Coronavirus جهانی به روز رسانی 26 جولای: دولت اسپانیا می گوید همه گیر تحت کنترل; جزیره ایتالیایی امان از شیوع

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 26 سال 2020 8:03:06 pm به غیر از کشورهایی مثل آمریکا

توسط NEWSATROPAT در 5 مرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 26 سال 2020 8:03:06 pm
به غیر از کشورهایی مثل آمریکا و برزیل که بزرگتر caseloads استرالیا, دلار هنگ کنگ, سودان, ازبکستان, اسرائیل, در میان دیگران, دیدم, بالاترین سنبله در موارد. (AP Photo/ماتیاس پا)

Coronavirus جهانی به روز رسانی: بیش از 15.87 میلیون نفر گزارش شده آلوده شده توسط رمان coronavirus در سطح جهان و 639,354 فوت کرده اند با توجه به همشهری چوب خط حساب کردن. در طول هفته گذشته نزدیک به 40 کشور شاهد یک رکورد تک-بعد سنبله در تازه coronavirus عفونت است که دو شماره از هفته گذشته است. به غیر از کشورهایی مثل آمریکا و برزیل که بزرگتر caseloads استرالیا, دلار هنگ کنگ, سودان, ازبکستان, اسرائیل, در میان دیگران, دیدم, بالاترین سنبله در موارد.

کره شمالی گزارش مشکوک covid-19 مورد آن در شهر مرزی زیر که کیم جونگ سازمان ملل متحد تصمیم به تحمیل یک مستند و اعلام اورژانس در Kaesong شهرستان. در صورت تایید این خواهد بود N. رهبر کره رسمی coronavirus مورد.

در ضمن در ایالات متحده, Texas جدا از شاهد افزایش عفونت است که ضربه سخت طوفان هانا که محصل و دو بار تهدید به آوردن امکان گردباد. به طور مشابه, هاوایی در حال آماده سازی خود برای یک طوفان به عنوان coronavirus تعداد تشدید در کشور است.

coronavirus, coronavirus news, covid 19 news, corona news, covid 19 usa, covid 19 russia, russia coronavirus, usa coronavirus cases, spain coronavirus, coronavirus us, us coronavirus news, covid 19 tracker, italy coronavirus news, india coronavirus news, coronavirus latest update, coronavirus today update, corona cases worldwide یک پسر بچه جهش به آب در طلا اندود استخر بی نهایت به تازگی افتتاح دولچه هانوی طلایی دریاچه هتل لوکس, بعد از دولت کاسته سراسر کشور مستند به دنبال شیوع جهانی این بیماری کروناویروس (COVID-19) در هانوی ویتنام ژوئیه 3 سال 2020 است. رویترز/خام

نپال گزارش 130 مورد جدید

نپال ثبت شده 130 جدید کروناویروس موارد در 24 ساعت گذشته, گرفتن سراسر کشور COVID-19 شمارش به 18,613 وزارت بهداشت گفت: در روز یکشنبه. هیمالیا کشور coronavirus مرگ و میر می ایستد در 45. این عفونت های جدید تایید شد پس از بررسی 3,300 نمونه از طریق زمان واقعی واکنش زنجيرهای پلیمراز (RT-PCR) و آزمون در 24 ساعت گذشته گفت: Dr Jageshwor Gautam, سخنگوی وزارت.

اتریش شهر رفت و آمد مکرر هایش با شیوع ویروس

محبوب شهر رفت و آمد مکرر در اتریش, دستور, رستوران ها و باشگاه ها به اوایل و خواست مردم برای جلوگیری از بیرون رفتن آن را به عنوان هایش با شیوع کروناویروس. Dpa گزارش خبرگزاری یکشنبه که صدها نفر از مردم در حال حاضر تست شده در شهر St. Wolfgang شرق از سالزبورگ, پس از وقوع اولین بار شناسایی جمعه. حداقل 44 نفر از کسانی که تست مثبت حداقل 26 آنها کارورزان شاغل در صنعت گردشگری اتریش Kurier روزنامه گزارش شده است.

اسپانیا coronavirus بیماری تحت کنترل است می گوید دولت

اسپانیا coronavirus بیماری همه گیر است که تحت کنترل وزارت امور خارجه گفت: پس از دولت بریتانیا تحمیل 14 روز قرنطینه در تمام مسافران بازگشت از دریای مدیترانه کشور در پاسخ به افزایش موارد جدید وجود دارد.بیمارستان ها در حال مقابله با افزایش عفونت و بیش از نیمی از موارد جدید هستند بدون علامت وزارت گفت که شیوع بیماری در کاتالونیا و آراگون باید به زودی تحت کنترل در آورد.

coronavirus, coronavirus news, covid 19 news, corona news, covid 19 us, covid 19 vaccine, russia covid 19 vaccine, covid 19 russia, russia coronavirus, usa coronavirus cases, spain coronavirus, coronavirus us, us coronavirus news, italy coronavirus news, coronavirus latest update, coronavirus today update, corona cases worldwide یک نشانه به اطلاع مشتریان در هتل ادیسون رستوران مورد پوشیدن محافظ ماسک صورت در طول coronavirus همه گیر چهار شنبه, جولای 24, 2020, در امتداد اقیانوس رانندگی در ساحل میامی, فلوریدا. (AP Photo/Lynne Sladky)

سریلانکا به انجام پیشرفته رای دهی برای مردم تحت قرنطینه

سریلانکا را تنظیم کرده جولای 31 به عنوان تاریخ برای پیشبرد رای گیری برای افراد تحت قرنطینه ملی, کمیسیون انتخابات رئیس ماهیندا Deshapriya گفت: پیش از اوت 5 رای. بیش از 16 میلیون رای دهندگان ثبت نام شده برای رای دادن در اوت 5 به انتخاب 225-عضو مجلس برای 5 سال مدت است. کمیسیون انتخابات شده است تلاش برای ایجاد ترتیبات برای آزاد و عادلانه نظرسنجی با توجه به خطرات بهداشتی ناشی از COVID-19 بیماری همه گیر.

"این بیماری همه گیر را مجبور مقامات انتخاباتی برای تنظیم یک پیشرفت روز رای گیری برای کسانی که تحت قرنطینه" Deshapriya گفت. "در حال حاضر کسانی که تحت قرنطینه خواهد بود مجاز به رای دادن در جولای 31," او گفت:. Deshapriya گفت: هویت رای دهندگان در زیر صفحه اصلی قرنطینه نمی خواهد فاش شود به رسانه ها. این خواهد بود که اولین انتخابات در سریلانکا به پیشبرد رای گیری تاریخ دیگر از پستی رای دادن به افراد در انتخابات وظایف.

جزیره ایتالیایی امان از COVID شیوع

رشته در یک جزیره ایتالیایی, یک محقق سرطان رشد به طور فزاینده ای نگران به شنیدن این که یکی از سه بیشتر بازدید کنندگان افتاده بود بیمار با COVID-19. پائولا Muti محکم برای گسترش سریع از coronavirus به 800 نزدیک گره نشینان بسیاری از آنها او را به خوبی می داند.

Global death toll from Covid-19 passes 400,000 در این صفحه نمایش گرفتن از فیلم صادر شده توسط بریتانیا دانشگاه آکسفورد یک داوطلب تزریق می شود یا تجربی COVID-19 واکسن و یا مقایسه شات به عنوان بخشی از اولین آزمایشات انسانی در انگلستان به آزمون بالقوه واکسن رهبری دانشگاه آکسفورد در انگلستان در آوریل 25 سال 2020 است. (دانشگاه آکسفورد از طریق AP)

مادرش متولد شده بود در جزیره Giglio و او اغلب باقی می ماند در خانه و خانواده با جذاب آن نمای زیبایی از دریا را از طریق سالن ویندوز. اما روزها گذشت و هیچ یک از Giglio را نشینان و توسعه هر COVID-19 علائم حتی اگر شرایط مطلوب به نظر می رسید برای این بیماری به گسترش مانند آتش سوزی.

Giglio نهفته در آب بکر در یک منطقه حفاظت شده دریایی پناهگاه و جزایر صدای امداد که آنها زندگی می کنند در یک محیط طبیعی آنها می خواهم به فکر می کنم برای سلامتی خوب است.

یونان اعلام کرد 31 ویروس جدید موارد

مقامات یونانی اعلام کرده اند 31 جدید کروناویروس موارد در آخرین روز با هشت از ورود از خارج از کشور. وجود نداشت و میر گزارش شده. مقامات اعلام کرد بازدید از بلغارستان و رومانی نیاز به ارائه یک تست منفی برای ویروس گرفته بیش از 72 ساعت قبل از ورود خود را. این اندازه گیری خواهد شد به اثر روز سه شنبه. یونان وزیر بهداشت Vassilis Kikilias می گوید احتمالی واکسیناسیون علیه coronavirus را نمی توان اجباری اما "به شدت توصیه می شود." Kikilias می گوید: "گروه های آسیب پذیر" از جمله افراد مسن و کسانی که با جدی بیماری های زمینه ای را در اولویت قرار دارند.

استرالیا ویکتوریا گزارش بالاترین مرگ و میر روزانه

یک زن به نظر می رسد یک پنجره از یک قفل-کردن مسکن برج در ملبورن شنبه, جولای 6, 2020. (AP Photo/Andy Brownbill)

گزارش بالاترین روزانه تلفات در میان افزایش مداوم coronavirus موارد استرالیا ویکتوریا ثبت 10 مرگ و میر یک شبه دولت, برتر, Daniel Andrews گفت. یک مرد در 40 را تبدیل به یکی از جوانترین covid مرگ و میر در استرالیا. از نظر موارد دولت گزارش 459 عفونت های جدید ساخت آن 21 روز متوالی از سه رقمی سنبله در عفونت. ویکتوریا پردازش 42,973 آزمون در روز شنبه بود که با دور و بزرگترین نتیجه آزمایش است که ما دیده ایم در یک روز.

کره شمالی اعلام کرد اضطراری, مستند در Kaesong شهرستان به عنوان اولین مظنون مورد گزارش

Kim Jong Un, North Korea, Pyongyang General Hospital, North Korea economy, North Korea sanctions, Indian Express کیم جونگ سازمان ملل متحد برگزار اضطراری دیدار در پاسخ به وضعیت بحرانی است. (کره مرکزی نیوز/کره جنوبی اخبار خدمات از طریق AP)

رهبر کره شمالی کیم جونگ سازمان ملل متحد اعلام کرد اضطراری و یک مستند در شهر مرزی کائسونگ پس از یک فرد مشکوک بودن coronavirus مثبت در بازگشت از کره جنوبی پس از عبور غیر مجاز از مرز, دولت, رسانه ها گفت: پنج شنبه, رویترز گزارش داد. در صورت تایید این خواهد بود رهبر کره شمالی coronavirus مورد. کیم برگزار اضطراری دیدار در پاسخ به وضعیت بحرانی که در آن باطل ویروس می توان گفت که وارد کشور" شمالی KCNA اخبار استان گزارش شده است.

انگلستان تحمیل یک 2 هفته ای قرنطینه برای مسافران که از اسپانیا

انگلستان تحمیل کرده است یک دو هفته ای قرنطینه برای مسافران که از اسپانیا با اثر از نیمه شب شنبه. بریتانیا نیز ارائه مشاوره به مردم برای سفر به اسپانیا و حذف این کشور از فهرست مکان های امن برای بازدید پس از افزایش COVID19 موارد است.

ثبت درخواست مردم ماندن دو متر از هم جدا سعی کنید برای کاهش گسترش COVID-19 نمایش داده می شود در مقابل "منظور از" یک سال 1989 قرمز جعبه گوشی مجسمه توسط هنرمند انگلیسی دیوید ماخ در جنوب غرب لندن است. (AP Photo/مت Dunham)

بریتانیا بخش حمل و نقل با صدور بیانیه ای در اواخر روز شنبه هشدار داد که از نیمه شب هر کسی از بازگشت از اسپانیا را به خود منزوی. "حفاظت از بهداشت عمومی است که ما اولویت مطلق ما را گرفته اند این تصمیم برای محدود کردن هر گونه پتانسیل گسترش به انگلستان" دولت گفت.

لبنان گزارش بالاترین تک-بعد سنبله

coronavirus, coronavirus latest news, coronavirus news, coronavirus live update, coronavirus news update, coronavirus prevention, coronavirus infection, coronavirus in india, coronavirus in india news, coronavirus death toll, coronavirus death toll news, coronavirus death toll in india, coronavirus death toll in india, coronavirus in india latest news یک مرز رسمی کنترل درجه حرارت از مسافران به عنوان یک اقدام احتیاطی در مرز سوریه و لبنان در Jdaydet Yabous سوریه. (رویترز)

با 175 جدید کروناویروس موارد گزارش شده در 24 ساعت گذشته لبنان گزارش کرده است که بالاترین تک-بعد سنبله در نظر گرفتن مجموع caseload به 3500. لبنان و مقامات هشدار می دهند که با افزایش عفونت پس از کاهش محدودیت های اعمال شده پس از این کشور تنها فرودگاه باز شده در جولای 1. مقامات دولتی خواسته اند که مردم را به رعایت اجتماعی فاصله و پوشیدن ماسک.

دولت در نظر دارد reintroducing محدودیت از جمله بسته شدن ورزشگاه کاباره ها و کسب و کار. لبنان در حال حاضر دارای 3,582 مورد تأیید و 47 مرگ و میر.

سرزمین اصلی چین گزارش 46 جدید کروناویروس موارد از جمله 22 در سین کیانگ

به عنوان سرزمین اصلی چین گزارش 46 عفونت های جدید شنبه از 34 روز زودتر Xinjaing 22 از عفونت های جدید چین کمیسیون بهداشت گفت: در روز یکشنبه. سیزده نفر در شمال شرقی استان لیائونینگ در حالی که باقی مانده 11 وارد شد موارد است. Xinjaing شده است گزارش عفونت های جدید به طور مداوم از هفته گذشته پس از آن تجربه یک موج جدید در 18 جولای.

همانطور که از شنبه, سرزمین اصلی چین بود 83,830 تایید coronavirus موارد اقتدار بهداشت گفت. این COVID-19 تلفات باقی مانده در 4,634.

فرانسه گسترش رایگان COVID-19 تست به عنوان عفونت افزایش نرخ

به عنوان coronavirus موارد افزایش زیر سهولت در اعمال محدودیت در فرانسه مقامات بهداشتی در حال ساخت coronavirus تست کیت در دسترس شهروندان خود را رایگان و بدون نسخه پزشک به عنوان آنها را از نزدیک نظارت بر چشم انداز مثبت در عفونت.

coronavirus, coronavirus news, covid 19 news, corona news, covid 19 usa, covid 19 russai, russai coronavirus, usa coronavirus cases, spain coronavirus, cpronavirus us, us coronavirus news, covid 19 tracker, italy coronavirus news, india coronavirus news, coronavirus latest update, coronavirus today update مردم صف تا قبل از بازدید از برج ایفل در پاریس روز شنبه 25 ژوئن سال 2020 است. برج ایفل بازگشایی پس از coronavirus همه گیر led به یاد پاریس نقطه عطفی طولانی ترین بسته پس از جنگ جهانی دوم است. (AP Photo/Thibault کامو)

PCR بینی تست های گرد که تشخیص COVID-19 عفونت های ناشی از رمان coronavirus خواهد بود آزادانه در دسترس در تقاضا تحت دستورات دولت منتشر شده در شنبه.

اسرائیلی ها ادامه تظاهرات در برابر PM را از دست داده و همه گیر

اسرائیل و افسران پلیس در درگیری با تظاهرکنندگان در اعتراض اسرائیل بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل در خارج از محل اقامت خود در بیت المقدس, اوایل روز شنبه, ژوئیه 26 سال 2020 است. (AP Photo/آریل Schalit)

هزاران نفر در اسرائیل برگزار شد و تظاهرات های متعددی در سراسر کشور خود را در برابر نخست وزیر و دولت را از دست داده و این بیماری همه گیر کوروناویروس با اصلی تظاهرات در بیت المقدس در خارج از محل اقامت رسمی بنیامین نتانیاهو در روز شنبه. این تظاهرات که شده است به طور مداوم برای چند هفته گذشته باعث عدم رسیدگی و شامل گسترش coronavirus در کشور است.

اسرائیل شده است گزارش متوسط سنبله 2,000 موارد روزانه از بازگشایی اقتصاد پس ممکن است که نامیده شده است توسط منتقدان به عنوان "شتابزده و نامنظم".

برخی دیگر از تحولات مهم
کره جنوبی موارد جدید کاهش یافته است به کمتر از 60 روز
گرجستان دموکراتیک سنا نامزد جان Ossoff می گوید همسرش دارای آزمایش مثبت در حالی که نتایج خود را در انتظار
با افزایش coronavirus شماره هاوایی در حال آماده سازی خود برای طوفان

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب