چیزی برای اروپایی ها برای جشن – یک قرارداد اجتماعی جدید آغاز می شود به ظهور?

شرکت های بزرگ حقوق بشر معیار می یابد 50% از بزرگترین شرکت ها در بالاترین خطر بخش های مانند پوشاک کشاورزی و معد

توسط NEWSATROPAT در 15 اردیبهشت 1399

شرکت های بزرگ حقوق بشر معیار می یابد 50% از بزرگترین شرکت ها در بالاترین خطر بخش های مانند پوشاک کشاورزی و معدن نمره صفر در تمام شاخص های حقوق بشر به علت سعی و کوشش. اجباری در کار KnowTheChain یافت که 119 شرکت در سه بالاترین خطر در بخش میانگین نمره ناچیز 33/100 برای تلاش های خود را به آدرس بیگاری خطرات در زنجیره تامین با در خصوص متناوب شکاف بین سیاست و شواهد از هر پیاده سازی.

این منی مطالعه برای کمیساریای توسط BIICL قطعی نشان می دهد که مزایای به جامعه و کسب و کار از این قانون. در ضمن شرکت هایی که شده اند در حمایت از کارگران خود شده اند outperforming همسالان خود در طول COVID-19 بحران خواهد شد به مراتب بهتر قرار گرفته و پس از بحران.

ساخت بهتر

این است که چرا ما با متحدان ما در سراسر اروپا استدلال کرده اند برای این قانون جدید هر دو در اروپا و سراسر جهان است. سال آینده بسیار مهم خواهد بود. اول ما نیاز به ادامه به ساخت این جنبش در سراسر اروپا به خصوص با این فرصت را از ریاست شورای اتحادیه اروپا از ماه ژوئیه است. ما باید به تقویت ناگهانی برای اقدام جسورانه برای بهبودی از این بیماری همه گیر است که می سازد به عقب بهتر' به عنوان دبیر کل سازمان ملل متحد گفته است.

ما باید متنوع و صداهایی که با هم می تواند مقابله با آژیر خواستار بازگشت سریع به 'کسب و کار به عنوان معمول' – گذشته که ما دوقلو بحران ناخالص نابرابری در بازار و آب و هوا شکست به که همه گیر شده است اضافه شده است. ما نیز باید به دنبال کار با متحدان در سراسر جهان برای کمک به ساخت بیشتر این حرکت جهانی به عنوان بخشی از تلاش ها برای ایجاد یک قرارداد اجتماعی جدید و سبز جدید می پردازد.

ما نیاز به ساخت قوی اجماع در مورد عناصر ضروری برای ایجاد این قانون به عنوان موثر و هوشمند به عنوان امکان پذیر است برای ایجاد رفاه مشترک برای خروج از بحران فعلی ما. ما نیاز به درخواست کمیساریای وزیر خارجۀ بلژیک و تیم خود را به عمل به سرعت به قیمومیت که کسب و کار و سرمایه گذاری, توجه استانداردهای بین المللی برای حقوق بشر و حفاظت از محیط زیست و مبارزه با فساد به عنوان بیان شده در سازمان ملل متحد اصول راهنما و OECD دستورالعمل برای شرکت های چند ملیتی.

بخشنامه باید توانمند سازی کارگران و جوامع به مبارزه علیه نقض حقوق بشر است. باید اطمینان کامل دخالت اتحادیه های کارگری و کارگران و نمایندگان جامعه در تمام سعی و کوشش به دلیل روند. آنها همچنین باید با ایجاد قانونی نظارت و اجرای مکانیزم برای اطمینان از اجرای تحریم ها در زمانی که نادیده گرفته شده و دسترسی به عدالت برای کارگران و جوامع مورد آزار قرار گرفته توسط شرکت های غیر مسئولانه.

شرکت باید پاسخگو برای اثرات عملیات خود را. مسئولیت باید معرفی شده برای موارد که در آن شرکت موفق به احترام خود علت سعی و کوشش تعهدات بدون تعصب به مسئولیت مشترک و چند چارچوب.

و آنها باید شامل تمام شرکت ها و بخش های خصوصی و عمومی است. آن حیاتی است این امر همچنین به شرکت های اتحادیه اروپا و غیر اروپا شرکت با عملیات و یا فروش محصولات و خدمات در داخل اتحادیه اروپا. مسئول کسب و کار گفت: آنها انتظار دارند منافع قابل توجهی در صورتی که جدید اتحادیه اروپا مقررات بیشتر ایجاد می شود و برابر با استانداردهای اتحادیه اروپا و غیر اروپا تامین کنندگان.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب