استرالیا سریع-آهنگ a $1 میلیارد معدن زغال سنگ

توسط: تابناک | منتشر شده در تاریخ: 13 ژوئن 2020 3:01:32 pm Mt اوون معدن دیده می شود در Glencore Plc

توسط NEWSATROPAT در 25 خرداد 1399
توسط: تابناک | منتشر شده در تاریخ: 13 ژوئن 2020 3:01:32 pm
Australia coal project, Australia coal mine, Glencore Plc coal project, world news Mt اوون معدن دیده می شود در Glencore Plc را در کوه اوون مجتمع زغال سنگ عملیات در این عکس هوایی گرفته شده در نزدیکی سینگلتون استرالیا است.

یک غول Glencore Plc پروژه زغال سنگ در استرالیا شده است سریع ردیابی به عنوان کشور تبدیل به وسیع منابع طبیعی برای بلند کردن اقتصاد از آن رکود در تقریبا سه دهه است.

این یک 1.5 میلیارد دلار (1 میلیارد دلار) Valeria معدن در کوئینزلند تعیین شده است "پروژه هماهنگ" که دولت روز جمعه گفت کمک خواهد کرد به گرفتن شغل جدید سریعتر اتفاق می افتد. که می آید به عنوان دولت ملی شرکت می ایستد در صورت تماس در خانه و خارج از کشور برای تغییر به دور از شدت آلاینده سوخت.

"این معدن دارای پتانسیل برای ایجاد صدها شغل جدید به عنوان Queensl و بازیابی از فوق العاده شوک جهانی coronavirus همه گیر" خزانه دار دولت کامرون دیک گفت. "معدن زغال سنگ با سابقه طولانی در کوئینزلند و ادامه خواهد داد به یک صنعت برای سال های بسیاری آمده است."

صنعت زغال سنگ به ارمغان می آورد در حدود 70 میلیارد دلار در صادرات سالانه درآمد. دولت در حال شرط بندی بر قوی مصرف سوخت در آسیا حتی به عنوان منتقدان هشدار می دهند که کاهش هزینه انرژیهای تجدید پذیر و تلاش جهانی برای مبارزه با تغییر آب و هوا ممکن است که تقاضا تبخیر شود.

"زغال سنگ-محور اقتصادی تنها می اندازد و ما را از یک بحران به دیگری گفت:" گاوان McFadzean, آب و هوا و انرژی مدیر برنامه های بنیاد حفاظت استرالیا. پشتیبانی به صورت عمده زغال سنگ جدید پروژه های فرسایش اعتبار دولت تعهد به حفاظت از دیواره بزرگ مرجانی و رسیدن به خالص صفر دی اکسید کربن تولید گازهای گلخانه ای تا سال 2050 ،

Glencore پیشنهاد معدن در دولت بون حوضه زغال سنگ heartland تولید خواهد شد حدود 20 میلیون تن در سال حرارتی و متالورژی زغال سنگ برابر با حدود 4 درصد از ملت خروجی. که به اندازه Adani بحث برانگیز کارمایکل پروژه نیز در کوئینزلند است که هدفمند توسط آب و هوا فعالان بالقوه برای باز کردن یک منطقه جدید برای استخراج از معادن زغال سنگ.

"این مهم است و گام مثبت در پیشرفت پروژه است که هنوز در مراحل اولیه است اما بالقوه برای تحویل عمده مشاغل و اقتصادی افزایش به مرکزی کوئینزلند جوامع" گلنکور گفت: در بیانیه های رسانه ای. این پروژه در حال حاضر با توجه به موضوع کارآمد برنامه ریزی فرایند نظارت دولت مستقل هماهنگ کننده کل.

والریا را جایگزین تولید از دیگر Glencore زغال سنگ عملیات آنها به عنوان نزدیک به بازنشستگی از جمله در نزدیکی کلرمون معدن و هر زغال سنگ حرارتی تولید شده توسط پروژه جدید خواهد بود موضوع را به این شرکت کلاه در خروجی اعلام کرد سال گذشته است.

پمبروک منابع Pty 15 میلیون تن در سال زیتون فراز ملاقات زغال سنگ پروژه نیز در Bowen Basin است اقدام دولت حمایت پس از دریافت زیست محیطی تصویب در ماه گذشته. کوئینزلند نیز تشویق به توسعه منابع گاز با یک سرمایه گذاری مشترک بین Royal Dutch Shell Plc و PetroChina Co. در مارس سرمایه گذاری تصمیم به ادامه با سورت پروژه گاز.

(مایکل بلومبرگ بنیانگذار و صاحب اکثریت بلومبرگ LP شرکت مادر از بلومبرگ, اخبار مرتکب شده است 500 میلیون دلار برای راه اندازی فراتر از کربن یک کمپین با هدف بسته شدن باقی مانده زغال سنگ-طراحی گیاهان در ایالات متحده تا سال 2030 و کاهش ساخت و ساز جدید گاز گیاهان.)

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب