می COVID-19 تغییر مثبت برداشت در مهاجرت ؟

این سیستم از حفاظت بین المللی به شدت ساخته شده است در این آگاهی پس از جنگ جهانی دوم است. در سال 1951 زمانی که

توسط NEWSATROPAT در 19 اردیبهشت 1399

این سیستم از حفاظت بین المللی به شدت ساخته شده است در این آگاهی پس از جنگ جهانی دوم است. در سال 1951 زمانی که کنوانسیون ژنو امضا شد صدها هزار نفر از مردم بی خانمان هنوز سرگردان در سراسر قاره اروپا بودند و یا غیرقانونی در اردوگاه های موقت. بسیاری از ما فراموش کرده اند که ویران مناظر و شهرستانها شد یک بار در اروپا است. مقابله با هر انسانی (حتی ثروتمندترین) به خود آسیب پذیری این بحران به طور چشمگیری نشان میدهد که چگونه زندگی شکننده است.

هر کس ممکن است نیاز به حفاظت در برخی از نقطه. به هر دو مبارزه با COVID-19 و محافظت از برخی از آسیب پذیر ترین – بدون در نظر گرفتن وضعیت خود را – کشورها باید به اقدامات فوق العاده ای. پرتغال تصمیم گرفته است برای قانونی کردن تمام مهاجران یا پناهندگان در انتظار وضعیت طوری که همه آنها می توانند دسترسی به بهداشت عمومی, مراقبت از سیستم است. دیگر کشورها مانند بلژیک در حال تمدید مجوز اقامت و شروع به انتشار ناموفق پناهجویان از بازداشتگاه.

به عنوان شرایط بهداشتی را تبدیل به یک اولویت بحران نیز نور را در شرایط که در آن بسیاری از مهاجران اغلب بازداشت: "بازداشت افراد در محله های کهنه به سلول ها در شرایط غیر بهداشتی با کمبود مراقبت های بهداشتی است که هیچ راهی برای مبارزه با یک بیماری همه گیر".

در حالی که سوال از پناهندگان و پناهجویان قطبی نظرات بحران کنونی نشان می دهد که چقدر ما جوامع تکیه بر مهاجران به عملکرد به خصوص در جنگ در برابر ویروس. وجود حدود 164 میلیون بین المللی کارگران مهاجر در جهان است. در خدمات مراقبت های بهداشتی در خط مقدم آن است که اغلب مهاجران که پرستاران و پزشکان یا افراد مراقبین.

در بریتانیا هشت پزشکان که درگذشت از coronavirus شد همه مهاجران آشکار چگونه به شدت بریتانیا در سیستم بهداشت و درمان بستگی به پزشکان خارجی. در استرالیا در بخش بهداشت و درمان, "موقت مهاجران حساب برای بیش از 5 درصد از پزشکان عمومی و رزیدنت های پزشکی افسران و نزدیک به 10 درصد از سالمندان حمایت و مراقبت شخصی نیروی کار". به این دلایل دولت در حال ساخت استثنا اجازه می دهد تا (موقت) ورود کارگران در برخی بهداشتی مناطق. برای مثال در کشور کانادا, Ontario می دهد در حال حاضر این فرصت بین المللی برای پزشکان آموزش دیده برای درخواست مجوز موقت برای مبارزه با کروناویروس. داستان همان می رود برای کشاورزی و باغبانی و یا تحویل حمل و نقل و تدارکات را تحت پوشش. فراتر از تنها بودن فایده پاسخ به نیازهای این حوادث باید با بالا بردن آگاهی است که مهاجران ضروری کارگران در جوامع ما.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب