اندونزی به استفاده از 'باران مصنوعی' برای مبارزه با آتش سوزی جنگل ها در طول فصل خشک در این سال

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 18 ژوئن 2020 8:52:45 pm در حالی که آتش سوزی جنگل

توسط NEWSATROPAT در 29 خرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 18 ژوئن 2020 8:52:45 pm
European Space Agency records Amazon air pollution in backdrop of forest fires در حالی که آتش سوزی جنگل ها مشترک هستند در اندونزی شدید در فصل خشک از آتش سوزی سال گذشته بنا به مراتب شدید تر از سال قبل است. (عکس از آسوشیتدپرس)

در یک پیشنهاد برای جلوگیری از عود از سال گذشته آتش سوزی جنگل ها که تخریب میلیون هکتار از زمین های دولت اندونزی اعلام کرده است که از آن خواهد شد استقرار 'باران مصنوعی' پیش از اوج کششی های نجومی این سال است. کشور و محیط زیست و جنگلداری وزیر Siti Nurbaya گفته است که انسان ساخته شده دوش در حال حاضر شده است با موفقیت مورد استفاده در چندین آتش سوزی در مناطق مستعد نگهبان گزارش شده است.

در یک نشست خبری در دوشنبه Siti اعلام کرد که دولت در حال همکاری با اندونزی علم هواشناسی اقلیم شناسی و ژئوفیزیک آژانس (BMKG) و همچنین آژانس برای ارزیابی و استفاده از فن آوری (BPPT) به منظور توسعه این باران مصنوعی. معمولا برای بارش مصنوعی به جای هواپیما استفاده می شود برای وادار کردن ابرها با مواد شیمیایی مانند یدید نقره یا یخ خشک.

"ما معمولا به جای نگرانی در مورد آب و توسعه در ماه ژوئن و یا در طول Lebaran [Idul Fitri]. ما در حال حاضر کمی برطرف شده اما ما نیاز به باقی می ماند هشدار برای دومین بحرانی فاز در اوج فصل خشک در ماه اوت است. تمام احزاب مربوطه باید هوشیاری خود را افزایش دهد," Siti گفت.

در حالی که آتش سوزی جنگل ها مشترک هستند در اندونزی شدید در فصل خشک از آتش سوزی سال گذشته بنا به مراتب شدید تر از سال قبل است. آتش سوزی ویران بیش از 1.6 میلیون هکتار زمین و نوتبوک تقریبا دو برابر دی اکسید کربن به عنوان آمازون آتش سوزی در برزیل. بخش های بزرگی از جنوب شرق آسیا بودند در احاطه سمی رقیق که منجر به افزایش بیماری های تنفسی و همچنین مجبور به بسته شدن فرودگاه ها و مدارس.

بسیاری از ترس است که با توجه به ادامه COVID-19 pandemic, دولت نمی خواهد بود قادر به گام تا تلاش خود را برای جلوگیری از آتش سوزی از گسترش جاکارتا پست گزارش شده است. اما مقامات دولتی گفته اند که آنها گرفته اند چند گام برای جلوگیری از آتش سوزی از تکرار این سال است.

اندونزی علم هواشناسی اقلیم شناسی و ژئوفیزیک آژانس (BMKG) پیش بینی کرده است که خشکسالی های نجومی این سال آغاز خواهد شد در ماه ژوئن و اوج در ماه اوت است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن