به عنوان مینه سوتا چشم بازگشایی East Grand Forks رستوران امیدوار است برای اضافه کردن پاسیو صندلی

به رژیم صهیونیستی است. تیم Walz گزارش آماده طرح به منظور بازگشایی کافه ها و رستوران ها در سراسر مینه سوتا طول

توسط NEWSATROPAT در 31 اردیبهشت 1399

به رژیم صهیونیستی است. تیم Walz گزارش آماده طرح به منظور بازگشایی کافه ها و رستوران ها در سراسر مینه سوتا طول COVID-19 pandemic, East Grand Forks رهبران ساخته شده راه را برای یک رستوران وجود دارد برای قرار دادن با هم یک پاسیو در فضای باز در فضای باز است که استدلال اجازه می دهد برای بیشتر جسمی دور صندلی و توان مالی تاسیسات.

اعضای شورای شهر رای دادند 6-1 روز سه شنبه برای تعیین دو فضای پارکینگ در نزدیکی مادر ماریا یک مرکز شهر رستوران ایتالیایی برای وانت و تحویل سفارشات. این بدان معناست که در این رستوران می توانید تبدیل دو موجود وانت و تحویل فضاهای پارکینگ در نزدیکی آن جبهه ورودی به یک اغذیه فروشی و مشروب فروشی به سبک در فضای باز ناهار خوری فضایی که پس از مدل "parklets" در چنگال بزرگ و جاهای دیگر.

25-پا 16-پا پاسیو می تواند با خیال راحت به صندلی 27 نفر با توجه به ربکا Driscoll, یکی از رستوران ذینفعان و مادر بزرگ از کریستن Scheving یکی از صاحبان آن است.

کارکنان رستوران گفت: روز سه شنبه بعد از ظهر که نه Driscoll و نه Scheving شد به آسانی در دسترس برای نظر اما دریسکول گفت: اعضای شورا در جلسه هفته گذشته که او معتقد است که با اضافه کردن امن و راحت ناهار خوری در فضا خواهد بود که تنها راه برای نگه داشتن مواد غذایی و آشامیدنی موسسات از شکست.

"ما بسیار هیجان زده در مورد داشتن یک جذاب استقبال از فضا است که می تواند کمک به مادر ماریا زنده ماندن" دریسکول گفت. "و من امیدوارم که کمک به شهر ما نگه داشتن بازدید کنندگان از آمدن و صرف دلار در این شهر است."

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

رستوران نمی تواند عمل پاسیو تحت یک سری از دستور اجرایی Walz امضا این بهار طراحی شده بود که به سرعت گسترش یک رمان کروناویروس که باعث COVID-19 بیماری است. فرماندار نیست تجدید "در خانه ماندن" منظور هفته گذشته به جای امید بستن به جایگزینی آن با "ایمن ماندن" برنامه است که هنوز هم نگه داشته رستوران ها و کافه ها بسته به ناهار خوردن در ترافیک. این بدان معناست که مادر ماریا نمی تواند عمل پاسیو در روز Eastside اعضای شورای OK می خواهم به حرکت می کند اما چندین شهرهای دوقلو منطقه رسانه ها گزارش دادند که روز سه شنبه Walz برنامه ای برای قرار دادن به جلو "مرحله به مرحله" برنامه ای برای بازگشایی کافه ها و رستوران ها در سطح ایالت در روز چهارشنبه.

این دو به تازگی تعیین شده پارکینگ در نظر گرفته خواهد شد "غیر انحصاری" که به معنی هر رستوران می توانید از آنها استفاده کنید. که نمی تواند در این مورد برای پاسیو است که متعلق به بخش خصوصی است.

در سراسر رودخانه سرخ " در چنگال بزرگ تالار شهر تصویب سه سال parklet برنامه در ماه ژوئن سال 2016. که به معنای پتیس شبیه به این امیدوار-برای یکی خارج ماما ماریا در مقابل آجر و جو و لوزی بچه ها دم شرکت. Grand Forks اعضای شورای شهر به اتفاق آرا رای دادند در مارس 2019 به گسترش این برنامه برای یک سال دیگر.

رهبران شهر در شرق چنگال تنظیم شده به بررسی نقطه پارکینگ تعیین بعد از ماه مارس سال 2021.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب