ایتالیا برطرف مستند بازار کشاورزان بازگشایی در بند — به خریداران کمتر بیشتر محدودیت

نوشته شده توسط Damini Ralleigh | به روز شده: مارس 30 سال 2020 11:26:28 pm قبل از این مستند بسیاری ا

توسط NEWSATROPAT در 22 اردیبهشت 1399
نوشته شده توسط Damini Ralleigh | به روز شده: مارس 30 سال 2020 11:26:28 pm
coronavirus, coronavirus news, Italy markets open, Italy covid 19 deatsh, covid 19 india tracker, coronavirus latest news, covid 19 india, coronavirus latest news, coronavirus india, coronavirus india news, coronavirus india live news, coronavirus in india, coronavirus in india latest news, coronavirus latest news in india, coronavirus cases, coronavirus cases in india, coronavirus lockdown, coronavirus india update, coronavirus india state wise قبل از این مستند بسیاری از شهر 30,000-عجیب و غریب ساکنان خواهد بازحمت حرکت کردن به piazzas که در آن مقیاس کوچک تولید کنندگان و کشاورزان از سراسر منطقه خواهد آمد به راه اندازی فروشگاه. (عکس: Damini Ralleigh)

غذا بخش مهمی از فرهنگ ایتالیایی و مورد علاقه خود را محدود به خوراک است که می توان در آشپزخانه. آنها را برای خرید محصولات تازه بسیار جدی است. پس از آن تعجب آور نیست زمانی که از سرگیری بازارهای کشاورزان' در شهر استان از سینه بند — که نیز اتفاق می افتد به زادگاه آهسته غذا جنبش— در شمال غربی منطقه پیمونت, بعد از هفت ماه از مستند, بود, ملاقات با یک ولرم مشارکت مردم است.

نخست وزیر جوزپه کونته اعلام کرد تصمیم دولت برای کاهش محدودیت های اعمال شده از مارس 4 در روز یکشنبه. تشریح این "فاز دو" دولت در واکنش به این بیماری همه گیر کونته گفت که در آن زمان به "همزیستی با ویروس" و اصلاح فضاهای عمومی در حالی که احترام به قانون اجتماعی فاصله.

قبل از این مستند بسیاری از شهر 30,000-عجیب و غریب ساکنان خواهد بازحمت حرکت کردن به piazzas که در آن مقیاس کوچک تولید کنندگان و کشاورزان از سراسر منطقه خواهد آمد به راه اندازی فروشگاه. ردیف اصطبل انباشته در برابر یکدیگر نشان داد بهترین از این کشور و پز میراث — درمان گوشت آویزان از قلاب اهرام پنیر و سبد پر از میوه های تازه و سبزیجات است.

اما روز چهارشنبه کشاورزان' بازار — برای اولین بار در نزدیک به دو ماه با مته سوراخ کردن هیچ شباهتی به آنچه که آنها یک بار بود. آن منقبض شده بود به کسری از اندازه آن و موفق شد توسط پلیس که اجازه دهید مردم در آنهایی که یا twos در یک زمان و تنها با تعداد انگشت شماری از تولید کنندگان و کشاورزان purveying کالاهای خود را.

"این کاملا یک شوک است. مناطق مشخص شد قرمز و سفید نوار و پلیس بود در ورود و همچنین خروج به مطمئن شوید که مردم مطابق با قوانین. آن را احساس نمی کند طبیعی است که مقامات تماشای بیش از شما در حالی که شما در حال خرید برای میوه ها و سبزیجات می گوید:" مواد غذایی نویسنده بروس McMichael و اضافه میکند: "اما هنوز هم به خوبی قادر به رفتن به بازار کشاورزان و دریافت مواد غذایی خود را و ببینید بزرگ سبدهای پر از محصولات تازه به جای خالی کردن سطل و یا مواد غذایی بسته بندی شده در پلاستیک که در سوپر مارکت".

این آغاز جدید طبیعی است. مردم در یک فاصله به سختی گفتن یک کلمه به طرف دیگر سرعت بسته بندی کسب و کار خود و عجله به خانه برگشت. "این است که ما همکاری های موجود با این ویروس. ما فقط نمی تواند در خانه بماند تا زمانی که آنها پیدا کردن یک واکسن برای آن و این اطمینان را به مردم گمراهان در کنار احتیاط — پوشیدن ماسک, احترام اجتماعی فاصله اطمینان حاصل کرد که آنها و همه اطراف آنها را امن است. آن را کمک می کند تا به ساخت اعتماد به نفس در وضعیت نامشخص به عنوان این می گوید:" پائول توماس افسر ارتباطات آهسته بین المللی مواد غذایی.

مستقل شراب مربی و پائولا شوهر, Scott concurs: "وجود یک حس احتیاط و آگاهی و فکر نمی کنم چیز هرگز همان خواهد شد به عنوان آنها بودند — اما وجود دارد بیشتر حس قدردانی. حتی در حالی که من در خرید برخی از فروشندگان فقط به پایان رسید تا به من اضافی تولید کند. حس رفاقت بود خسته کننده برای همه است."

آن زمان را برای مردم شروع به اعتماد به خیابان ها دوباره و تولید بیش از حد درک کنند که چرا مردم تمایلی به رفتن به فروشگاه. "مردم نه کسب درآمد بیشتر و یا گرفته اند کاهش پرداخت به طوری که آنها نمی خرید همان راه آنها استفاده می شود. آن را در زمان برای به دست آوردن همه چیز به حالت عادی بازگشت اما هر چه زودتر شروع کنیم بهتر آن است که برای همه می گوید:" Giulia بو مالک بو Mauro — قصاب فروشگاه در بند و که تا به حال به بازار آمده است, صبح دیروز با یک کامیون پر با گوشت و محصولات.

"من درک می کنم که مردم نمی خواهید به اینجا می آیند به بازارهای کشاورزان' زیرا آنها ترس از ویروس اما بسیاری از تولید کنندگان و در اینجا نیز عرضه در سوپر مارکت ها. اگر شما در نظر آنچه شما را از خرید امن وجود دارد پس چرا آن را نمی خرید از ما به طور مستقیم ؟ کشاورزان یک قیمت عادلانه و شما همان کیفیت غذا بهتر است," او می افزاید.

بیم و هراس است هر چند به آرامی تبدیل به اعتماد در بند. مجری رادیو Giulia کاتانیا می گوید: "حس آرامش و نظم در بازار باعث می شود من احساس می کنم ما در مسیر بهبودی است. آن بهتر خواهد شد ما فقط باید برای نگه داشتن نسبت به آن است."

از اواخر ماه مارس در ایتالیا رکورد جدید عفونت شده است در کاهش مداوم هر چند تعداد کل مرگ و میر می ایستد بیش از 27,500 -- هنوز هم بالاترین در اروپا و دوم تنها به ایالات متحده در سطح جهان است.

قوانین ادامه خواهد داد برای استراحت از آوریل 4 منجر به بازگشایی پارک ها و کارخانجات و سایت های ساخت و ساز. مغازه ها از جمله سالن ها و رستوران ها و یا میله برای نگه داشتن خود را از پرده پایین تا مارس 18, اما می توانید شروع به takeaways اجازه می دهد یک فرد در یک زمان در حالی که مدارس بسته باقی خواهد ماند تا سپتامبر.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن