'به تازگی بهبود COVID-19 بيمار تولید ویروس-آنتی بادی های خاص'

توسط: PTI | پکن | منتشر شده در تاریخ: مارس 5, 2020 1:39:11 pm محققان با مقايسه پاسخ ایمنی بدن از 14

توسط NEWSATROPAT در 19 اردیبهشت 1399
توسط: PTI | پکن | منتشر شده در تاریخ: مارس 5, 2020 1:39:11 pm
‘Recently recovered COVID-19 patients produce virus-specific antibodies' محققان با مقايسه پاسخ ایمنی بدن از 14 COVID-19 بیمارانی که به تازگی تبدیل به ویروس رایگان برای کسانی که از شش اهداکنندگان سالم. (بازنمودی)

تازه ترین مرخص بیمارانی که به تازگی از بهبود COVID-19 تولید مختلف ویروس-آنتی بادی های خاص و سلول های T, بر اساس یک مطالعه که پیامدهای برای طراحی یک واکسن موثر علیه بیماری کشنده.

چهارده بيمار مورد بررسی در این مطالعه منتشر شده در مجله ایمنی نشان داد گسترده پاسخ ایمنی بدن. نتایج حاصل از شش نفر از آنها را که مورد بررسی قرار گرفتند در دو هفته پس از ترخيص نشان می دهد که آنتی بادی حفظ شد برای حداقل که طولانی است.

این مطالعه همچنین نشان می دهد که بخش هایی از این ویروس موثر در راه اندازی این پاسخ های ایمنی و بنابراین باید هدف بالقوه واکسن. محققان از جمله کسانی که از دانشگاه Tsinghua در چین اشاره کرد که مشخص نیست به همین دلیل پاسخ ایمنی بدن به طور گسترده ای متنوع در سراسر بیماران.

این تنوع ممکن است مربوط به مقادیر اولیه از ویروس است که بیماران مواجه می شوند جسمی متحده, و یا خود را microbiota گفتند. دیگر سوالات باز, محققان گفت: عبارتند از اینکه آیا این پاسخ ایمنی بدن محافظت در برابر COVID-19 پس دوباره قرار گرفتن در معرض به SARS-CoV-2 به عنوان به خوبی به عنوان آن نوع از سلول های T فعال شده توسط عفونت با ویروس.

همچنین مهم است به یاد داشته باشید که تست های آزمایشگاهی استفاده می شود که برای تشخیص آنتی بادی به SARS-CoV-2 در انسان هنوز هم بیشتر نیاز به اعتبار سنجی برای تعیین دقت و قابلیت اطمینان آنها گفت.

"این یافته ها نشان می دهد هر دو های سلول B و T در شرکت واسطه ایمنی حفاظت در برابر عفونت ویروسی" گفت: co-ارشد نویسنده مطالعه چن دونگ از دانشگاه Tsinghua.

"کار ما به ارائه یک پایه و اساس برای تجزیه و تحلیل بیشتر از محافظ ایمنی و برای درک مکانیسم های اساسی در توسعه COVID-19 به خصوص در موارد شدید. این شهر همچنین دارای مفاهیم برای طراحی یک واکسن موثر برای محافظت در برابر عفونت" دونگ گفت.

نسبتا کمی شناخته شده در مورد محافظ پاسخ ایمنی ناشی از بیماری زای ویروس SARS-CoV-2 و پرداختن به این شکاف در دانش ممکن است سرعت بخشیدن به توسعه یک واکسن موثر اشاره چنگ-فنگ شین از آکادمی نظامی دانشگاه علوم پزشکی در چین است.

محققان با مقايسه پاسخ ایمنی بدن از 14 COVID-19 بیمارانی که به تازگی تبدیل به ویروس رایگان برای کسانی که از شش اهداکنندگان سالم. هشت نفر از بيماران به تازگی مرخص و باقی مانده شش بودند پيگيری بيمار مرخص دو هفته قبل از تجزیه و تحلیل.

محققان با جمع آوری نمونه های خون و بررسی سطح ایمونوگلوبولین M (IgM) آنتی بادی که برای اولین بار به نظر می رسد در پاسخ به عفونت و همچنین ایمونوگلوبولین G (IgG) آنتی بادی — رایج ترین نوع موجود در گردش خون است.

در مقایسه با افراد سالم هر دو به تازگی مرخص و پیگیری بیماران نشان داد سطوح بالاتر از IgM و IgG و آنتی بادی است که با اتصال به SARS-CoV-2 nucleocapsid پروتئین —که کپسوله ویروسی در ژنوم RNA — و همچنین به عنوان S پروتئین گیرنده-اتصال دامنه (S-RBD) که متصل به گیرنده در سلول های میزبان در طول فرایند ویروسی ورود.

این یافته ها نشان می دهد که COVID-19 بیماران می توانند کوه آنتی بادی پاسخ به SARS-CoV-2 پروتئین و نشان می دهد که این آنتی بادی ها نگهداری می شود برای حداقل دو هفته پس از ترخيص.

پنج تازگی مرخص بیماران غلظت بالایی از آنتی بادی خنثی سازی است که با اتصال به یک pseudovirus بیان SARS-CoV-2 S پروتئین محققان گفتند. خنثی سازی آنتی بادی مانع از ذرات عفونی از تعامل با سلول های میزبان آنها گفت.

همه به جز یکی پیگیری بیمار قابل تشخیص بوده آنتی بادی در برابر pseudovirus به گفته محققان. در مقایسه با افراد سالم, پنج تازگی مرخص بیماران غلظت های بالاتر از سلول های T که ترشح اينترفرون گاما (IFN?) — یک مولکول سیگنالینگ است که نقش مهمی در ایمنی — در پاسخ به SARS-CoV-2 nucleocapsid پروتئین گفتند.

این همان بیمارانی که غلظت بالایی از آنتی بادی خنثی سازی محققان گفتند.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب