کره جنوبی نیاز به کدهای QR در 'معرض خطر' سالن

توسط: AP | سئول | منتشر شده در تاریخ: 10 ژوئن 2020 9:27:41 am کره جنوبی به شدت بسیج فن آوری ابزار بر

توسط NEWSATROPAT در 21 خرداد 1399
توسط: AP | سئول | منتشر شده در تاریخ: 10 ژوئن 2020 9:27:41 am
south korea QR code, south korea coronavirus, covid 19 korea qr code کره جنوبی به شدت بسیج فن آوری ابزار برای ردیابی تماس ها و اجرای قرنطينه. (بازنمودی)

کره جنوبی گزارش کرده است 50 موارد جدید COVID-19 به عنوان مقامات شروع نیاز به کاباره ها کارائوکه اتاق ها و سالن های ورزشی به ثبت نام مشتریان خود را با گوشی های هوشمند کدهای QR به طوری که آنها می تواند به راحتی واقع زمانی که مورد نیاز است.

این ارقام از کره جنوبی مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری در روز چهارشنبه به ارمغان ملی در مجموع به 11,902 موارد و 276 مرگ و میر.

حداقل 41 از موارد گزارش شده از پر جمعیت سئول شهری که در آن مقامات در تلاش برای ردیابی انتقال مربوط به سرگرمی سالن اجتماعات کلیسا و کارگران کم درآمد است که نمی توان به ماندن در خانه.

از اواخر ماه مه در این کشور گزارش شده است حدود 30 تا 50 مورد جدید در هر روز تجدید حیات است که تهدید به پاک کردن برخی از سخت موفق به کسب سود در برابر ویروس به عنوان مردم شروع به سهولت در فاصله.

در سراسر کشور نیاز از کدهای QR در "معرض خطر" سالن آمده پس از یک هفته آزمایشی اجرا در شهرهای سئول, اینچئون و تعجب که در آن برخی از 300 کسب و کار با استفاده از یک برنامه توسعه یافته توسط شرکت اینترنتی Naver برای جمع آوری اطلاعات از برخی از 6000 مشتریان.

دولت نیز تشویق و کلیسا و کتابخانه و بیمارستان و سینما به طور داوطلبانه اتخاذ فن آوری است. کره جنوبی به شدت بسیج فن آوری ابزار برای ردیابی تماس ها و اجرای قرنطينه.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن