COVID-19 مرگ و میر کند, مراقبت های ویژه و تقاضا قطره در مینه سوتا

مینه سوتا وزارت بهداشت در روز دوشنبه 22 ژوئن گزارش داد چهار اضافی مرگ و میر ناشی از COVID-19 آوردن مجموع Minne

توسط NEWSATROPAT در 3 تیر 1399

مینه سوتا وزارت بهداشت در روز دوشنبه 22 ژوئن گزارش داد چهار اضافی مرگ و میر ناشی از COVID-19 آوردن مجموع Minnesotans کشته شدن توسط ویروس ها و عوارض ناشی از آن به 1,384. و 308 بیشتر مردم آزمایش مثبت برای COVID-19 آوردن تعداد افرادی که بوده است را تایید کرد به این بیماری به 33,227.

آخرین بار بخش گزارش چهار یا کمتر از بیماران فوت کرده از این بیماری شد مارس 13. وجود دارد هیچ مرگ و میر گزارش شده از این بیماری در آن روز.

"این است که قطعا دلگرم کننده در روند" وزارت بهداشت کمیسر Jan مالکوم گفت: با توجه به گسترده تر تست و درک بهتر از این بیماری کمک کرده اند مقامات بهداشت مبارزه با COVID-19.

بیش از 15000 نفر در شهرهای دوقلو منطقه مترو مورد آزمایش قرار گرفتند پس خود را به شرکت در اعتراضات پس از کشتن جورج فلوید در دست مینیاپولیس پلیس مالکوم گفت و 2 درصد مثبت آزمایش برای بیماری.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

این Minnesotans که درگذشت از این بیماری بودند بزرگسالان در گروه های سنی اعم از 60 تا 89 و زندگی آنها در Anoka, Dakota, Olmsted و رمزی شهرستانهای استان است. دو اقامت در دراز مدت مراقبت از جوامع و دو نفر دیگر زندگی در خوابگاه های خصوصی.

همچنین روز دوشنبه تعداد Minnesotans نیاز به مراقبت های ویژه برای مبارزه با کروناویروس کاهش یافته و به پایین ترین روز در مجموع در هفت هفته با توجه به دولت داده است.

گروه گزارش داد که 332 نفر در بیمارستان بستری شدند با توجه به COVID-19 با 156 نیاز به مراقبت های ویژه. تعداد Minnesotans نیاز به بستری و مراقبت های ویژه تحت فشار قرار دادند به سمت بالا از طریق مه و اوایل ماه ژوئن است اما trended رو به پایین این ماه است.

آخرین باری که دولت شاهد تعداد قابل مقایسه با COVID-19 بيمار در بخش مراقبت های ویژه شد مارس 3, زمانی که دولت گزارش 155 نفر در بیمارستان بستری شدند و نیاز به منابع اضافی برای مبارزه با این بیماری است.

یکی دیگر از 402 افرادی که می خواهم آزمایش مثبت برای COVID-19 رسیده نقطه دیگر نیاز به جداسازی.

مقامات بهداشت در روز دوشنبه نیز خواست Minnesotans به ادامه به دنبال مراقبت های اورژانس اگر آنها به آن نیاز دارید و تشویق پدر و مادر به نگه داشتن کودکان خود را تا تاریخ در واکسیناسیون با وجود این بیماری همه گیر. آنها اشاره کرد که پزشکان در هر دو تنظیمات هنوز درمان بیماران و اقدامات احتیاطی گرفته شده برای جلوگیری از گسترش COVID-19.

اپیدمیولوژی دولت کریس Ehresmann گفت: رها در اورژانس پذیرش برای حملات قلبی و سکته مغزی و همچنين بحران کاهش یافته است به طور قابل توجهی پس از COVID-19 زمان صلح و اورژانس و که به احتمال زیاد ریشه از مردم قادر به دسترسی به مراقبت یا احساس ناراحت کننده به دنبال آن است. و او را تشویق Minnesotans به ادامه به دنبال مراقبت های اورژانس به عنوان مورد نیاز است.

"ما شاهد این کاهش ما دیدم با آنفلوانزا چون مثل همه منزوی در خانه و که واقعا تفاوت در گسترش که عفونت" Ehresmann گفت. "برای این بیماری ما را از انتظار نیست برای دیدن این نوع کاهش در که سریع از یک دوره زمانی است."

مقامات همچنین خواستار Minnesotans به ادامه نگهداری پیشگیرانه رفتارهای مانند پوشیدن ماسک های اجتماعی فاصله و اغلب شستن دست با وجود "احتیاط خستگی."

"همه از این پیام های مورد نیاز برای اجتماعی فاصله و ماسک-پوشیدن و شستن دست نیست فقط در مورد خطر ابتلا به ما به عنوان افراد, اما آن را در مورد توانایی ما ما بالقوه برای آلوده کردن افراد دیگر با نتایج ما رفتاری انتخاب" مالکوم گفت.

Ehresmann همچنین گفت: در نظر گرفتن اقدامات احتیاطی در برابر بیماری می تواند نیروی رهبران دولت به دوباره محدود کردن کسب و کار و گردهمایی های اجتماعی بعد از آن.

یک گروه محلی اتاق های بازرگانی و تجارت سازمان و مینه سوتا اتاق بازرگانی روز دوشنبه تمدید تماس خود را به رژیم صهیونیستی است. تیم Walz بیشتر به عقب محدودیت در کسب و کار اجازه می دهد آنها را به طور کامل بازگشایی شده است. آنها گفت: بسیاری از کسب و کار شد و در آستانه بسته شدن برای همیشه و بدون کمک اضافی.

"ما و کار با کسب و کار در سراسر COVID-19 بحران را لازم ایمنی و بهداشت مراحل را در محل کار خود را. آنها در حال بدست گرفتن این اقدامات به کاهش گسترش و کمک به تقویت کارکنان و مصرف کننده اعتماد به نفس" مینه سوتا اتاق بازرگانی رئیس جمهور داگ لون گفت: در انتشار اخبار. "اما این گامهای بیهوده است اگر این کسب و کار مجاز نیست به استقبال کارکنان و مشتریان است."

این گروه در حال تنظیم جمعه هدف را به کسب و کار آنلاین در ظرفیت کامل با سلامت اضافی احتیاطی در محل اما فرماندار گفت: دولت هنوز در یک محل برای انجام این کار با خیال راحت.

به عنوان خدمات عمومی ما باز کرده اید این مقاله را برای هر کس بدون در نظر گرفتن وضعیت اشتراک. اگر این پوشش برای شما مهم است, لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با کلیک کردن بر روی دکمه اشتراک در گوشه سمت راست بالا از صفحه خانگی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب