MLB اتحادیه نهایی 60-برنامه بازی

MLB بازیکنان ارتباط تایید شده 60 بازی فصل که آغاز خواهد شد در جولای 23 یا 24 جولای و اتحادیه و باشگاه نهایی به

توسط NEWSATROPAT در 4 تیر 1399

MLB بازیکنان ارتباط تایید شده 60 بازی فصل که آغاز خواهد شد در جولای 23 یا 24 جولای و اتحادیه و باشگاه نهایی بهداشت و ایمنی پروتکل در شب سه شنبه.

اتحادیه پرسیدم همه مسائل باقی مانده حل و فصل شده است و بازیکنان در حال گزارش به اردوگاه های آموزشی."

بازیکنان آغاز خواهد شد و تمرینات ژوئیه 1. با توجه به MLB "اکثریت قریب به اتفاق (تیم) در حال انتظار برای انجام آموزش در ballparks در خانه اصلی خود شهرستانها."

کمیسر راب Manfred در بیانیه ای گفت: "لیگ اصلی بیس بال هیجان زده تا اعلام کند که 2020 فصل است در افق. ما ارائه کرده اند این بازیکنان در ارتباط با یک برنامه به بازی 60 بازی و هیجان زده به ارائه بزرگ ما با طرفداران بیس بال دوباره به زودی."

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

این بیانیه افزود: "سلامت و ایمنی بازیکنان و کارکنان باقی خواهد ماند MLB مهمترین اولویت در بازگشت خود را به بازی. MLB در حال کار با انواع بهداشت عمومی کارشناسان و متخصصان بیماری های عفونی و ارائه دهندگان تکنولوژی در یک رویکرد جامع است که با هدف تسهیل بازگشت امن. ...

"پیشنهاد برنامه را تا حد زیادی بخشی از ویژگی های بازی بازی با بخش باقی مانده از هر باشگاه بازی های مقابل خود را در مقابل لیگ مربوطه جغرافیایی تقسیم (به عنوان مثال غرب در مقابل شرق و مرکزی در مقابل مرکز و غرب در مقابل غرب) در جهت کاهش سفر."

60-برنامه بازی است که نتیجه یک اتفاق آراء توسط صاحبان در روز دوشنبه به حرکت رو به جلو با 2020 فصل است. قبلی مذاکرات شکست بیش از طول برنامه و اینکه آیا بازیکنان را به طور کامل سرشکن پرداخت.

یک مارس 26 اتحادیه به لیگ حق تحمیل یک برنامه اگر چه برخی نگران فصل می شود لغو و به طور کامل بر اساس اولویت از جناح کوچکی از صاحبان.

60-بازی به طور منظم فصل تخته سنگ خواهد شد رقابت بیش از 66 روز به پایان سپتامبر. 27. که MLB خود اعلام تاریخ قطع به لیگ برتر به دنبال جلوگیری از خطر هر گونه حذفی بودن بازی لغو شد.

بازیکنان دریافت کامل سرشکن پرداخت می شود کار کردن به حدود 37 درصد از حقوق خود را و برگشتی باقی خواهد ماند و در 10 تیم به جای پتانسیل گسترش postseason که قبلا بحث شده است.

بازیکنان را رد کرد و قبلی 60-بازی پیشنهاد از لیگ که شامل گسترش برگشتی و مزایای دیگر. که تصمیم حفظ حق خود برای تنظیم یک شکایت بیش از طول و شرایط مالی فصل حفظ که صاحبان نمی مذاکره در ایمان خوب است.

مانفرد ساخته شده است همان اتهام مورد MLBPA مذاکره را استراتژی و لیگ همچنین می توانید انتخاب کنید برای تنظیم یک شکایت.

این فصل به طور منظم برنامه ریزی شده بود به شروع ماه مارس 26, اما این بیماری همه گیر کوروناویروس منجر به جاری به تاخیر بیاندازد.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن