5 چیزهایی که می دانیم امروز: حرارت بیش از حد دیده بان Red River هاکی مربی ماسک در رستوران, Grand Forks, فرودگاه بین المللی دریاچه منطقه صلح افسر آموزش برنامه

درجه حرارت می تواند رسیدن به سطح خطرناک است. خدمات ملی آب و هوا توصیه نوشیدن مقدار زیادی از مایعات و اقامت در

توسط NEWSATROPAT در 3 مرداد 1399

درجه حرارت می تواند رسیدن به سطح خطرناک است. خدمات ملی آب و هوا توصیه نوشیدن مقدار زیادی از مایعات و اقامت در اتاق مطبوع و توصیه می شود که ماشین های داخلی می تواند رسیدن به دمای کشنده در عرض چند دقیقه.

دفاع از دولت قهرمانان باید یک سر مربی جدید.

تیم Skarperud استخدام شده اند به بیش از کمر برای Grand Forks Red River پسران تیم هاکی یکی از داکوتای شمالی سنتی دبستان هاکی نیروگاه برنامه های.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

برخی از صاحبان رستوران در شمال غربی ایالت مینه سوتا می گویند که آنها به دنبال خواهد داشت دولت آینده, ماسک, ماموریت, اما آنها هنوز هم مقدار زیادی از سوالات.

این سوالات از محدوده چگونه این قانون به اجرا گذاشته خواهد شد به آنچه که استثنا هستند و چقدر طول خواهد کشید. رژیم صهیونیستی. تیم Walz اعلام کرد در پنج شنبه, جولای 22, که Minnesotans مورد نیاز خواهد بود برای پوشیدن ماسک یا پوشش صورت در یک فضای سرپوشیده و یا منطقه از محل اقامت.

تعداد مسافر در گرند فرک فرودگاه بین المللی بهبود یافته در ماه ژوئن هر چند مقامات این باور وجود دارد می تواند یکی دیگر از شیب به عنوان موارد coronavirus افزایش در سراسر شهرستان.

در ماه ژوئن مسافران در GFK آمار 60% کلاه در ظرفیت دلتا را 72-صندلی جت زمانی که هواپیمایی ارائه شده تنها یک سفر رفت و برگشت پرواز در هر روز به مینیاپولیس. در پاسخ به این که تقاضای آن اضافه شده دو اضافی پروازهای روزانه در جولای 10 -- یک نشانه خوبی برای فرودگاه.

اثر انگشت منحصر به فرد برای هر شخص و آن را یک زمان منحصر به فرد برای 28 دانش آموزان مانند اعطای Jaeche در دریاچه منطقه صلح افسر آموزش برنامه.

33-year-old Jaeche است تعویض مشاغل پس از هفت سال به عنوان یک گارد زندان.

"من احساس می کنم می تواند بیشتر از تفاوت در خیابان از گیر در ساختمان" Jaeche گفت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن