Ghislaine ماکسول به دنبال زندان آزاد در اپستاین مورد سوء استفاده

توسط: AP | نیویورک | منتشر شده در تاریخ: جولای 11, 2020 10:21:39 am Maxwell, 58 دستگیر شد هفته گذشته د

توسط NEWSATROPAT در 22 تیر 1399
توسط: AP | نیویورک | منتشر شده در تاریخ: جولای 11, 2020 10:21:39 am
Ghislaine Maxwell moved to NY, Jeffry Epstein, epstein sex abuse case, Maxwell transferred to New York Jail, World news Maxwell, 58 دستگیر شد هفته گذشته در نیوهمپشایر و مستغلات قبل از اینکه به نیویورک نقل مکان به صورت فدرال اتهامات متهم او را از کمک به اپستاین بهره برداری جنسی از زنان جوان و دختران است. (کریس Ison/PA طریق AP فایل)

انگلیسی مقتدر و دیرین جفری اپستاین کاردانی Ghislaine Maxwell ساخته شده بود یک قربانی برای خوار سرمایه از آنجا که او خودش را کشته بود در تابستان گذشته در حالی که او در مواجهه با سوء استفاده جنسی اتهامات وکیل او در دادگاه گفت مقالات ظ روز شنبه به دنبال آزادی از زندان در حالی که او در انتظار محاکمه است.

پس از اپستاین مرده پیدا شد در سلول زندان خود "از تمرکز رسانه ها به سرعت منتقل شده به مشتری ما – اشتباه در تلاش برای جایگزین او برای Epstein – حتی اگر او می خواهم تا به حال هیچ تماسی با اپستاین برای بیش از یک دهه شده بود به اتهام یک جرم و جنایت و یا یافت شده است مسئول در هر گونه دعوی قضایی مدنی و همواره هرگونه اتهامات ادعا سوء" وکلای نوشت: در یک پیش نمایش از دفاع از خود.

"Ghislaine ماکسول" آنها اضافه "است که جفری اپستین."

Maxwell, 58 دستگیر شد هفته گذشته در نیوهمپشایر و مستغلات قبل از اینکه به نیویورک نقل مکان به صورت فدرال اتهامات متهم او را از کمک به اپستاین بهره برداری جنسی از زنان جوان و دختران است. او بازداشت شده است در قفل در بروکلین بدون وثیقه.

دادستان ادعا کرده اند ماکسول رفت و به پنهان ماه قبل از دستگیری او و برچسب خود را یک "خطر شدید از پرواز" اشاره کرد که او در فرانسه و ایالات متحده گذرنامه.

وکیل او به دنبال آزادی 5 میلیون دلار اوراق قرضه تحت شرایط سخت از جمله خانه حبس در منطقه شهر نیویورک و نظارت الکترونیکی. او نیز تسلیم او مدارک سفر

ایالات متحده دفتر دادستان در منهتن کاهش یافته در روز جمعه.

یک قاضی تعیین کرده است یک جلسه در روز سه شنبه به شنیدن وثیقه استدلال و برای arraign ماکسول در اتهامات متعدد از جمله این که او در توطئه برای جلب دختران به عنوان جوان به عنوان 14 به تعامل با غیر قانونی اعمال جنسی با اپستاین از سال 1994 از طریق 1997 در خانه خود را در شهر نیویورک و فلوریدا و جدید مکزیک و در ماکسول اقامت در لندن است.

در مدارک دادگاه و وکلا ذکر شده در گزارش coronavirus گسترش عفونت از طریق فدرال زندان به عنوان یکی از دلایل به رایگان ماکسول با این استدلال که اگر "او همچنان به بازداشت سلامت او را در معرض خطر جدی و او نمی خواهد بود قادر به دریافت یک محاکمه عادلانه."

در مورد وثیقه نیز تقویت شده توسط این واقعیت است که دولت در مورد "در درجه اول بر اساس شهادت سه نفر در مورد اتفاقاتی که گفته می شود رخ داده است حدود 25 سال پیش" دفاع مقالات می گویند. "این است که ذاتا بیشتر دشوار است به موارد مربوط به ده ها سال انجام شده است."

وزارت دادگستری در حال حاضر گرفته شده از یک سری از مراحل به حفظ ماکسول ایمنی در حالی که او قفل شده است تا در بروکلین زندان از جمله تضمین این که او یک هم اتاقی در سلول که او تحت نظارت است و کسی است که همیشه با او در حالی که او را پشت میله های زندان, یک مقام آشنا با این موضوع گفت: آسوشیتد پرس در اوایل این هفته.

ماکسول پس از بازداشت مقامات فدرال و خیلی نگران او ممکن است زندگی خود را که آنها در زمان دور و bedsheets و ساخته شده او را در پوشیدن کاغذ لباس در حالی که در بازداشت, با توجه به رسمی که نمی تواند بحث در مورد این موضوع علنا صحبت کرد و خواست نامش فاش نشود.

اپستاین کشته های خود را در منهتن زندان در ماه اوت گذشته در حالی که او در انتظار دادگاه فدرال قاچاق جنسی اتهامات عنوان شده علیه.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.

© IE آنلاین Media Services Pvt Ltd



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن