چین و هند به دنبال حمایت جدید خود شدیدی قانون به سرکوب هنگ کنگ معترضان

توسط: PTI | پکن | منتشر شده در تاریخ: 22 مه سال 2020 10:56:35 pm طرفدار دموکراسی فعال جاشوا وانگ چپ

توسط NEWSATROPAT در 2 خرداد 1399
توسط: PTI | پکن | منتشر شده در تاریخ: 22 مه سال 2020 10:56:35 pm
طرفدار دموکراسی فعال جاشوا وانگ چپ صحبت می کند به رسانه ها در برابر پکن امنیت ملی قانون در هنگ کنگ یکشنبه, مارس 22 سال 2020 است. (عکس از آسوشیتدپرس)

چین به دنبال حمایت و درک از هند و کشورهای دیگر برای آن تصمیم بحث برانگیز برای تحمیل یک جدید امنیت ملی قانون در هنگ کنگ گفت: قانون جدید است که با هدف شامل "secessionist" نیروهای در این مستعمره سابق بریتانیا که مطرح شده یک "قبر تهدید" برای این کشور امنیت ملی و حاکمیت.

در یک حرکت ظاهری به بلانت هر بین المللی واکنش چین فرستاده است demarches به هند و چند کشور دیگر توضیح دلیل پیش نویس جدید قانون با یک یادآوری است که "حفظ امنیت ملی" در هنگ کنگ منطقه ویژه اداری (HKSAR) است "صرفا در چین امور داخلی و خارجی کشور ممکن است با دخالت در این موضوع است."

چین روز جمعه معرفی پیش نویس یک بحث امنیت ملی قانون در هنگ کنگ در آن مجلس برای تشدید پکن کنترل بیش از این مستعمره سابق بریتانیا در چه چیزی می تواند بزرگترین ضربه را به این سرزمین خودمختاری و آزادی های فردی از سال 1997 هنگامی که آن را تحت چینی قاعده است.

هنگ کنگ یک منطقه ویژه اداری (SAR) از چین است. این مشاهده "یک کشور دو سیستم" سیاست بریتانیا پس از بازگشت حاکمیت به چین, در تاریخ 1 ژوئیه سال 1997 است که اجازه آن را خاص آزادی بقیه از چین ندارد.

کشور خود را حفظ نزدیک اقتصادی و همکاری های تجاری و همچنین مردم-به-مردم مبادلات با دلار هنگ کنگ است.

هنگ کنگ رفاه و ثبات دراز مدت در راستای منافع مشترک کل جامعه بین المللی از جمله کشور خود را به عنوان به خوبی به عنوان حفاظت از کشور خود را منافع مشروع در هنگ کنگ است. ما امیدواریم که دولت شما را درک خواهد کرد و حمایت چین مربوط به شیوه" آن را گفت.

این رفتار گفت: پس از بازگشت از هنگ کنگ به چین 23 سال پیش و "هنگ کنگ SAR است نه عمل کردن به آن قانون اساسی وظیفه امنیت ملی در خط با چین اساسی و قانون اساسی".

روشن است که راه گریز در هنگ کنگ نظام حقوقی و فقدان یک ساز و کار اجرای. مخالفان در هنگ کنگ به مدت طولانی تبانی با نیروهای خارجی به انجام اعمال تجزیه طلبی براندازی نفوذ و تخریب در برابر سرزمین اصلی چین است ،

تلاطم بیش از اصلاح لایحه در هنگ کنگ در ماه ژوئن گذشته تا حد زیادی تضعیف سر حاکمیت قانون و ثبات و ضرب و شتم آن اقتصاد و معیشت مردم" آن گفت: با اشاره به تحریک توسط میلیون ها نفر از ساکنان محلی از سال گذشته خواستار استقلال بیشتر و دخالت کمتر از چین است.

"این فعالیت ها نه تنها باعث آسیب زیادی به امنیت SAR مقامات و نظم عمومی نصب شده یک چالش جدی به اصل "یک کشور دو سیستم" اما همچنین مطرح قبر تهدید به چین امنیت ملی و حاکمیت و وحدت و تمامیت ارضی" آن گفت:.

دلار هنگ کنگ تبدیل به یک "منبع قابل توجه از خطر" به چین امنیت ملی آن گفت. دولت مرکزی چین شانه های اولیه و نهایی مسئولیت حفظ امنیت ملی آن گفت:, و اضافه کرد که پکن "می توانید فقط نشستن و کاری انجام ندادن به ذکر است فعالیت".

برای ایجاد و بهبود سیستم قانونی و اجرای ساز و کاری برای حفظ امنیت ملی در هنگ کنگ SAR چیزی است که باید انجام شود و انجام بدون تاخیر افتاده است ،

NPC است که بالاترین ارگان قدرت دولتی در چین آن را گفت و اضافه کرد که "قانون اساسی و قانون اساسی آن را می دهد قدرت و مسئولیت به عمد در قانون برای حفظ امنیت ملی در هنگ کنگ SAR".

"هنگ کنگ برای استقلال از عناصر جدایی طلبان و کسانی که سازماندهی و پیوستن به فعالیت های تروریستی تنها به صورت یک اقلیت کوچک در هنگ کنگ است. این است که این افراد است که باید در مطابق با قانون" آن را گفت.

با انجام این کار ما می تواند به حفاظت از اکثریت قریب به اتفاق از هنگ کنگ افرادی که پایبند قانون است. این دیدار منافع اساسی هنگ کنگ جامعه" آن را گفت.

"هنگ کنگ یک منطقه ویژه اداری چین است. این قانون برای حفظ امنیت ملی در هنگ کنگ SAR صرفا چین در امور داخلی. هیچ کشور خارجی ممکن است تداخل در این زمینه" آن را گفت.

این لایحه است که به تایید شده توسط شرکت ملی صنایع پتروشیمی به عنوان لاستیک-تمبر مجلس برای آن روال تصویب طرح توسط حزب کمونیست چین (CPC) می آید در این زمینه بی امان اضطراب محلی هنگ کنگ مردم خواستار سیاسی و استقلال اداری و توافق با چین که آن را در زمان در اختیار داشتن این مستعمره سابق بریتانیا در سال 1997.

در حالی که هفت ماه است در تحریک سال گذشته است که در آن میلیون ها نفر در زمان فروکش طول coronavirus بحران از ژانویه تا آوریل, بازگشت معترضان به خیابان های این ماه, با این طرفدار استقلال و طرفدار آزادی قانونگذاران دست و پنجه نرم کردن با مقامات امنیتی محلی مقننه اعتراض به محدودیت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن