همه مردم بدون سرپناه در این بیماری همه گیر باید در نظر گرفته پناهندگان

ما همچنین یک دینه فلسفه ریشه در Ké' یا ما روابط خانوادگی به این معنی که هیچ کس تا کنون می توان از چپ به دفع کر

توسط NEWSATROPAT در 3 تیر 1399

ما همچنین یک دینه فلسفه ریشه در Ké' یا ما روابط خانوادگی به این معنی که هیچ کس تا کنون می توان از چپ به دفع کردن برای خود را; ما همه بستگان در برخی از راه, بنابراین ما باید برای مراقبت از یکدیگر. ما ساخته شده این درک به Táala Hooghan Infoshop از ابتدا.

آن را بسیار در مورد تطبیق آن را به عنوان مورد پوسته پوسته شدن تلاش های ما برای دیدار با نیازهای حیاتی مردم ما. بحران در اطراف COVID-19 اتحاد بزرگ موجود بحران سرمایهداری و استعمار. آن است که سخت به آدرس پروتکل های ایمنی با unsheltered بستگان برخی از آنها ممکن است استفاده از مواد مخدر و یا مسائل مربوط به سلامت روان. این یک فرایند مداوم از کار با یک جامعه است که بستگی دارد در بسیاری از راه های در اجتماعی, نزدیکی برای بقا است.

ملت ناواهو نیز قابل توجه زیرساخت ها چالش: یک سوم از خانواده ندارد و در حال اجرا آب و یا برق. دسترسی به اینترنت نیز محدود در بسیاری از مناطق دور افتاده به طوری سازماندهی شده به طور مستقیم و یا تکیه بر کانال های دیگر مانند رادیو.

بومی کمک های متقابل

من تعجب و الهام بخش هر روز در مورد چگونه به طور گسترده ای به مفهوم کمک های متقابل گسترش یافته است. از یک طرف وجود دارد یک سطح غیر انتفاعی و لیبرال co-optation اما از سوی دیگر کمک های متقابل تنها واقعا می تواند شرکت تصمیم گرفتند آنقدر با توجه به تناقضات ذاتی در درون مهاجر استعمار جوامع و سرمایه داری. بزرگترین چالش این است که چگونه ما از راه دور در جوامع رزرو شده اند رسید. بسیاری از این فضاها هستند که بزرگان ما زندگی می کنند – که انگلیسی صحبت می کنند و در ادامه به مراقبان فرهنگی ما سیستم های دانش.

ما در حال سازماندهی با چشم انداز است که این تلاش ها باید قدرت را به سرمایه داری و استعمار بی ربط. ما به طور جدی ایجاد مداخلات به اطمینان حاصل شود که این سیستم نمی نیروی تازه یافتن. به این منظور ما از تاسیس یک بومی کمک های متقابل شبکه برای ایجاد ارتباط از طریق و فراتر از این بحران است.

از آنجا که بسیاری از زمان های بومی کمک های متقابل سازماندهی فرمت کار شده است که در حال انجام در سرزمین مقدس و آب مبارزات for unsheltered بستگان و یا سالمند پشتیبانی ما در حال حاضر بسیاری از کسانی که روابط عمیق و تجربه کار با هم. ما می خواهیم به ریشه توزیع منابع و قدرت, اما ما همچنین نمی خواهیم بر دوش سیاسی چپ چمدان.

در بسیاری از راه های که و تهدید غیر انتفاعی صنعتی co-optation شاید ما بزرگترین چالش است. که بخشی از دلیل ما تاکید بر نیاز به یک خاص تمایل بومی کمک های متقابل; ما در برخورد با سفید ناجی و بسیار 'decolonial' بت وارگی از رادیکال. ما باید آنها را به خارج از راه به طوری که ما می تواند انجام آنچه که ما نیاز به انجام است. آنها نقش داشته باشد اما اگر ما در حال سازماندهی خود ما از لحاظ سپس آن را در همان موسسه خیریه مزخرف ما رو قبل از, مهم نیست که چقدر مردم می گویند آن را 'همبستگی'.

من رشد کرده ام در جهان خرابه. ما باید تعالیم و نبوت از انتهای چرخه اما این همیشه که چگونه آن را در اینجا بوده است. ضد استعماری و ضد سرمایه داری جهانی در حال حاضر وجود دارد اما به عنوان پدر من که یک طب سنتی پزشک می گوید: "وجود ندارد دو جهان وجود دارد فقط یک جهان با بسیاری از مسیرهای."

استعمار و سرمایه داری مسیرهای خطی طراحی شده توسط. اگر این مسیر از حرص و سلطه و استثمار و رقابت را قبول نمی کند که آن را به آن بست و سپس ما از آن مطمئن شوید.

* این ویرایش گزیده ای از کتاب"همه گیر همبستگی: کمک های متقابل در طول Covid-19 بحران'ویرایش شده توسط مارینا Sitrin و Colectiva Sembrar و منتشر شده در ژوئن 2020 توسط پلوتون را فشار دهید.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن