اتحادیه اروپا و وزن آن موضع در میان نگرانی اسرائیل الحاق طرح

توسط: AP | بروکسل | منتشر شده: 15 مه سال 2020 8:05:40 pm 27 کشور بلوک است به طور معمول محکوم اسرائیل

توسط NEWSATROPAT در 26 اردیبهشت 1399
توسط: AP | بروکسل | منتشر شده: 15 مه سال 2020 8:05:40 pm
EU cambodia trade, Cambodia human rights abuses, ASEAN, Vietnam-european union , cambodia-eurpean unuion, Human rights watch, European commisiion, european parliament, global trade, trade deals, world news, indian express nbews, latest news 27 کشور بلوک است به طور معمول محکوم اسرائیل حل و فصل گسترش و هشدار داد در برابر الحاق نظر دارد اما کشورهای عضو به نظر می رسد بیش از حد تقسیم به طور جدی وزن هر اقداماتی مانند تحریم ها به خصوص در طول غیررسمی مذاکرات از طریق ویدئو کنفرانس (ایسنا)

اتحادیه اروپا و وزرای خارجه خواهد وزن بعد جمعه چه عمل بلوک می تواند باید بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل فشار پیش رو با برنامه ای به ضمیمه بانک غرب در ماه های آینده.

وزرا برنامه ریزی شده بود به استقبال از تشکیل دولت جدید و پیشنهاد اتحادیه اروپا همکاری اما نتانیاهو و رقیب خود را-تبدیل-شریک Benny Gantz اند به تعویق افتاد تحلیف خود بحث برانگیز کابینه جدید به عنوان رهبر اسرائیل در تلاش برای فرونشاندن اختلافات در درون حزب لیکود خود را.

این مراسم در اصل برنامه ریزی شده برای روز پنج شنبه است که در حال حاضر برنامه ریزی شده برای روز یکشنبه به نتانیاهو زمان بیشتری به دست آرزو کابینه قرار ملاقات به اعضای حزب خود را. خود توافق ائتلاف اجازه می دهد تا او را به ارائه یک پیشنهاد الحاق به عنوان به زودی به عنوان ژوئیه 1 و اتحادیه اروپا وزیران می خواهید به شلاق زدن یک موضع مشترک باید حرکت جلو بروید.

27 کشور بلوک است به طور معمول محکوم اسرائیل حل و فصل گسترش و هشدار داد در برابر الحاق نظر دارد اما کشورهای عضو به نظر می رسد بیش از حد تقسیم به طور جدی وزن هر اقداماتی مانند تحریم ها به خصوص در طول غیررسمی مذاکرات از طریق ویدئو کنفرانس.

"این یک موضوع بسیار تفرقه در داخل شورای وزیران اتحادیه اروپا, سیاست خارجی رئیس جوزپ Borrell روز دوشنبه گفت:. "همه چیز در سیاست خارجی نیاز به اتفاق آرا به خصوص تحریم. بنابراین ما برای هم بودن و به دور از بحث در مورد تحریم." Borrell گفت: مذاکرات با این وجود مهم است به درک تمام 27 کشور مواضع بر "احترام به قوانین بین المللی و چگونه می تواند ما را در قضاوت این اعلام الحاق به منظور روشن شدن موضع اتحادیه اروپا".

در ماه فوریه او در تأیید بلوک تعهد به راه حل دو دولت در خاورمیانه بر اساس در طول سال 1967 خطوط با امکان توافق طرفین زمین-معاوضه ساخته شده از دولت اسرائیل و "مستقل دموکراتیک پیوسته مستقل و ماندگار دولت فلسطین". اردن شده است لابی اتحادیه اروپا را به "گام های عملی" برای اطمینان از الحاق اتفاق نمی افتد.

در بیانیه وزیر خارجه Ayman Al-Safadi "تاکید کرد:" نیاز به جامعه بین المللی و اتحادیه اروپا به ویژه به برداشتن گام های عملی است که منعکس کننده رد هر گونه تصمیم اسرائیل برای ضمیمه.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب