برخی از دیزنی لند کارگران در اعتراض به بازگشایی برنامه های میان همه گیر

توسط: رویترز | کالیفرنیا | به روز رسانی: 28 ژوئن 2020 8:30:34 am دیزنی شروع به بستن آن پارک در ماه ژ

توسط NEWSATROPAT در 8 تیر 1399
توسط: رویترز | کالیفرنیا | به روز رسانی: 28 ژوئن 2020 8:30:34 am
Galaxy Edge Star wars park at Disneyland park in California دیزنی شروع به بستن آن پارک در ماه ژانویه به عنوان coronavirus گسترش یافته است. این بازگشایی پارک در شانگهای و هنگ کنگ به تعداد محدودی از مهمانان است. (عکس: Joshua Sudock/Disney Parks)

کارگران در کالیفرنیا دیزنی لند توچال اعتراض از اتومبیل های خود را در روز شنبه با این استدلال که والت دیزنی با همکاری توافق نیست به حمایت کافی برای کارکنان زمانی که مقصد بازگشایی به دلیل یک بیماری همه گیر.

این شرکت در حال برنامه ریزی برای استقبال از مهمانان بازگشت به دیزنی لند و همسایه کالیفرنیا ماجراجویی شروع جولای 17, اما تاخیر در راه اندازی مجدد تاریخ به طور نامحدود.

دیزنی در این هفته گفت که این امر مجموعه ای جدید باز تاریخ پس از مسائل مربوط به دولت دستورالعمل در مورد چگونه پارک می تواند بازگشت به کسب و کار با خیال راحت در میان جهانی از شیوع کروناویروس.

در روز شنبه حدود 200 خودرو با تشکیل یک کاروان خارج رفت و آمد مکرر در اعتراض صحنه توسط ائتلاف از رفت و آمد مکرر اتحادیه های کارگری یک گروه از 11 اتحادیه های کارگری که نمایندگی 17,000 دیزنی لند کارگران است.

اتحادیه های صنفی را به نام این شرکت متعهد به ارائه در محل تست برای COVID-19 بیماری ناشی از رمان coronavirus.

"زمانی که دیزنی بازگشایی می کند ما می خواهیم آن را به عنوان امن که ممکن است برای اعضای بازیگران برای مهمانان و برای خانواده هایی که اعضای بازیگران را مجبور به بازگشت به گفت:" ماریا هرناندز, یک عضو اتحادیه که با حضور در این تجمع است.

دیزنی گفت: در یک شنبه بیانیه ای اعلام کرد که این توافق در coronavirus حمایت با 20 اتحادیه وابسته است که شامل اضافی بیمار پرداخت, پوشش صورت برای مهمانان و اعضای بازیگران و کاهش ظرفیت پارک.

در نامه ای به اتحادیه های کارگری در اوایل این هفته دیزنی نماینده گفت: موجود COVID-19 تست شد توصیه می شود توسط آمریکا و مقامات بهداشتی برای غربالگری.

در عوض مقامات بهداشتی توصیه می کنند با تمرکز بر فاصله فیزیکی چهره و پوشش دست شویی و مایع نامه ای گفت:.

دیزنی شروع به بستن آن پارک در ماه ژانویه به عنوان coronavirus گسترش یافته است. این بازگشایی پارک در شانگهای و هنگ کنگ به تعداد محدودی از مهمانان است. این شرکت قصد دارد برای باز کردن والت دیزنی در فلوریدا در جولای 11.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.

آخرین مطالب