تفسیر: Tesoro High Plains خط لوله ارائه به بومی مالکان در داکوتای شمالی غیر قابل قبول

این خط لوله پیشنهاد تلاش برای درمان هفت سال تجاوز سراسر فورت Berthold که عبور برخی از 90 هکتار است. این خط لول

توسط NEWSATROPAT در 28 خرداد 1399

این خط لوله پیشنهاد تلاش برای درمان هفت سال تجاوز سراسر فورت Berthold که عبور برخی از 90 هکتار است. این خط لوله متعلق به Andeavor بود که بعد از خرید توسط ماراتن نفتی پارسیان این شرکت برای اولین بار به دنبال اجاره تجدید از مالکان در ماه اکتبر 2017. پس از جلسات مکرر و شکست خورده "حسن نیت" مذاکرات مالکان پاسخ با پر کردن پرونده های حقوقی.

در حالی که مالکان شده اند از چپ به ماراتن مذاکره با رهبران سه قبایل وابسته قبیله ای کسب و کار شورای زده خود را در معامله با شرکت نفت در سال 2016. رهبران قبیله ای نیست تلاش برای به دست آوردن همان نمایشگاه-بازار معامله به صورت قبیله ای شهروندان است. مارک فاکس گفت: بیسمارک تریبون در اکتبر سال 2018 بود که آن را تا به اداره امور هند نه قبیله به مراقبت از فرد صاحب ملک.

فاکس خط از تفکر در تناقض با عملکرد واقعی حاکمیت قبیله ای که برای رهبران قبیله ای برای مراقبت از مردم است. جالب اینجاست که این فرد مالکان در فورت Berthold که خود را به عنوان 66 هکتار زمین در مقایسه با قبیله 24 هکتار. در عین حال رهبران قبیله ای مذاکره قرارداد و اجازه تجاوز به ادامه بدون به دنبال فردی صاحب ملک ورودی. قبیله قرارداد با شرکت نفت است که ده ها میلیون دلار بیش از آنچه که ارائه شده به شهروندان است.

"Andeavor ارائه یک پیشنهاد به مالکان زمین است که کمتر از 1/20 آنچه در آن پرداخت می شود و قبیله به صورت دقیق همان خط لوله بیش مشابه زمین" گفت: وکیل کیت هارپر سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل متحد شورای حقوق بشر "ما در حال برقراری ارتباط این پیشنهاد به مالکان اما ما گمان اکثر اگر نه همه را در نظر بگیرید این پیشنهاد کاملا غیر قابل قبول است. از همه مهمتر ما را در نظر نمی این حسن نیت مذاکرات است."

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

در ضمن پس از ایستاده بیکار برای سال بیا به نظر می رسد در نهایت آماده برای صدور تجاوز تصمیم گیری است. نی Soderstrom یک وکیل به نمایندگی از یک گروه از سه قبایل وابسته مالکان درخواست کرده است BIA موضوع متوقف و دست بردارد سفارش. به عنوان سال تصویب ماراتن-Tesoro خط لوله اپراتورها همچنان به درو میلیاردها دلار سود در حالی که حمل و نقل نفت در سراسر رزرو زمین. خط لوله حمل نفت به ماراتن نفتی مندن پالایشگاه در مندن, N. D.

میانجیگری در حال برنامه ریزی گفت: نی Soderstrom یک وکیل به نمایندگی از یک گروه از فورت Berthold مالکان. از آن خواهد شد به احتمال زیاد در ماه اوت است.

"این پیشنهاد تلاش برای حل و فصل هر دو تجاوز و آینده از راه حق" گفت: Soderstrom. "این پیشنهاد به شرح زیر است: $9,000 جایزه در هر هکتار سالانه برای پرداخت باقی مانده 21 سال 2000 $در هر هکتار و $19,600 در هر هکتار برای تجاوز است. Tesoro می بیند این پیشنهاد به عنوان مجموع $70,600 در هر هکتار. ما فکر می کنیم این پیشنهاد خیلی کم است و به همه توصیه به ثبت نام."

هارپر نیز به عنوان اعضای فورت Berthold Allottee زمین و مواد معدنی انجمن صاحبان ظ جداگانه پرونده های حقوقی در سال 2018 اما مناسب بودند را رد کرد و در سال 2019. یک قاضی فدرال حکم داد که قبیله ای راه حل های مورد نیاز برای خسته درمان است که سقوط به اداره امور هند. کارمندان انجام داده اند کمی به هیچ چیز برای جلوگیری از ادامه تجاوز است.

هفت سال از تجاوز است که هفت سال بیش از حد طولانی گفت: Tex سالن رییس سابق سه قبایل وابسته. "BIA-به عنوان متولی ما که قرار است به حفاظت ما اختصاص داده شده هندی اعتماد اراضی-باید برگزاری ماراتن پاسخگو و نیاز به تجاوز پرداخت در ارزش منصفانه بازار." سالن جمهور از قلعه Berthold Allottee زمین و مواد معدنی انجمن صاحبان و گفت: بیا باید موضوع بس و دست برداشتن نامه به تعطیل Tesoro High Plains خط لوله تا زمانی که پرداخت ساخته شده است به allottees.

Jodi با بیحوصلگی حرف زدن نگه می دارد به عنوان فردی اعتماد زمین در فورت Berthold رزرو. او ناشر بوفالو آتش و طرفداران آزادی اطلاعات و مستقل آمریکایی هندی را فشار دهید. او را می توان در 701-264-8961 یا jodi@imfreedomallian



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن