Coronavirus جهانی به روز رسانی 21 جولای: توافق سران اتحادیه اروپا پس از همه گیر بازیابی صندوق

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: جولای 21, 2020 12:21:59 pm بهداشت و درمان و کارگر

توسط NEWSATROPAT در 31 تیر 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: جولای 21, 2020 12:21:59 pm
Coronavirus Global Updates, 21 July: EU leaders agree on post-pandemic recovery fund بهداشت و درمان و کارگر انجام یک آزمایش به بیمار در حالی که رفتن خانه به خانه برای آزمون مردم برای Covid-19 در شهرداری Tlahuac یکی از بسیار مسری منطقه از شهر مکزیک, جولای 20, 2020. (رویترز)

Coronavirus جهانی به روز رسانی: سران اتحادیه اروپا توافق کردند در یک نقطه عطفی بسته محرک را در بلوک شماره 750 میلیارد یورو ($860 میلیارد دلار) از مشترک بدهی برای کمک به کشورهای عضو کاهش رکود اقتصادی است.

این توافق نامه به امضا رسید و در ساعات اولیه روز شنبه پس از بیش از چهار روز از acrimonious مذاکرات در بروکسل مورد نیاز را به اتفاق آرا تصویب تمام 27 عضو و نشان دهنده یک پیروزی برای آنگلا مرکل صدراعظم آلمان و رئیس جمهور فرانسه امانوئل پاکسازی که پیش نویس اولیه طرح برای پیشنهاد در ماه مه. صندوق اضطراری را از 390 میلیارد یورو از کمک های مالی و 360 میلیارد یورو از وام های کم بهره.

رئیس جمهور فرانسه امانوئل پاکسازی گفت: معامله شد "واقعا تاریخی" و این که او متقاعد شده بود بهبود برنامه و بودجه می تواند در دیدار با چالش coronavirus همه گیر رویترز گزارش داد. "با این بهبود طرح ما را در رسیدن به نزدیک دو برابر شدن بودجه اروپا در طول سه سال آینده," او اضافه شده است.

آنگلا مرکل صدراعظم آلمان روز سه شنبه گفت: اتحادیه اروپا معامله در یک پست-همه گیر بازیابی صندوق نشان می دهد که بلوک است که قادر به اقدام مشترک حتی در بزرگترین بحران است و مایل به پایین مسیرهای جدید در شرایط غیر معمول. "این یک سیگنال مهم است فراتر از اروپا مرزهای اتحادیه اروپا که حتی با تمام (کشورهای عضو اتحادیه اروپا') زمینه های مختلف قادر است به عمل آورند."

Coronavirus Global Updates, 21 July: EU leaders agree on post-pandemic recovery fund آنگلا مرکل صدراعظم آلمان که در تصویر با یک ماسک صورت در آخرین میز گرد بحث پس از چهار روز اروپا در اجلاس شورای اروپا در بروکسل بلژیک 21 ژوئیه سال 2020 است. (استفانی Lecocq/استخر کرج)

آکسفورد واکسن canidate نشان می دهد وعده

نتایج منتشر شده در دوشنبه اولیه بشر محاکمه یک Covid-19 واکسن تهیه شده توسط دانشگاه آکسفورد و داروسازی AstraZeneca نشان داده اند وعده داده است. نتایج آمده حدود یک هفته بعد از ما بیوتکنولوژی شرکت مدرن منتشر شده بود خود را در اوایل محاکمه داده و در زمانی که چندین شرکت در مسابقه برای پیدا کردن یک واکسن موثر علیه coronavirus که به کشته شدن بیش از 600 ، 000 در سراسر جهان.

واکسن تهیه شده توسط Oxford و AstraZeneca که متعلق به یک دسته بندی به نام عدم تکثیر ویروسی بردار واکسن تلاش می کند برای ایجاد ایمنی بدن در برابر این سنبله پروتئین است. ایده این است برای ایجاد آنتی بادی برای مبارزه با این سطح مشخصی به طوری که این ویروس می کند حتی این شانس را برای نفوذ به سلول. حداقل 14,703,293 مردم آلوده شده اند با رمان coronavirus در سراسر جهان با 6,09,887 مرگ و میر و 8,290,431 بهبود.

ویروس ساقه مصر از زندان در میان اخبار خاموشی

Coronavirus آلوده چندین نفر در داخل مصر و زندان و کشته شدن دست کم 14 تن از بازداشت شدگان از آسوشیتد پرس به نقل از یک پیشرو حقوق بشر ناظر عنوان کرد و گفت.

دیده بان حقوق بشر منتشر شد گزارش بر اساس حروف قاچاق از زندان و مصاحبه با زندانیان و بستگان خود را. این موارد مستند از بازداشت شدگان که پس از تجربه مشکوک به ویروس علائم بدون اینکه تست شده و یا دریافت کافی درمان های پزشکی.

دهها هزار نفر از مردم در حال کهنه به چه گروه های حقوق بشر می گویند در حال به سر می برند و غیر بهداشتی زندان.
با وجود درخواست دولت از رئیس جمهور عبد فتاح ال-Sissi به آزادی هزاران نفر از زندانیان برای جلوگیری از همه گیر مقامات شتاب طولانی در حال اجرا سرکوب مخالفان را دستگیر سلامت کارگران و روزنامه نگاران و منتقدان که صدای نگرانی دولت را از دست داده و همه گیر.

مصر گزارش کرده است 88,402 تایید موارد coronavirus با 4,352 مرگ و میر.

دو وزیر در برزیل تست مثبت

دو وزیر در کابینه رئیس جمهور برزیل Jair Bolsonaro گفت: آنها باید آزمایش مثبت برای coronavirus از آسوشیتد پرس گزارش داد.

چهار وزرای کابینه را آزمایش مثبت تا کنون همراه با رئیس جمهور Bolsonaro. آمریکای لاتین ملت گزارش داد بیش از 2 میلیون Covid-19 موارد با حداقل 79,488 مرگ و میر.

کاخ سفید coronavirus نیروی کار جلسات به احیا

کاخ سفید در حال احیای خود coronavirus نیروی کار جلسات این آسوشیتد پرس گزارش داد.

Coronavirus نیروی کار به رهبری معاون رئیس جمهور مایک پنس در جریان عمومی روزانه در مارس و آوریل با رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن شرکت و مسلط بسیاری از جلسات. مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: او منجر خواهد شد یک جلسه در ساعت 5 بعد از ظهر روز سه شنبه خود را برای اولین بار از آوریل 27.

وزارت بهداشت و خدمات انسانی است صدور ارشاد در جلوگیری از تبعیض بر اساس نژاد و رنگ و منشاء ملی در این کشور در پاسخ به Covid-19 بیماری همه گیر. دستورالعمل صادر دوشنبه دستور ادارات بهداشت به اطمینان حاصل شود که نژادی و قومی جمعیت اقلیت "هستند در معرض بیش از حد صبر کنید زمان را رد کرد و برای بستری شدن در بیمارستان و یا دسترسی به بخش های مراقبت ويژه نسبت به مشابه واقع غیر اقلیت افراد است."

Dr. Anthony Fauci این کشور بالا بیماری های عفونی متخصص می گوید: بهترین راه برای مدیریت صعودی coronavirus و جلوگیری از شیوع آینده است که با چسبیدن به آنچه که او خواستار "اصول". او گفت: ملت فرمانداران که عبارتند از کسانی که با پوشیدن ماسک صورت بستن میله محدود کردن داخل سالن ناهار خوری اجتناب از جمعیت و مکرر دست شستن.

فرانسه تحمیل جریمه برای پوشیدن ماسک صورت

ماسک های صورت در حال حاضر مورد نیاز در فرانسه در سوپر مارکت ها و مراکز خرید و بانک ها, فروشگاه ها و بازارهای داخلی برای جلوگیری از نشانه هایی که این ویروس ساخت تاخت و تاز دوباره آسوشیتد پرس گزارش روز سه شنبه.

اندازه گیری زمان اثر در روز دوشنبه و جریمه 135 یورو ($155) می تواند وضع شده علیه defaulters. ماسک در حال حاضر مورد نیاز در موزه حمل و نقل عمومی, سینما, مکان های عبادت و دیگر اماکن محصور.

فرانسه گزارش کرده است بیش از 30000 Covid-19-مربوط به مرگ و میر نزدیک به نیمی از آنها در خانه های بازنشستگی برای افراد مسن است. آن را پایین آورده عفونت با سخت دو ماه مستند است اما در حال حاضر شاهد است که این ویروس در حال ساخت باز گشت.

هند گزارش بیش از 37,000 جدید کروناویروس موارد

Coronavirus Global Updates, 21 July: EU leaders agree on post-pandemic recovery fund کارکنان مراقبت های بهداشتی در دهلی نو در دوشنبه 20 ژوئیه (اکسپرس فایل عکس توسط Amit Mehra)

هند گزارش 37,148 موارد و 587 مرگ و میر در 24 ساعت گذشته, گرفتن تعداد کل coronavirus عفونت به 11,55,191 از جمله 28,084 تلفات 4,02,529 فعال موارد و 7,24,578 افرادی که درمان شده اند و مرخص تا کنون با توجه به داده ها توسط وزارت بهداشت و رفاه خانواده.

با توجه به شورای تحقیقات پزشکی هند (ICMR) داده ها به عنوان بسیاری به عنوان 1,43,81,303 نمونه های آزمایش شده در کشور تا کنون با 3,33,395 نمونه آزمایش شده دیروز. دنبال Coronavirus هند زندگی می کنند به روز رسانی

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.

© IE آنلاین Media Services Pvt Ltd



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب