با استناد به شغل دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن پیروزی بیش از coronavirus اقتصاد سقوط

توسط: AP | واشنگتن | به روز شده در: 6 ژوئن 2020 10:10:21 am رئیس جمهور صحبت می کرد در باغ گل رز پس ا

توسط NEWSATROPAT در 18 خرداد 1399
توسط: AP | واشنگتن | به روز شده در: 6 ژوئن 2020 10:10:21 am
US issues travel alert for India: Don't visit J-K due to 'terrorism', don't go at Pakistan border رئیس جمهور صحبت می کرد در باغ گل رز پس از وزارت کار گفت: کارفرمایان ایالات متحده اضافه شدن 2.5 میلیون نفر از کارگران خود اشتغال در ماه گذشته. (AP Photo/Jacquelyn مارتین)

رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به طور موثر ادعا کرد پیروزی بر بحران اقتصادی و COVID-19 روز جمعه به عنوان به خوبی به عنوان عمده پیشرفت در برابر نژادی و نابرابری صمیمانه استقبال بهتر از حد انتظار گزارش اشتغال به امید متقاعد کردن یک دلسرد ملت او سزاوار چهار سال دیگر در دفتر.

در طولانی کاخ سفید اظهارات در میان گسترده ناآرامی های اجتماعی و هنوز هم رو به افزایش ویروس مرگ و میر و افسردگی-سطح بیکاری جمهوریخواه رئیس جمهور با تمرکز بر آنچه او گفته بود بهبود در همه زمینه ها.

او سریع برای به دست گرفتن مثبت شغل گزارش در زمانی که سیاسی خود ایستاده است و در یکی از ضعیف ترین نقطه خود را در انتخابات ریاست جمهوری کمتر از پنج ماه قبل از انتخابات عمومی. فقط 2 در 10 رای دهندگان معتقدند که کشور در مسیر درست رهبری یک نماینده دانشگاه های نظرسنجی ها یافت می شود پیش از آن در هفته.

رئیس جمهور همچنین خطاب تظاهرات که آرام در روزهای اخیر که به دنبال مرگ جورج فلوید, سیاه و سفید مردی که هفته گذشته هنگامی که یک افسر پلیس به زانو در دقیقه در گردن او.

مدعی پیشرفت در همه جا مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: "امیدوارم جورج است که به دنبال پایین سمت راست در حال حاضر و گفت: این چیزی است که اتفاق می افتد برای کشور ما است. ... این یک روز بزرگ در شرایط برابری."

مغلوب ساختن پیشی جستن را محکوم کرد "آنچه اتفاق افتاده در هفته گذشته گفت: هیچ رئیس جمهور انجام داده است به همان اندازه برای آمریکایی های سیاه و سفید و اعلام کرد که یک جهش اقتصادی بود "بزرگترین چیزی که می تواند اتفاق می افتد برای روابط." قرار دادن کلمات در مرد مرده دهان درو سریع انتقاد از جمله از احتمال ریاست جمهوری دشمن جو بایدن که گفت این بود "نفرت."

مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین گفت: هر گونه گزارش و گفت تهمت بود رقیب فلوید خواهد بود ستایش اخبار اقتصادی شد "اشتباه هدفمند تحریف و بدتر گردد." چند بلوک دور شهر کارگران نقاشی بزرگ "Black Lives Matter" ثبت نام در 16 خیابان منتهی به کاخ سفید است.

سیاسی چند چیز مهم تر برای مغلوب ساختن پیشی جستن آینده از وضعیت اقتصاد ایالات متحده که تمام شد اما تعطیل توسط دولت, دولت بهار امسال برای جلوگیری از بیشتر گسترش مرگبار coronavirus. هجوم کارشناسان بهداشت و رئیس جمهور به شدت تشویق متحده را دوباره باز و هزینههای دولت رهبران نام که مقاومت در برابر.

در همان زمان او را گرفته ناهموار رویکرد به مواد منفجره تنش های نژادی در پی فلوید مرگ است. به عنوان او در روزهای اخیر مغلوب ساختن پیشی جستن در روز جمعه ارائه دلسوز پیام به فلوید در یک نفس و شدت انتقاد کرد در تظاهرات در نام خود را بعد. دولت های محلی "را برای تسلط بر خیابان های" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت. "شما نمی توانید اجازه دهید چه اتفاقی می افتد, اتفاق می افتد."

رئیس جمهور صحبت می کرد در باغ گل رز پس از وزارت کار گفت: کارفرمایان ایالات متحده اضافه شدن 2.5 میلیون نفر از کارگران خود اشتغال در ماه گذشته. اقتصاددانان تا به حال شده است در انتظار آنها به جای اسلش 8 میلیون شغل در ادامه خرید اینترنتی از این بیماری همه گیر.

نرخ بیکاری در 13.3 درصد است و هنوز هم در تاریخ همتراز با آنچه در ملت شاهد در طول رکود بزرگ. و برای دومین ماه متوالی وزارت کار اذعان خطا در شمارش بیکاران در طول شیوع ویروس گفت: این رقم واقعی است و بدتر از این اعداد نشان می دهد.

هنوز هم پس از هفته ها پیش بینی وخیم توسط اقتصاددانان است که نرخ بیکاری در ماه مه می تواند آمار 20 درصد و یا بیشتر در اخبار دیده می شد به عنوان شواهدی وجود دارد که این سقوط ممکن است ظرف در ماه آوریل است.

روز جمعه گزارش شده برای برخی از روی حیله و تزویر واکنش ژیمناستیک برای مغلوب ساختن پیشی جستن انتخابات دموکراتیک حریف بایدن که به دنبال کنتراست بهبود ارقام با این واقعیت است که میلیون ها نفر از آمریکایی ها هنوز کار می کنند. بالا بودن نرخ بیکاری گفت: با توجه به مغلوب ساختن پیشی جستن مدیریت نادرست پاسخ به همه گیر.

"اجازه دهید به روشنی در مورد چیزی: عمق این شغل بحران این است که مربوط به یک عمل خدا اما به شکست یک رئیس جمهور" جو بایدن اعلام کرد در یک دلاور سخنرانی در مدت کوتاهی پس از مغلوب ساختن پیشی جستن صحبت کرد. این presumptive دموکراتیک نامزد گفت: تهمت بود نوازش خود را در بازگشت به امریکا چهره برخی از آن sternest چالش های تا کنون.

"از آن زمان برای او را به گام خود را پناهگاه نگاهی به اطراف در عواقب" بایدن گفت.

این معلوم نیست که چگونه بسیاری از کارهایی که از دست داده بودند به عنوان یک نتیجه از این بیماری همه گیر به طور دائم از بین رفته و یا اینکه آیا reopenings در متحده ایجاد خواهد شد موج دوم از COVID-19 مرگ و میر. در این گزارش از اواسط ماه مه را منعکس نمی کند اثر است که تظاهرات در سراسر کشور داشته اند در کسب و کار.

بسیاری از اقتصاددانان حفر به شغل گزارش شاهد یک مبارزه پیش رو پس از انفجار استخدام در ماه گذشته.

روز جمعه گزارش منعکس مزایای نزدیک به 3 تریلیون دلار در کمک دولت به جای آلی به حالت عادی بازگشت. تنها یکی از هر نه شغل از دست رفته به دلیل همه گیر شده است بهبود و شبح ورشکستگی شرکت آویزان بیش از بازیابی.

مقدار رشد در آمد از 2.7 میلیون نفر از کارگران که به طور موقت گذاشته و قصد بازگشت به شغل خود. این به احتمال زیاد منعکس $510 میلیارد دلار در بخشایش وام از حقوق و دستمزد حفاظت از برنامه به حدود 4.5 میلیون کارفرمایان یک دولت ابتکار عمل است که به کمک فشار و نرخ بیکاری پایین به 13.3% از 14.7 درصد در ماه آوریل است. آفریقایی آمریکایی بیکاری به 16.8 درصد است.

به عنوان پول از PPP برنامه اجرا می شود خارج وجود دارد می تواند یکی دیگر دور از اخراج هشدار داد آواز برنده Sohn یک اقتصاددان در Loyola Marymount University. "وجود خواهد داشت و در ادامه باقی مانده ترس و عدم اطمینان", Sohn گفت.

مغلوب ساختن پیشی جستن در روز جمعه در دفاع از خود دست زدن به همه گیر رقیب که بیش از 1 میلیون آمریکایی را کشته بود او نه عمل. بیش از 108,000 مردم به تایید از دست داده اند و زندگی خود را با توجه به coronavirus با توجه به تعداد از دانشگاه جانز هاپکینز.

در حال حاضر اگر چه مغلوب ساختن پیشی جستن گفت ایالات و شهرستانها باید از بلند کردن اجسام باقی مانده محدودیت. "من نمی دانم که چرا آنها همچنان به قفل کردن" او گفت: برخی از حوزه های قضایی که نگهداری بسته شدن.

سابق کارولینای جنوبی و رژیم صهیونیستی است. Rep. مارک سنفورد یک جمهوری خواه است که به طور خلاصه سوار یک چالش اصلی برای مغلوب ساختن پیشی جستن در سال گذشته را رد کرد و هر گونه اشتغال به دست آوردن با توجه به کسری بودجه فدرال صرف. "آنچه ما در حال حاضر سیاست فدرال با هدف صرفا در تقویت اعداد است که بدیهی است که کمک خواهد کرد در انتخاب مجدد تلاش" سانفورد در مصاحبه ای گفت:. "ما به معنای واقعی کلمه خرید شغل است."

اما کمی وجود دارد نشانه ای از نگرانی در میان تهمت و متحدان جمهوری خواه در واشنگتن است.

"این نشان می دهد که آنچه که ما انجام داده ایم این است که حق" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: از شغل اعداد. وی افزود: "امروز این است که احتمالا بزرگترین گشت در تاریخ آمریکا است." او تن به تن خود را به عنوان کلید به یک "کشتی موشک" ارتجاعی است که شکست خواهد خورد و تنها اگر او برنده نیست گشتند.

"من به شما گفتن سال آینده مگر اینکه چیزی اتفاق می افتد و یا اشتباه مردم در اینجا این خواهد شد به نوبه خود در اطراف" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن