چینی و ایرانی هکرها هدفمند بایدن و تهمت مبارزات گوگل می گوید

توسط: عصر ایران | واشنگتن | به روز شده در: 5 ژوئن 2020 8:50:34 am جو بایدن و دونالد مغلوب ساختن پیشی

توسط NEWSATROPAT در 16 خرداد 1399
توسط: عصر ایران | واشنگتن | به روز شده در: 5 ژوئن 2020 8:50:34 am
US presidential elections, BIden VS trump, bernie sanders, Joe biden democrat, indian express, world news, US elections جو بایدن و دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن. (فایل عکس)

دولت مورد حمایت هکرها از چین را هدف کارکنان مشغول به کار در ایالات متحده در انتخابات ریاست جمهوری از حزب دموکرات جو بایدن ارشد گوگل مقام امنیتی گفت: در روز پنج شنبه. همان رسمی گفت: ایران هکرها به تازگی ایمیل های هدفمند حساب متعلق به جمهوری خواه رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین کارکنان.

اعلام ساخته شده در توییتر توسط رئیس گوگل را تهدید تجزیه و تحلیل گروه شین هانتلی است آخرین نشانه های دیجیتال جاسوسی به طور معمول با هدف بالا سیاستمداران است. هانتلی وجود دارد گفت: "هیچ نشانه ای از سازش" یا مبارزات انتخاباتی.

ایران در تلاش برای شکستن به تهمت کمپین مقامات ایمیل های ثبت شده قبل از. سال گذشته شرکت مایکروسافت (MSFT.O) اعلام کرد که یک گروه اغلب با نام مستعار جذاب بچه گربه تا به حال تلاش برای شکستن به حساب های ایمیل متعلق به ناشناس ایالات متحده در انتخابات ریاست جمهوری که منابع شناخته شده به عنوان مغلوب ساختن پیشی جستن.

در اوایل سال جاری تهدید هوش شرکت منطقه 1 امنیت گفت: روسیه هکرها را هدف قرار داده بود شرکت های وابسته به اوکراین شرکت گاز که در آن بایدن پسر پس از خدمت در هیئت مدیره.

گوگل کاهش یافته است به ارائه اطلاعات فراتر از هانتلی توييتها اما غیر منتظره عمومی تخصیص نشانه ای حساس آمریکایی ها تبدیل شده اند به جاسوسی دیجیتال با هدف تلاش در مبارزات سیاسی.

"ما ارسال هدفمند به کاربران ما استاندارد مورد حمایت دولت حمله هشدار و ما این اطلاعات با اشاره به اجرای قانون فدرال" یک نماینده گوگل گفت.

نرم دخالت در انتخابات را تبدیل به یک نگرانی برای دولت به ویژه از ایالات متحده سازمان های اطلاعاتی به این نتیجه رسیدند که روسیه زد هک و تبلیغ عملیات را مختل آمریکا روند دموکراتیک در سال 2016 به کمک آن نامزد مغلوب ساختن پیشی جستن تبدیل شدن به رئیس جمهور است. از جمله این اهداف بود که زیرساخت های دیجیتال استفاده می شود تا سال 2016 دموکرات نامزد ریاست جمهوری هیلاری کلینتون در مبارزات انتخاباتی در اینجا

مسکو هرگونه دخالت.

تلاش های خارجی دشمنان برای شکستن به ریاست جمهوری در کمپین های عادی هستند اما غیر منتظره عمومی اسناد ارائه شده توسط گوگل است که نشانه ای از چگونه حساس آمریکایی ها تبدیل شده اند به جاسوسی دیجیتال تلاش ها با هدف نامزدها.

"ما آگاه هستند از گزارش ها از گوگل است که یک بازیگر خارجی ساخته شده است تلاش ناموفق برای دسترسی به حساب های ایمیل شخصی از مبارزات کارکنان" یک بایدن سخنگوی کمپین گفت. "ما شناخته شده اند از آغاز کمپین ما است که ما می تواند موضوع را به چنین حملات و ما برای آنها آماده است."

مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین سفارت چین در واشنگتن و ایران در سازمان ملل متحد در نیویورک بلافاصله پاسخ به درخواست ها برای اظهار نظر.

بچه گربه جذاب این گروه شناسایی شده توسط گوگل به عنوان مسئول هدف از تهمت و مبارزات انتخاباتی نیز به تازگی به آمار عناوین بیش از دیگر سوء استفاده از جمله هدف قرار دادن شرکت داروسازی Gilead Sciences Inc (مطلا کردن.O).

در اوایل سال جاری, عصر ایران گره خورده است این گروه به تلاش برای رابجای دیگری جا زدن بالا مشخصات چهره های رسانه ها و روزنامه نگاران است.

جان Hultquist مدیر ارشد هوش تجزیه و تحلیل با آمریکا امنیت سایبر شرکت FireEye Inc (FEYE.O) در توصیف این دو نرم گروه به عنوان "جاسوسی بازیگران" و گفت: آنها به احتمال زیاد تلاش برای جمع آوری اطلاعات به جای سرقت مواد به نشت آنلاین.

اف بی آی و دفتر مدیر اطلاعات ملی هر دو کاهش یافته است به نظر.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن