همچون آرونداتی روی: مسلمانان هند رو 'نسل کشی آب و هوا' در میان همه گیر

هند coronavirus مستند آغاز شد که در ماه مارس شده است یکی از بزرگترین و دقیقترین در جهان است. آن را ترک کرده اس

توسط NEWSATROPAT در 22 خرداد 1399

هند coronavirus مستند آغاز شد که در ماه مارس شده است یکی از بزرگترین و دقیقترین در جهان است. آن را ترک کرده است ده ها میلیون نفر بدون کار باعث خروج دسته جمعی از شهرستانها; بسیاری از اقدام به سفر صدها کیلومتر – پای پیاده و با دوچرخه و یا حتی چسبیده به کامیون – برای بازگشت به صفحه اصلی روستا می باشد.

این هفته دولت آغاز شده است شل شدن محدودیت با وجود تعداد موارد گزارش شده در ادامه به افزایش است. اگر چه تعداد نسبتا کم برای یک جمعیت تقریبا 1.4 میلیارد نفر از مردم این کشور است و در عین حال برای رسیدن به اوج آن است.

به عنوان مستند آسانسور ما خواسته تحسین نویسنده همچون آرونداتی روی است که یک منتقد صریح از نارندرا دولت چه نوع از هند ظهور خواهد کرد از زیر مستند.

دولت هند عمل نسبتا به سرعت به تحمیل یک مستند. آن را کار کرده است ؟

همچون آرونداتی روی: این مستند شده است فاجعه بار باشد. هند تنها کشوری که در آن اعداد صعود به شدت از طریق مستند و درست زمانی که گراف است که شدیدترین این مستند شده است آرام است. بنابراین ما یک فاجعه است. اقتصادی خرابه و همچنین مواج بیماری همه گیر. این COVID-19 اعداد شده اند و در ادامه به نظر من کمی غیر قابل اعتماد نه تنها در هند بلکه در همه جا. در هند برای مثال ما به طور کلی تعداد مرگ و میر در بیمارستان ها و که می داند که چگونه بسیاری از فوت در خانه چگونه بسیاری از آنها در اثر بیماری های دیگر است که می تواند نمی شود به این دلیل اضطراری است. چگونه بسیاری از گرسنگی یا خستگی در طولانی مارس در علاوه بر این به هشدار دهنده نرخ مرگ و میر در هند به صورت معمول ،

تنها چیزی که ما با اطمینان می دانیم این است که هر دو مستند و اجتماعی فاصله نمی تواند قابل استفاده در هند, اگر ما فکر می کنم از ده ها میلیون نفر زندگی در محله های فقیرنشین. نگاهی به عنوان مثال Dharavi بزرگترین زاغه در آسیا و در قلب بمبئی: تقریبا یک میلیون نفر در دو کیلومتر مربع یک توالت برای چند صد نفر چه قرنطینه یا اجتماعی فاصله معنی در این شرایط ؟

به جای تست, نظارت, توقف تجمعات عمومی و تعطیل می گویند رستوران ها و مراکز, در زمانی که وجود دارد تنها چند صد موارد آنها به ارمغان آورد و چکش پایین در کل کشور است. آنها شکست یک اقتصاد در حال حاضر در یک بحران عمیق و که در حال حاضر بدیهی است که در یک رکود است. صدها میلیون ها شغل از دست داده اند.

موارد موشک تا و در حال حاضر تعداد 280,000. به عنوان نمودار صعود مستند برداشته شده است. پس از شکسته همه چیز دولت در حال حاضر تبرئه خود از تمام مسئولیت و به ما گفتن که ما باید یاد بگیرند به زندگی با ویروس. افرادی که باید اجازه داده شده برای رفتن به خانه دو ماه پیش در حال حاضر رسیدن به روستاهای خود حمل این ویروس با آنها.

آن است که تنها مودی غرور خود را قدرت بلامنازع و فقدان کامل درک از کشور او قوانین است که می تواند منجر به چنین توانا فاجعه است. او حیله گری است اما نابخردانه. که یک ترکیب خطرناک.

اضافه کردن به همه این مودی دولت آشکار اسلام هراسی تقویت شده توسط یک بی شرمانه غیر مسئولانه رسانه های جریان اصلی – که آشکارا سرزنش مسلمانان برای پخش از بیماری است. شما باید تمام تلویزیون را نشان می دهد اختصاص داده شده به "COVID جهاد" و غیره... تمام این آمد پشت خلاف قانون اساسی برچیدن کشمیر ویژه وضعیت (که منجر به 10 ماه-و-خاموش مستند و اینترنت محاصره از 6 میلیون نفر در دره کشمیر – جرم نقض حقوق بشر توسط هر یک از استانداردهای جدید ضد اسلامی در قانون تابعیت و کشتار علیه مسلمانان در شمال شرق دهلی است که در آن پلیس دهلی دیده می شد به طور فعال شرکت کننده.

جوان مسلمان, دانش آموزان و فعالان دستگیر شده هر روز برای بودن "توطئه گران" در قتل عام. در حالی که حزب حاکم سیاستمداران که در واقع بیرون آمد در خیابان ها خواستار "خائن" به ضرب گلوله باقی می ماند در مواضع قدرت و دید بالا.

شما انتقاد شده است برای مصاحبه ای که شما به "دویچه وله" که در آن شما توصیف این شایع اسلام هراسی به عنوان چیزی است که می تواند مقدمه ای برای نسل کشی است. می تواند به شما کمک کند ما را به درک تشدید این وضعیت ؟

بله. به من گفت که این زبان در حال استفاده توسط رسانه های جریان اصلی علیه مسلمانان طراحی شده بود به dehumanise آنها. به رنگ کل جامعه به عنوان "تاج جهادی" در طول این بیماری همه گیر است که از قبل موجود فضای خشونت علیه مسلمانان است که برای ایجاد یک نسل کشی آب و هوا.

بیش از چند سال گذشته ما تا به حال نمونه های بسیاری از اراذل و اوباش lynchings و جورج Floyd-نوع قتل – تفاوت در هند که هندو vigilante اوباش انجام قتل و پلیس در نظام حقوقی و سیاسی کمک به آنها را به دور با آن.

این قسمت از خشونت و کشتار علیه اقلیت مسلمان در هند ، فکر می کنم از پوگروم که در ادامه به ماه در سال 2002 در گجرات زمانی که نارندرا شد وزیر از دولت. مسلمانان قتل عام شدند در روز روشن. مودی نگاه به دور است و هرگز ابراز تاسف کرد. کاملا برعکس. او زده به قدرت که میراث. او و وزرای خود را از اعضای هندو supremacist RSS قدرتمند ترین سازمان در هند که موسس پردازان الهام گرفتند موسولینی و فاشیسم ایتالیا.

هندو فاشیسم است بومی ریشه های بیش از حد. سیستم طبقه – ظاهرا الهی مقدر سیستم سلسله مراتب اجتماعی است که در آن Brahmins نظر خود را به استاد نژاد – گذارد بنیاد فاشیستی نگرش است.

اما برای آمدن به اتفاق می افتند از وقایع است که مجموعه ای از تن ما مستند – از همان ابتدا و بلافاصله پس از اعلام آن در پایان ماه مارس این رسانه پخش اخبار چند مورد از سرایت در Nizamuddin منطقه درست در مرکز دهلی نو نه چندان دور از جایی که من زندگی می کنند که تنها چند هفته قبل از به حال میزبانی یک کنفرانس بزرگ سازمان یافته توسط یک جماعت اسلامی به نام Tablighi Jamaat با تعداد زیادی از نمایندگان از خارج از کشور. بلافاصله هشتگ #CoronaJihad شروع به گردش در توییتر. Tablighis شد مارک "بمب انسانی". مسلمانان بودند را تکذیب کرد ورود به بیمارستان و محلی BJP رهبران و سیاستمداران خواستار شدند برای مسلمان میوه و سبزی فروشندگان به تحریم.

آن terrifyingly شبیه به چگونه در طول ظهور رایش سوم و نازی ها شروع به متهم یهودیان در حال پخش از بیماری ناقل بیماری تیفوس. و تن از رسانه ها – به خصوص کانال مثل رادیو و تلویزیون جمهوری تلویزیون شروع به صدا مانند رادیو رواندا. این کانال مخصوص پاداش توسط مودی cenacolo اعطا مصاحبه های منحصر به فرد توسط او و وحشتناک خانه وزیر. ترسناک نشان می دهد در حال انجام است.

مسلمانان در حال dehumanized, ostracised از لحاظ اقتصادی و همچنین اجتماعی – اگر شما خواندن دانشمندان نسل کشی مانند رابرت جی Lifton, آنها به شما بگویم که این اولین گام در این راه این همه آغاز می شود.

و در عین حال در ماه های قبل این مستند یک جنبش اعتراضی در حال رشد بود در مخالفت با دولت شهروندی, اصلاحیه لایحه که به تصویب رسید در ماه دسامبر. چگونه می توانم به شما توضیح سریع وخامت وضعیت ؟

بله. چند ماه پیش کسانی که اعتراضات کمی مانند آنچه که در ما در حال حاضر. این تظاهرات به غیر فرقه ای. شاعرانه و زیبا. به عنوان به زودی به عنوان شهروندی, اصلاحیه لایحه در ماه دسامبر دانش آموزان رز در اعتراض. آنها را به پایین به طرز وحشیانه ای توسط پلیس است. پلیس وارد دانشگاه شکست یک کتابخانه و استفاده از سلاح در دانش آموزان است که به طور معمول استفاده می شود در عملیات های ضد تروریستی. این خشم نسل جوان. وجود تظاهرات گسترده در سراسر هند است.

در دهلی نو در شاهین باغ محله هزاران نفر از زنان جمع آوری شده برای جلوگیری از جاده های شهر. آنها نشسته وجود دارد برای تقریبا سه ماه. شاهین باغ شد سایت از جمعی خلاقیت, خوانش شعر, موسیقی, کنسرت. آن آینه در شهرهای دیگر مانند بمبئی بنگلور و کلکته. زمانی که دهلی دولت در انتخابات آغاز شد مودی و حزب او نقاشی این زنان را به عنوان تروریست ها به پاکستانی ها – آن شریر ترین مبارزات انتخاباتی شما می توانید تصور کنید. اما آنها از دست داده است. AAP (مشترک حزب) برنده 62 کرسی از 70. به زودی پس از آن شکست ضد مسلمان پوگروم آغاز شد و در شمال شرق دهلی نو.

رئیس جمهور تهمت بود بازدید از دهلی نو در حالی که قتل عام و آتش خروشان. او وانمود نبود اتفاق می افتد و به جای باران مودی با سپاس. پنجاه و پنج نفر کشته شدند. آن را ساخته شده از خبر بزرگ در آمریکا که خشمگین BJP. بنابراین در حال حاضر در حالی که ما همه قفل شده است وجود دارد یک دور از دستگیری. دانش آموزان جوان در زندان هستند که ساخته شده به پرداخت قیمت برای یک قتل عام آشکارا تحریک توسط BJP سیاستمداران است.

آخرین هفته از این مستند شده است به خصوص چشمگیر است. نشت گاز در یک کارخانه مواد شیمیایی در جنوب هند منجر به مرگ و میر 11 ساخته شده و صدها نفر بیمار; شانزده مهاجران درگذشت در خواب خود را تحت یک قطار باری و یک گردباد کشته شدن بیش از 80 نفر است. چه نوع از هند ظهور خواهد کرد از مستند?

همانطور که با بدن انسان این ویروس تا به حال اثر از ساخت قابل مشاهده و تسریع فروپاشی اجتماعی در مقیاس. تمام بیماری ها – بیماریهای همراه از یک عمیقا ناعادلانه جامعه منفجر شد و به نظر. از آن خواهد شد عمیقا زخمی و هند و حتی بیشتر تقسیم نابرابری: این مستند نه تنها به معنای ناکارآمدی اقتصاد است اما همچنین باعث ناپدید شدن یک نیروی کار بود که ظالمانه بهره برداری پرداخت می شود و به سختی امرار معاش و دستمزد.

این جالب است که با وجود نزد هولناک از مهاجرت – معکوس مهاجرت از آن طبقه کارگر است که نشان داد چگونه شکننده است چگونه آسیب پذیر چگونه فقیر – ما از شرکت در کلاس درخواست بیشتر تعمیر کار حفاظت قوانین (که در هر صورت اعمال می شود به یک بخش از طبقه کارگر) برای فعال کردن هند به رقابت با چین به عنوان یک تولید توپی. از آن آسان است برای پیش بینی عواقب. اگر قبل از مستند ما تا به حال بدترین نرخ بیکاری در 40 سال, من نمی توانم تصور کنید چه اتفاقی می افتد در حال حاضر با کل قاره در پریشانی. ما این ریسک را از توده گرسنگی حتی اگر انبارها مواجه نگردند با میلیون ها تن از foodgrain.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب