جدید جانور کیسه دار گونه های کشف شده در ND را Brule تشکیل

این marsupials از اليگوسن — حدود 30-32 میلیون سال پیش هستند شبیه به کوچک opossums در مورد اندازه یک موش صحرایی

توسط NEWSATROPAT در 29 تیر 1399

این marsupials از اليگوسن — حدود 30-32 میلیون سال پیش هستند شبیه به کوچک opossums در مورد اندازه یک موش صحرایی یا جیبی درخت صاریغ بومی به مدرن آمریکای جنوبی گفت: North Dakota, دیرین شناسی, جامعه شناس ارشد Clint بوید.

گونه های جدید است که متمایز از قبلا کشف گونه به دلیل شکل از دندان های خود را که تنها در حدود 1-2 میلیمتر در اندازه. تفاوت بین آنچه آنها مشاهده یک گونه به بعد می توانند به اضافی لت در دندان.

"بسیاری از این کار این است که بر اساس مطالعه دندان های مورفولوژی دندان های این حیوانات" بوید گفت. "ما مقایسه دندان است که ما به پیدا کردن در حال حاضر گونه های شناخته شده در جاهای دیگر. بسیاری از این حیوانات در مناطق دشت — نبراسکا, داکوتای جنوبی و مونتانا. ما به مقایسه آنچه که ما باید به آنچه که توضیح داده شده قبلا و ببینید که چه گونه ثبت شده است."

این دیرینه شناسان — بوید همراه با همکار NDGS شناس جف افراد اسمیتسونین موزه ملی تاریخ طبیعی شناس رابرت Emry و ویلیام Korth از روچستر موسسه مهره داران فسیل شناسی — در حال تلاش برای مشخص کردن پایان یک دوران برای marsupials در داکوتای شمالی. در برخی از نقطه, مردم می رود از مجموعه ای متنوع از گونه به پایین فقط یک گونه است.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

پیدا کردن پنج گونه معنی است که آنها هنوز هم مشخص است که بازه زمانی اما بوید گفت: آن است که هنوز اطلاعات ارزشمند است که دانشمندان می توانند در آینده استفاده کنید.

"زمانی که ما در حال نمونه برداری از طریق سنگ مانند که چه شما می خواهم برای پیدا کردن است که نقطه که در آن شما از یک لایه و همه چیز خوب است و سپس شما را به لایه بعدی که در آن شما در حال از دست دادن تنوع" بوید گفت. "اما حتی اگر شما نمی شما می توانید می گویند در این سنگ شما پیدا کردن که الگو و می گوید که محققان که اگر آنها جوانتر سنگ آنها نیاز به رفتن و به دنبال آن وجود دارد. آن را هنوز هم اطلاعات مفید و حتی اگر ما نیستند آنهایی که برای قرار دادن انگشت ما درست در زمانی که این اتفاق افتاد."

سال گذشته همان دیرینه شناسان منتشر شده در یک مطالعه بر روی جوندگان در Brule شکل گیری است که کمتر گونه از جوندگان وجود دارد از یک نمونه از نبراسکا از یک بازه زمانی مشابه. آنها انتظار برای دیدن یک مورد مشابه با marsupials اما آنها در واقع بر داشت مشابه نمونه برداری از گونه ها به عنوان مطالعات دیگر از مکان های مختلف در همان بازه زمانی.

به دلیل تنوع گونه در جوندگان کمتر از جاهای دیگر در حالی که تنوع در marsupials سازگار بود می گوید که دانشمندان چیزی در خاص محیط زیست در داکوتای شمالی که آسیب رساندن جوندگان اما نه marsupials.

"در مطالعات دیگر که ما به پایان رسید و منتشر شده و در این روند بودند و نه آنچه شما انتظار می رود" بوید گفت. "بنابراین آن را به خوبی پیدا است که در یک زیر مجموعه از حیوانات انجام می دهند چه ما انتظار داریم آنها را به انجام. این معنا نیست که همه چیز را ما انجام می دهیم با این سنگ ها اشتباه است, اما آن را به ما می گوید که چیزی مانند بارندگی و یا پوشش گیاهی باعث شده است برخی از قسمتهای سیستم به واکنش نشان می دهند متفاوت است. داشتن برخی از این نمونه ها دوباره راه شما انتظار می رود کمی اطمینان بخش است."

دیرینه شناسان تمرکز بر روی حیوانات کوچک مانند marsupials و جوندگان چرا که آنها خیلی بهتر شاخص از آنچه در جریان است در یک محل خاص از حیوانات بزرگتر. کوچک صاریغ به زندگی در آن مطلوب زیستگاه و نمی تواند سفر بسیار دور در حالی که حیوانات بزرگتر مانند یک گوزن سفر می تواند صدها کیلومتر در سال است.

"اگر ما می خواهیم به دانستن آنچه اتفاق می افتد با پوشش گیاهی و چه بارندگی اتفاق می افتد در همان نقطه مهم برای مطالعه این حیوانات کوچکتر" بوید گفت.

پیدا کردن این نمونه ها در زمان سال کار می کنند. دیرینه شناسان در حال مطالعه Brule شکل گیری در داکوتای شمالی رفتن تمام راه برگشت به 1940s. و راک نمونه از آن این marsupials بودند جمع آوری شد به عنوان دور برگشت به عنوان 1970s.

آنها شروع با پیدا کردن فسیل حیوانات بزرگتر و شکل چه لایه ای از سنگ آنها می آیند و پس از آن حفاری که از سنگ و آن را به آزمایشگاه. آنها پس از خیس کردن سنگ در جعبه های با صفحه نمایش است که گرفتن تمام فسیل از سنگ.

"گاهی اوقات ما فک پر از دندان و گاهی اوقات آن را فقط کمی دندان" بوید گفت. "و ما باید به جمع آوری چند صد نفر از آنها را بنابراین ما می توانید برخی از همپوشانی و بگویم این اولین بار است که مولر دوم این است که مولی, et cetera. آن را به آهسته کار پر زحمت. می گویند شما شستن یک صد پوند از سنگ شما ممکن است یک تعداد انگشت شماری از دندان خارج از آن. ما در حال صحبت کردن در مورد شستن چند تن از سنگ به پیدا کردن کسانی که دندان است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب