبود اندازه ساختار bluegills در برخی از دریاچه ها.

بنابراین متولد شد کیفیت Bluegill ابتکار, انتخاب بیش از 100 دریاچه ها در سراسر مینه سوتا به آن اضافه شود به 57 که در حال حاضر مقررات ویژه ای برای sunfish. ایده این بود که برای کاهش محدودیت روزانه برای bluegills در این دریاچه از ایالت رقم از 20 تا یا 10 (برای حفظ کیفیت ماهیگیری) یا پنج (برای افزایش کیفیت ماهیگیری).

مرتبط:

کاهش محدودیت ها یک راه اثبات شده برای افزایش اندازه متوسط panfish در برخی از دریاچه ها. اصلاح "خاص" مهم است. DNR تنها انتخاب دریاچه که دارای توانایی بیولوژیکی به رشد بزرگ bluegills. همه دریاچه ها می توانید.

دریاچه محلی در لیست شروع به تراوش کردن در ماه فوریه از منطقه شیلات دفاتر. من در مورد نوشت: 13 لیکس در Otter Tail County و پنج در بکر شهرستان خواهد بود که شامل پیشنهاد. لیست کامل منتشر شد مارس 5 شامل کسانی که لیکس نشان می دهد که آنها را پنج ماهی محدودیت برای sunfish.

این Otter Tail County دریاچه ها عبارتند از:

  • باس (در نزدیکی Underwood)
  • گوزن
  • شرق از دست داد
  • ماهی (در نزدیکی Weetown)
  • ماهی (در نزدیکی Parkers دشت)
  • فرانکلین
  • طولانی (نزدیک Vergas)
  • دشت
  • Red River Lake
  • استوارت
  • دیوار
  • غرب از دست داد
  • غرب سکوت

از بکر شهرستان دریاچه ها عبارتند از:

  • ارتفاع از زمین
  • Tamarack
  • بوفالو
  • کمی شکر بوش
  • بزرگ فلوید

DNR می گوید که معتقد است صاحبان املاک و سایر ذینفعان در فهرست دریاچه های بیشتر پشتیبانی تغییرات, اما آن را هنوز هم می خواهد به شنیدن از عموم مردم. وب سایت خود را شامل یک لینک به یک نظرسنجی آنلاین برای سنجش میزان حمایت عمومی برای پیشنهاد هر دو کلی و دریاچه-شرایط خاص. این بررسی شامل یک مجازی پیشنهاد جعبه که در آن کاربران می توانند ایده های خود را و یا نگرانی در مورد QBI.

شما می توانید دسترسی به بررسی اینجا هستید:: DNR کیفیت Bluegill ابتکار ورودی بررسی شده است.

مقررات تنها کار می کند اگر مردم از آن پشتیبانی می کند. DNR هل دادن که بیشتر محدودیت های محدود کننده خواهد شد در نتیجه بزرگتر bluegills و که در پایان به نفع ماهیگیران تفننی به جای مانع آنها است.

که کلید. اگر این طرح با این نسخهها کار به عنوان برنامه ریزی شده بیشتر ماهیگیران تفننی این فرصت را به گرفتن کیفیت bluegills —شاید حتی جایزه ماهی با وزن بیش از یک پوند در بیشتر دریاچه ها. نه هر دریاچه. اما شاید 200 یا بیشتر در یک کشور است که دسته خود را به عنوان زمین 10,000 دریاچه ها.

که نباید دشوار بپرسید.

آیا شما به حمایت از مینه سوتا را DNR پیشنهاد به پنج ماهی bluegill محدود در برخی از دریاچه ها?

با تشکر از شما برای رای دادن!

  • بله

    80%

  • هیچ

    20%

Bluegills اند کنار خار توسط اکثر ماهیگیران تفننی و صرفا به عنوان یک "اقدام" ماهی و یا "گوشت" ماهی. اگر شما مجبور به نگه داشتن بچه ها اشغال شده و یا گرفتن ماهی به اندازه کافی برای شام bluegills شد بلیط. نه خیلی فکر کردم با توجه به اندازه ماهی گیر یا متوسط اندازه به اندازه کافی خوب بود که ماهیگیران تفننی راضی بودند.

پشتیبانی تا کنون برای QBI اذعان که بیشتر ماهیگیران ارزش بزرگ bluegills و این فرصت را به آنها را گرفتن. کیفیت بیش از کمیت است در نهایت گرفتن نگه دارید.

Bluegills یک پوند یا بزرگتر هر بیت برابر با هشت پوند انواع مختلف اردک ماهی در بعضی از شرایط است. آنها ممکن است بیشتر نادر داده ماهیگیران تفننی میل شدید به آزادی بزرگ walleyes و نگه panfish.

مینه سوتا ماهیگیران تفننی می توانید تغییر دهید که با حمایت از DNR پیشنهاد برای کاهش bluegill محدودیت در تعداد انگشت شماری از دریاچه ها.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب