مرحله تنظیم: North Dakota تئاتر و موسیقی برنامه های تنظیم به COVID-19

"من فکر می کنم آن را واقعا خوب فقط به چیزی رفتن" گفت: Liss. برای مخاطبان "این خواهد بود چیزی است که واقعا سرگر

توسط NEWSATROPAT در 19 تیر 1399

"من فکر می کنم آن را واقعا خوب فقط به چیزی رفتن" گفت: Liss. برای مخاطبان "این خواهد بود چیزی است که واقعا سرگرم کننده را تجربه کنید."

در سراسر کشور بسیاری از تئاتر و برنامه های دیگر به طور منظم ارائه شده در هنرهای نمایشی در برگزاری و یا تنظیم در جهات مختلف به عنوان COVID-19 همه گیر در ادامه به تابستان است.

برخی تئاتر های محلی مانند Sleepy Hollow تئاتر و هنر در پارک بیسمارک و بیشتر گرند فرک جامعه تئاتر درهای خود را بسته اند به طور کامل برای این فصل است. در یک بیانیه آنلاین کیرستن Dauphinais رئیس جمهور از چنگال بزرگ تئاتر توضیح داد: مشکلات مالی رو به جامعه تئاتر در سراسر کشور است. او تئاتر رنج می برد از هزینه های بالا و از دست دادن درآمد از فوریه, او گفت:.

"این است که هیئت مدیره قاطعانه قصد نگه داشتن تئاتر در تعمیر خوب برآورده کردن تعهدات ما و رزومه نویسی در ظرفیت های مختلف به عنوان به زودی به عنوان آن را بی خطر است برای انجام این کار" Dauphinais گفت.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

اما دیگر داکوتای شمالی تئاتر برنامه های در حال انجام از طریق تابستان به عنوان به طور معمول به عنوان آنها می تواند از جمله سرما آتش تابستان تئاتر در Walhalla که راه اندازی چهار قسمت سری مجازی شروع جولای 25. تئاتر-"برانگیخت" می توانید لذت بردن از محصولات از خانه تا Aug. 21.

طولانی در حال اجرا Medora موسیقی نیز از سر گرفته و عملیات پس از بازگشایی ژوئن 19 فصل با weeknight نشان می دهد در 7:30 p. m. و شنبه و یکشنبه نشان می دهد در 8:30 p. m. دوم نشان می دهد در روزهای شنبه و یکشنبه شب آغاز شد 4 جولای. نشان می دهد باز با ظرفیت محدود و با افزايش فاصله بين دو گروه.

"ما شنیده ام از هزاران نفر از مردمی که در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری مردم داکوتای شمالی نیاز به Medora موسیقی" بازاریابی و ارتباطات مدیر جاستین فیسک گفت: در بیانیه ای در اوایل این سال است.

در فورت Totten به "Rock of Ages" نشان می دهد جایگزین برنامه ریزی تولید "تولید کنندگان." مدیر پیتر فاس گفت: تئاتر به سرعت تغییر چرخ دنده هنگامی که این بیماری همه گیر را روشن ساخته است وجود خواهد داشت مشکلات امید بستن برای یک فضای دوستانه نشان می دهد که بیشتر کنسرت بود.

نشان می دهد باز می شود 8 جولای و برگزار خواهد شد در روزولت پارک در نزدیکی Devils Lake, N. D. صندلی فروخته خواهد شد در غلاف و فاصله برای به حداکثر رساندن اجتماعی فاصله و مطابق با اصول بهداشتی ایستگاه های در دسترس خواهد بود در این پارک در طول نشان می دهد.

"راستش کل نشان می دهد که یک تغییر بزرگ از آنچه که ما در حال استفاده می شود به" فاس گفت. "به طور کلی آن را کاملا رفتن به نگاه متفاوت, اما من فکر می کنم این تجربه هنوز هم همان خواهد بود."

در میان همه گیر در سراسر کشور تظاهرات و دیگر وقایع کنونی شاهد نوازندگان با هم بازی در حیاط خلوت خود بود و استقبال شروع به تابستان برای Grand Forks ساکن بتی Bloomquist.

"این فوق العاده بود برای دیدن آنها وجود دارد تا با بهره گیری از یکدیگر و به ما این هدیه" Bloomquist گفت. "من خوشحال بود که آنها می خواستند برای به اشتراک گذاشتن هدیه خود را با ما و آنها می توانند با هم ایجاد کنید با چنین احساس خوب."

Bloomquist ارائه شده است حیاط خلوت به عنوان یک نقطه محلی برای کنسرت موسیقی کلاسیک شامل نوازندگان دانش آموز از ابتدای تابستان به عنوان یک راه برای ادامه تجربه موسیقی در میان COVID-19. این ایده گرفتار شده در با دیگر چنگال بزرگ ساکنان که در حال برنامه ریزی حیاط خلوت کنسرت های خود را.

به عنوان تئاتر و موسیقی برنامه ادامه در داکوتای شمالی در ظرفیت آنها می توانند در حال حاضر Bloomquist گفت: او را میزبان بیشتر کنسرت های آینده در حیاط خلوت خود و مهمان شده اند به تجربه آنها را حتی در حالی که به لحاظ اجتماعی فاصله گرفته.

"این فقط واقعا نوع شگفت انگیز چگونه خشنود است برای مردم" Bloomquist گفت. "پس از این ماه از حبس این فقط یک تجربه خوب."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب