Bolsonaro دیگران اجتناب ماسک در تاریخ 4 ژوئیه جشن در برزیل

توسط: AP | برازیلیا | منتشر شده در تاریخ: جولای 5, 2020 12:14:57 pm Bolsonaro روز جمعه وتو بند از قا

توسط NEWSATROPAT در 15 تیر 1399
توسط: AP | برازیلیا | منتشر شده در تاریخ: جولای 5, 2020 12:14:57 pm
Jair Bolsonaro, Jair Bolsonaro July 4 celebrations, July 4 celebrations Brazil, World news, Indian Express Bolsonaro روز جمعه وتو بند از قانون جدید که مورد نیاز برزیلی به پوشیدن ماسک در کلیساها و مدارس و مغازه ها (عکس)

رئیس جمهور برزیل Jair Bolsonaro با حضور ایالات متحده در جشن روز استقلال در پایتخت برزیل روز شنبه که در آن شرکت کنندگان کاهش یافته است به پوشیدن ماسک صورت, یک روز پس از او وتو واجب استفاده از ماسک های خصوصی در تنظیمات.

Bolsonaro عکس به اشتراک گذاشته شده در رسانه های اجتماعی از خود چهار وزرای کابینه دیگر دستیاران و سفیر ایالات متحده تاد چپمن هیچ یک از آنها با پوشیدن ماسک با وجود اینکه در محله های نزدیک.

کارشناسان بهداشت و درمان توصیه های اجتماعی فاصله و با پوشیدن ماسک به کاهش گسترش جدید کروناویروس.

Bolsonaro روز جمعه وتو بند از قانون جدید که مورد نیاز برزیلی به پوشیدن ماسک در کلیساها و مدارس و مغازه ها

کارخانه های خصوصی و تجمعات اما مورد تایید خود واجب استفاده در خیابان و حمل و نقل عمومی.

صریح تحسین رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن Bolsonaro ساخته شده تنگ تر روابط با ایالات متحده سنگ بنای خود را در سیاست خارجی پس با فرض اینکه دفتر Jan. 1, 2019. او با حضور در سفارت آمریکا در چهارم ژوئیه جشن در سال گذشته با شکستن رسم برزیل رئیس جمهور اجتناب از بازدیدکننده داشته است به سفارتخانه های خارجی در پایتخت, Brasilia.

در توییتر Bolsonaro فرستاده خود خواسته در آمریکا تعطیلات: من همچنین می خواهم به خوش آمد می گوید دوست من @realDonaldTrump برای شجاع سخنرانی دیروز. کسانی که کلمات از یک دولتمرد.

ممکن است میراث و ارزش از بنیانگذاران این ملت بزرگ تحمل و توان نگهداری از نیت بد از رادیکال.

Bolsonaro را کمرنگ جلوه دادن از شیوع کروناویروس و رد خود را از محدودیت های محلی برای جلوگیری از گسترش این ویروس بخشی از یک گرم سیاسی بحث.

او در زمان شرکت در تظاهرات خیابانی پس از فدرال وزارت بهداشت صادر توصیه های اجتماعی فاصله و همچنین بارها و بارها به نظر می رسد بدون ماسک.

برزیل و در جهان ششم پرجمعیت ترین کشور با بیش از 210 میلیون نفر است که یکی از نقاط درگیری این بیماری همه گیر. شده اند وجود دارد بیش از 1.5 میلیون مورد تأیید و 64,265 مرگ و میر با توجه به وزارت بهداشت داده است. هر دو تصور می شود undercounts با توجه به ناکافی تست.

در نور گیر سفارت آمریکا لغو آن مرسوم جولای 4th, جشن در برازیلیا در سال جاری و به جای پخش یک مراسم آنلاین. در پاسخ به درخواست برای اظهار نظر در مورد اینکه چرا Bolsonaro سفیر و دیگران نبودند با پوشیدن ماسک سفارت گفت: در یک ایمیل فرستاده بیانیه ای که این جلسه خصوصی است.

Bolsonaro دیدار با مغلوب ساختن پیشی جستن در Mar-a-لاگو در مارس تنظیم کردن زنگ هشدار هنگامی که چند نفر از اعضای هیات برزیلی تشخیص داده شد با کروناویروس عفونت از جمله یکی که در عکس در کنار مغلوب ساختن پیشی جستن.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن