برزیل Bolsonaro نگه می دارد و مادر در اولین رویداد پس از بازیابی

توسط: AP | برازیلیا | منتشر شده: ژوئیه 30 سال 2020 8:49:29 am رییس جمهوری برزیل Jair Bolsonaro پوشیدن

توسط NEWSATROPAT در 10 مرداد 1399
توسط: AP | برازیلیا | منتشر شده: ژوئیه 30 سال 2020 8:49:29 am
Jair Bolsonaro, Bolsonaro coronavirus, VBrazil Covid cases, Bolsonaro public event, رییس جمهوری برزیل Jair Bolsonaro پوشیدن ماسک محافظ برای جلوگیری از گسترش این کروناویروس جدید, حضور در مراسم راه اندازی یک برنامه تضمین حقوق برای زنان روستایی در Planalto کاخ ریاست جمهوری در برازیلیا, برزیل شنبه. (AP)

رئیس جمهور برزیل Jair Bolsonaro روز چهارشنبه با حضور در اولین رویداد پس از دوره نقاهت بعد از COVID-19 هر چند او کاهش یافته است به صحبت می کنند.

رییس جمهوری برزیل به طور معمول آخرین به آدرس در کاخ ریاست جمهوری, اما Bolsonaro تنها به تماشای این رویداد شناخت زنان که کار در مناطق روستایی در سراسر آمریکای لاتین و اتاق را ترک کرد پس از آن به پایان رسید. او عینک یک ماسک در سراسر رویداد.

Bolsonaro همواره به عنوان coronavirus' شدت در گیر و او اغلب پیوست حامیان و در زمان گردش از محل اقامت ریاست جمهوری گاهی اوقات بدون ماسک.

در جولای 7, او به خبرنگاران گفت که او تا به حال آزمایش مثبت برای COVID-19 سپس صرف بیش از دو هفته محدود به اقامتگاه ریاست جمهوری در حالی که شرکت در جلسات توسط تماس تصویری.

روز شنبه اعلام کرد او تا به حال آزمایش منفی و چپ خود را به خانه سوار یک موتور سیکلت در اطراف برازیلیا و عکس گرفت با برخی از خوبی wishers.

Bolsonaro گفت: او تجربه تنها جزئی علائم در دوران نقاهت و در زمان به رسانه های اجتماعی برای ترویج استفاده از هیدروکسی کلروکین برای درمان.

در آخرین روزهای قبل از اعلام بازیابی خود Bolsonaro شروع به شرکت در روزنامه پرچم-کاهش مراسم در مقابل محل اقامت. او باقی مانده است از هم جدا شده توسط یک منعکس کننده استخر از چند ده هواداران که با حضور.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن