Covid-19 بازدید از لحاظ اقتصادی ضعیف و عمیقا نابرابر آمریکای لاتین

وحشت از جنگ" است که چگونه سینتیا Viteri شهردار گوایاکیول اکوادور توصیف اثرات Covid-19 در گوایاکیول اکوادور یکی

توسط NEWSATROPAT در 18 اردیبهشت 1399

وحشت از جنگ" است که چگونه سینتیا Viteri شهردار گوایاکیول اکوادور توصیف اثرات Covid-19 در گوایاکیول اکوادور یکی از شهرستانها بدترین تاثیر Covid-19 در امریکا لاتین. دوره نقاهت بعد از " جنگ " نیاز نیست فقط یک بشردوستانه پاسخ اما یک استراتژی به صورت به ضرر و زیان اقتصادی ناشی از این بیماری همه گیر.

بسیار گفته شده است در مورد کوتاه مدت اثرات ویروس. هنوز به اندازه کافی توجه است که پرداخت می شود به آمریکای لاتین ظرفیت جذب اقتصادی بلندمدت اثرات Covid-19. اگر چه هزینه کامل را به این منطقه اقتصاد است که هنوز روشن نیست, آن را تقریبا به نظر می رسد که برخی اقتصادی و پیامدهای مالی را فشار امریکا به یک رکود اقتصادی است که به احتمال زیاد در تاریخ همتراز و یا بدتر از سال 2008 بحران مالی جهانی.

چرا بحران بود به طوری عمیق و چگونه خواهد منطقه و خروج از آن ؟ یکی از دلایل ساختاری آسیب پذیری آمریکای لاتین اقتصاد را تشدید کند هزینه های این بیماری همه گیر. حتی زمانی که رشد طول می کشد محل در منطقه, مزایای احساس به طور یکنواخت در سراسر جامعه است. خروج از بحران اقتصادی ناشی از بیماری همه گیر فضاي خواهد شد و تقاضا و برنامه ریزی توسط دولت و بین المللی و منطقه ای سازمان به حرکت منطقه به دور از اقتصادی "طبیعی" نسبت به توسعه فراگیر برای مدت طولانی.

هزینه های اقتصادی این بیماری همه گیر

برآوردها نشان می دهد که COVID-19 may هزینه جهان بیش از 10 تریلیون دلار است .دفتر بین المللی کار (ILO) نشان می دهد که این منجر به از دست دادن از 195 میلیون شغل در سراسر جهان است. در آمریکای لاتین کمیسیون اقتصادی برای آمریکای لاتین و کارائیب (ECLAC) برآورد یک انقباض از 1.8 درصد در منطقه ای تولید ناخالص داخلی, افزایش نرخ بیکاری از 10 درصد افزایش در تعداد از مردم فقیر در منطقه از 185 میلیون دلار به 220 میلیون و بسیار ضعیف از 67.4 میلیون به 90 میلیون (از مجموع 620 میلیون نفر جمعیت. ECLAC همچنین پیش بینی افزایش دستمزد پایین و بیکاری می تواند به دنبال ورشکستگی و دلیل چشم انداز ضعیف رشد به عنوان فوری عواقب ناشی از این بیماری همه گیر.

هزینه های رکود اقتصادی خواهد شد خنثیسازی تقریبا همه مزایای در منطقه در شرایط عادلانه تر رشد در بخش قبل از قرن بیست و یکم. همانطور که با بهداشت و سلامت دیگر بحران Covid-19 همه گیر است تشدید نابرابری با فقیرترین بیشتر احتمال دارد که شرایط مزمن است که خود را افزایش می دهد خطر مرگ و ناتوانی و از دست دادن درآمد. ما در حال حاضر می دانیم که این مستند اقدامات در این منطقه نهفته اند بیشتر به شدت در فقیرترین.

ضعف ساختاری اقتصاد منطقه ای

دلیل Covid-19 خواهد مانند یک devasting اثر در اندازه گیری خوب به دلیل طولانی شکست ساختاری در اقتصاد منطقه ای. نابرابری یکی از ویژگی های تمام اقتصاد منطقه ای با یا بدون رشد اقتصادی است. 2013 بانک جهانی در گزارش تغییر چرخ دنده ها به سرعت بخشیدن به رفاه مشترک اشاره کرد که اگر چه نابرابری حال کاهش رشد در سطح منطقه را از سال 41 به نابرابری دستمزدها به سطح اروپا است.

مالیات بر درآمد به طور متوسط فقط حدود 22 درصد از تولید ناخالص داخلی در امریکا در مقایسه با OECD به طور متوسط 34 درصد. آن را به عنوان کم 16 درصد در مکزیک و 12 درصد در گواتمالا. این برگ عملکرد اقتصادی وابسته به رشد صادرات و آسیب پذیر به افت ناگهانی در قیمت کالاها و تقاضای جهانی.

قیمت نفت منقبض شده توسط 50% در سال 2020 قبل از Covid-19 و در حال حاضر در پایین ترین سطح خود از سال 1973. این یک ضربه برای برخی از بزرگترین اقتصادهای منطقه از جمله برزیل, کلمبیا, مکزیک اکوادور و ونزوئلا است. مس سویا قیمت و کسانی که از دیگر کالاها نیز کاهش معنی است که این منطقه را به تلاش و بازیابی از Covid-19 از یک موقعیت ضعیف به عنوان تقاضا برای منطقه صادرات بعید است برای بازیابی بلافاصله.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن