Coronavirus نه 'ساخته دست انسان و یا اصلاح شده ژنتیکی': ما سازمان های اطلاعاتی

توسط: PTI | واشنگتن | منتشر شده: مارس 30 سال 2020 10:04:44 pm چین را رد کرده است پوشش تا حدی از آن ش

توسط NEWSATROPAT در 22 اردیبهشت 1399
توسط: PTI | واشنگتن | منتشر شده: مارس 30 سال 2020 10:04:44 pm
Coronavirus not 'manmade or genetically modified': US intelligence agencies چین را رد کرده است پوشش تا حدی از آن شیوع کروناویروس (گتی تصویر)

مرگبار coronavirus نیست "ساخته دست انسان و یا اصلاح شده ژنتیکی" آمریکا و سازمان های اطلاعاتی گفت: در روز پنج شنبه ادعا که آنها را "با دقت" بررسی فناورى اطلاعات برای تعیین اگر COVID-19 شیوع شروع از طریق تماس با حیوانات آلوده و یا به علت یک حادثه در یک آزمایشگاه در چین است.

کل جامعه اطلاعاتی (IC) شده است به طور مداوم ارائه بحرانی حمایت سیاستگذاران و کسانی که در پاسخ به COVID-19 ویروس که سرچشمه در چین دفتر مدیر اطلاعات ملی (ODNI) در بیانیه ای گفت.

"جامعه اطلاعاتی نیز concurs با اجماع علمی است که COVID-19 ویروس بود نه ساخته دست انسان و یا اصلاح ژنتیکی شده," ODNI گفت: به ارزیابی خود در مورد این ویروس کشنده که تا کنون به کشته شدن بیش از 61,000 آمریکایی و بیش از 228,000 مردم در سطح جهان است.

این ODNI گفت: آمریکا و جامعه اطلاعاتی کارشناسان در پاسخ فزاینده منابع و تولید اطلاعات مهم در مورد مسائل حیاتی برای امنیت ملی آمریکا.

"IC ادامه خواهد داد به دقت بررسی فناورى اطلاعات و هوش برای تعیین اینکه آیا شیوع شروع از طریق تماس با حیوانات آلوده و یا اگر آن را ناشی از یک حادثه در یک آزمایشگاه در ووهان" ODNI گفت.

این بیانیه می آید روز پس از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن گفت که ما به دنبال گزارش می دهد که رمان کروناویروس "فرار" از یک ویروس شناسی آزمایشگاهی در چین در شهر ووهان.

او گفت: هوش فعالان این گزارش جمع آوری اطلاعات در مورد آزمایشگاه و اولیه شیوع پاتوژن.

آمریکا با انجام یک مقیاس کامل بررسی اینکه آیا ویروس کشنده "فرار" از ووهان موسسه ویروس شناسی, فاکس نیوز گزارش داده بود.

"بسیاری از چیزهای عجیب و غریب اتفاق می افتد, اما وجود دارد بسیاری از تحقیقات در جریان است و ما در حال رفتن به پیدا کردن. همه می توانم بگویم این است هر جا که آن را از آمد آمد از چین در هر فرم 184 کشور در حال حاضر رنج می برند به دلیل آن را" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت.

یک گروه از بیش از نیم دوجین از نمایندگان مجلس با ارسال نامه ای به مجلس نمایندگان و سنا رهبری درخواست آنها را به اطمینان حاصل شود که هیچ آینده coronavirus بودجه امداد بود اختصاص به ووهان موسسه ویروس شناسی.

چین را رد کرده است پوشش تا حدی از آن شیوع کروناویروس کرد و ما از تلاش برای منحرف کردن توجه عمومی توسط حیله گر است که ویروس نشات گرفته از یک ووهان آزمایشگاه.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن