دانشمندان نقشه چگونه coronavirus گسترش داخلی از طریق آئروسل

توسط: PTI | واشنگتن | منتشر شده: ژوئیه 30 سال 2020 7:15:54 pm با توجه به این هنوز به کارشناسی مطالعه م

توسط NEWSATROPAT در 9 مرداد 1399
توسط: PTI | واشنگتن | منتشر شده: ژوئیه 30 سال 2020 7:15:54 pm
با توجه به این هنوز به کارشناسی مطالعه منتشر شده در preprint سرور arXiv زمانی که یک فرد آلوده این ویروس ذرات دردسر سوار بر ذرات معلق در هوا به زمین آنها را در نزدیکی سطوح و یا استنشاق توسط شخص دیگری. (Wikimedia commons)

دانشمندان شبیه سازی شده چگونه رمان coronavirus گسترش در داخل خانه از طریق ذرات معلق در هوا به عنوان آلوده مردم صحبت می کنند و یا بازدم پیدا کرده اند و ویژگی های تهویه خوب است که می تواند فیلتر ویروس ذرات از هوا اطلاعات است که ممکن است کمک به کسب و کار و مدارس کاهش Covid-19 انتقال زمانی که آنها بازگشایی شده است.

محققان از جمله Jiarong هنگ از دانشگاه مینه سوتا در آمریکا الگوبرداری داخلی هوابرد انتقال ویروس از طریق ذرات معلق در هوا که قطرات کوچک خارج شده از دهان افراد زمانی که آنها بیرون صحبت یا سرفه.

با توجه به این هنوز به کارشناسی مطالعه منتشر شده در preprint سرور arXiv زمانی که یک فرد آلوده این ویروس ذرات دردسر سوار بر ذرات معلق در هوا به زمین آنها را در نزدیکی سطوح و یا استنشاق توسط شخص دیگری.

با استفاده از دقیق تجربی اندازه گیری ذرات معلق در هوا منتشر شده توسط هشت افراد بدون علامت با COVID-19 دانشمندان عددی مدل خارجی جریان این ویروس از طریق هوا در سه فضاهای داخلی — آسانسور یک کلاس درس و یک سوپر مارکت.

آنها سپس نسبت به انتقال ویروس در میان سطوح مختلف تهویه و با فاصله های مختلف در میان اتاق سرنشینان.

"این اولین بار است که ارزیابی کمی ریسک مکانی تنوع خطرات در محیط داخلی. شما ببینید بسیاری از مردم صحبت کردن در مورد چه خطرات هستند و از ماندن در فضاهای محدود اما هیچ کس به کمی تعداد" هنگ گفت.

"من فکر می کنم سهم عمده ما ساخته شده است که ترکیب اندازه گیری های بسیار دقیق و دینامیک سیالات محاسباتی شبیه سازی به ارائه بسیار کمی برآورد خطرات," او اضافه شده است.

بر اساس آزمایش محققان دریافتند که در داخل فضاهای تهویه خوب را فیلتر برخی از ویروس ها از هوا اما ممکن است ترک بیشتر ذرات ویروسی بر روی سطوح.

"نتایج ما نشان می دهد که طراحی تهویه بسیار مهم است برای کاهش خطر ابتلا به ذرات برخورد. طراحی نامناسب می تواند به طور قابل توجهی محدود کردن راندمان حذف ذرات ایجاد محلی نقاط داغ با سفارشات از قدر بالاتر از خطرات و افزایش ذرات رسوب و باعث آلودگی سطح" آنها نوشت: در مطالعه است.

در محیط کلاس درس پس از در حال اجرا 50 دقیقه شبیه سازی با بدون علامت معلم به طور مداوم صحبت کردن تنها 10 درصد از ذرات معلق در هوا بودند فیلتر دانشمندان گفت.

اکثر ذرات بودند به جای رسوب در دیواره آنها اضافه شده است.

"دلیل این است که بسیار قوی تهويه ما فکر این امر تهویه از بسیاری از ذرات معلق در هوا. اما 10 درصد است که واقعا تعداد کمی" گفت: Suo یانگ یکی دیگر از نویسندگان این مطالعه است.

"تهویه اشکال مختلف گردش مناطق به نام گردابها و ذرات معلق در هوا نگه دارید و چرخش در این گرداب. زمانی که آنها در برخورد با دیوار آنها به دیوار وصل کنید و" یانگ توضیح داد.

اما مهندس مکانیک گفت: آن را بسیار سخت برای ذرات معلق در هوا به رسیدن به دریچه و در واقع پس از "آنها اساسا به دام افتاده در این گرداب."

در هر سناریو دانشمندان نقشه برداری جریان هوا به پیدا کردن محل از ویروس "نقاط داغ" در محیط داخلی و یا در جایی که ذرات معلق در هوا جمع.

با ترکیب مناسب تهویه و داخلی سازمان به گفته آنها می تواند آن را ممکن است به کاهش گسترش بیماری و جلوگیری از این مناطق.

با استناد به نمونه ای از یک محیط کلاس درس دانشمندان گفت: این ویروس ذرات معلق در هوا گسترش به طور قابل توجهی کمتر از در سراسر اتاق وقتی که معلم است که به احتمال زیاد بیشتر انجام صحبت کردن قرار داده شد به طور مستقیم تحت یک دریچه های هوا.

محققان معتقدند این یافته ها می تواند اطلاع رسانی چگونه درس چیده شده و ضد عفونی و همچنین کمک به مکان هایی مانند فیلم و تئاتر و سالن های کنسرت بازگشایی با احتیاطی مناسب.

"اگر شما انجام یک کار خوب اگر شما از تهویه مناسب در محل مناسب و اگر شما پراکنده صندلی از مخاطبان به درستی از آن می تواند بسیار امن تر" یانگ گفت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب