منطقه superintendents امید برای دستورالعمل های روشن از مینه سوتا دولت در انجام کلاس این سقوط

مورهد — در یک نظرسنجی صادر شده توسط مورهد سرپرست براندون Lunak بیش از 2000 نفر از خانواده ها خواسته شد که "آی

توسط NEWSATROPAT در 9 مرداد 1399

مورهد — در یک نظرسنجی صادر شده توسط مورهد سرپرست براندون Lunak بیش از 2000 نفر از خانواده ها خواسته شد که "آیا شما احساس می کنید راحت فرستادن بچه های خود به مدرسه در پاییز؟" کمی بیش از 75 درصد پاسخ "بله."

برخی از superintendents WDAY صحبت کرده گفت که آنها در حال شنیدن مشابه بازخورد و اصلی ترین چیزی که آنها می خواهند فردا وضوح و کمک به اطمینان حاصل شود که آن را می تواند رخ دهد.

East Grand Forks سرپرست مایک Kolness وجود دارد گفت: حدود 2000 دانش آموزان در این منطقه است. او گفت که او می داند که چرا مقامات دولتی در حال گرفتن وقت خود را با تصمیم و مراقب بودن اما برای مردم در این منطقه تصمیم نمی تواند به زودی به اندازه کافی.

"در بسیاری از ناآرامی" Kolness گفت. "مردم می خواهم به دانستن است. مردم در حال برنامه ریزی برای شغل خود را از پدر و مادر, تعجب, 'هستند بچه ها من رفتن به در خانه من?' ما واقعا نیاز به برخی از وضوح."

فرگس فالز سرپرست جف دریک گفت که تقریبا 70 درصد از مردم می گویند آنها می خواهند دانش آموزان در مدرسه و او امیدوار است برای وضوح در چه را که اتفاق می افتد به عنوان به خوبی

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

او همچنین امیدوار مینه سوتا مدرسه دستورالعمل خواهد بود بسیاری مانند داکوتای شمالی است.

"من فکر می کنم آن را به خصوص برای ما مهم محلی است که ما باید برخی از قدرت تصمیم گیری پس از آن نشان دهنده شرایط در جامعه خود ما از استانداردهای جامعه ما و واقعا آنچه را که آنها می خواهم برای دیدن" دریک گفت.

حتی در زمان هایی از این هر دو معتقدند که آموزش و پرورش هنوز هم به عنوان مهم به عنوان همیشه.

"ما واقعا امیدواریم که ما می توانید به عنوان بسیاری از ما کودکان و نوجوانان در ساختمان زیرا ما آنها را از دست ندهید و این بهترین مکان برای آنها" Kolness گفت.

"ما ممکن است همه توافق در قالب رفتن به مدرسه در سال, اما ما همه توافق بر اهمیت آموزش و پرورش" دریک گفت.

رژیم صهیونیستی. Walz همچنین گفت: در روز چهارشنبه 29 جولای که هر مدرسه در موقعیت های مختلف است که آن را می آید به COVID-19 و آن را ممکن است عامل به روز شنبه تصمیم.

Walz و مینه سوتا وزارت آموزش و پرورش اعلام خواهد شد مدرسه بازگشایی دستورالعمل شنبه 30 جولای در ساعت 2 بعد از ظهر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن