آخر هفته طوفان تولید 4 گردباد در شرق و مرکزی مینه سوتا غربی ویسکانسین

مینیاپولیس-سرویس ملی آب و هوا می گوید: طوفان شدید در طول تعطیلات آخر هفته باعث چهار گردباد در شرق-مینه سوتا م

توسط NEWSATROPAT در 30 تیر 1399

مینیاپولیس-سرویس ملی آب و هوا می گوید: طوفان شدید در طول تعطیلات آخر هفته باعث چهار گردباد در شرق-مینه سوتا مرکزی و غربی ویسکانسین.

دو رخ داده است در اوایل صبح روز شنبه در شمال شهرهای دوقلو و دو رخ داده است شنبه شب به شرق از مترو. وجود دارد هیچ گزارشی از آسیب.

آب و هوا خدمات بررسی تیم های ارزیابی خسارت در روز یکشنبه و تعیین مسیر و قدرت شنبه گردباد. در اینجا یافته های خود را:

شمال غربی Isanti شهرستان: EF-1 گردباد با برآورد اوج بادها از 90 مایل در ساعت بر روی زمین برای حدود 5 دقیقه شروع فقط قبل از ساعت 1 صبح این سفر سه مایل با حداکثر عرض 100 متری. آب و خدمات گفت: گردباد آسیب تعبیه شده بود در میان آسیب از قوی خط مستقیم باد.

شمال Chisago County: EF-0 گردباد با برآورد حداکثر سرعت 80 مایل در ساعت ردیابی از غرب ساحل به ساحل جنوبی راش دریاچه بین Braham و با عجله شهرستان. آن را لمس پایین و در حدود 1:24 صبح بود و در زمین فقط برای سه دقیقه سفر 1 1/2 مایل با حداکثر عرض 100 متری. گردباد آسیب دیده قایق و اسکله در دریاچه.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

جنوب شهرستان واشنگتن: در حالی که بررسی خدمه نمی تواند تعیین محل آسیب برای تعیین دقیق مسیر رادار تایید یک "باقی مانده امضای" — نشان می دهد یک گردباد touchdown — غرب Afton از حدود 9:42 بعد از ظهر تا 9:51 p. m. گردباد برآورد شد EF-0 با حداکثر سرعت 65 مایل در ساعت.

جنوب شهرستان واشنگتن به سوراخ شهرستان: EF-1 گردباد با برآورد اوج بادها از 100 مایل در ساعت بر روی زمین برای حدود نیم ساعت شروع در 9:53 بعد از ظهر حدود 5 مایلی شمال Hastings, Minn. آن را ردیابی در سراسر رودخانه Croix سنت و به Pierce County, Wis., پوشش حدود 9 1/2 مایل با حداکثر عرض 400 متری. بررسی تیم های یافت "گسترده درخت آسیب" با بسیاری از خاموش جامعی در نیمه راه به بالا تنه است. برخی از مزرعه outbuildings نیز آسیب دیده بودند. آب و خدمات گزارش شده است که بدترین آسیب شد بالای bluffs در ویسکانسین طرف رودخانه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن