سریع ترین راه برای یادگیری زبان انگلیسی

تلفن همراه زبان آموزانی که از برنامه زبان نیواستفاده می کنند زبان آموزانی که از برنامه زبان نیواستفاده می کن

توسط مدیر سایت در 27 خرداد 1402


تلفن همراه زبان آموزانی که از برنامه زبان نیواستفاده می کنند زبان آموزانی که از برنامه زبان نیواستفاده می کنند
کره زمین
چرا زبان انگلیسی را با زبان نیو یاد بگیریم؟
دختر با هدیه رایگانش - دوره زبان انگلیسی
سرگرم کننده، آسان و رایگان

با انجام بازی های خواندن، شنیدن، نوشتن و صحبت کردن، بر بزرگترین دوره زبان انگلیسی مسلط شوید. در چندین سطح دشواری به سرعت پیشرفت کنید و مهارت های ارتباطی عالی را توسعه دهید. به صورت رایگان با گل ها مشترک شوید و از هر دقیقه فرآیند یادگیری لذت ببرید.
پسری که انگلیسی را به صورت آفلاین در نزدیکی آتش می‌آموزد
یادگیری آفلاین

زمان و مکان یادگیری زبان انگلیسی را انتخاب کنید و کنترل کاملی بر روند یادگیری خود داشته باشید. از کارآمدترین برنامه یادگیری زبان در هر کجا که می روید، بدون اتصال به اینترنت استفاده کنید. به صورت روزانه تمرین کنید آموزش زبان انگلیسی از اول تا آخر  و درس های انگلیسی را به راحتی در برنامه شلوغ خود قرار دهید.
الفبا و فنجان
رویکرد علمی

روش موثر موضوع به موضوع ما بر اساس دسته بندی دستی و انتخاب استراتژیک هر واحد واژگان است. هر کسی را به یک خواننده، شنونده، نویسنده و سخنور زبان انگلیسی ماهر تبدیل می کند.
بزرگترین دوره انگلیسی جهان را کشف کنید
الفبای انگلیسی

حروف و صداها را به ترتیب حروف الفبا با 2000 کلمه آسان بیاموزید. حروف صدادار و صامت، حروف بزرگ و کوچک را با بازی های مختلف تمرین کنید.
قوانین خواندن انگلیسی

تلفظ خود را از همان ابتدا بهتر کنید. با تمرین تمام قوانین خواندن و استثناهای آنها، یاد بگیرید که چگونه به راحتی هر کلمه انگلیسی را بخوانید.
6000 کلمه انگلیسی

کلمات انگلیسی مرتبط با شما و نیازهایتان را حفظ کنید. با کمک بازی های هوشمند، تلفظ، املا و ترجمه هر کلمه را به راحتی بیاموزید.
5000 عبارت انگلیسی

با یادگیری عبارات و عبارات مفید انگلیسی که در مکالمات روزانه، موقعیت های مسافرت، ارتباطات تجاری و غیره استفاده می شود، به طور موثر ارتباط برقرار کنید.
یادگیری دیداری، شنیداری و کلامی
مردی که به زبان انگلیسی می نویسد
تصاویر طراحی شده با دست

با تصاویر دستی زیبا، یادگیری را برای کودکان و بزرگسالان سرگرم کننده کنید.
زن در حال گوش دادن به تلفظ انگلیسی
تلفظ های انسانی

به یک تلفظ شفاف انگلیسی که توسط صداپیشگان حرفه ای ضبط شده است گوش دهید.
زنی که به زبان انگلیسی صحبت می کند
فناوری تشخیص گفتار

تلفظ خود را ضبط کنید، بازخوردها را تجزیه و تحلیل کنید و روی جنبه هایی که باید بهبود یابند کار کنید.
انگلیسی آمریکایی را با زبان نیوبیاموزید
بیشتر بدانید
انگلیسی را سریعتر با بازی یاد بگیرید
زنبورها از طریق بازی زبان یاد می گیرند
بازی کنید

از یادگیری زبان انگلیسی با بازی کردن لذت ببرید. مهارت های خواندن، شنیدن، نوشتن، صحبت کردن و همچنین تلفظ انگلیسی خود را بهبود بخشید. با کمک بازی های کارآمد و اثبات شده، طراحی شده توسط معلمان بازیگری، تمرین کنید. یادگیری زبان انگلیسی را سریع و سرگرم کننده کنید.
زنبور انگلیسی خود را بهبود می بخشد و پیشرفت می کند
سطوح کامل

یادگیری زبان انگلیسی را به عنوان یک مبتدی شروع کنید و به عنوان یک متخصص تمام کنید. هرچه بیشتر بازی کنید، اهداف یادگیری بیشتری می توانید انجام دهید. به سرعت از طریق چندین سطح دشواری پیشرفت کنید. پیشرفت خود را زیر نظر داشته باشید و قبل از اینکه فراموش کنید همه چیزهایی را که یاد می گیرید مرور کنید.
جایزه یادگیری دوره زبان انگلیسی
پاداش کسب کنید

درس ها را خسته کننده کنید. بازی کنید و جایزه بگیرید. گل ها و زنبورها را جمع آوری کنید و به صورت رایگان مشترک شوید. در امتحانات شرکت کنید و جایگاه خود را در جدول امتیازات کسب کنید. وضعیت خود را تغییر دهید و نمایه کاربری زبان نیوخود را با نتایج شگفت انگیز تکمیل کنید.
تسلط بر هر سطح دشواری زبان انگلیسی
انگلیسی برای مبتدیان

شروع به یادگیری لغات، عبارات و عبارات اولیه و ابتدایی انگلیسی که در مکالمات روزانه استفاده می شود، کنید. با گوش دادن به صداهای ضبط شده و تمرین تلفظ، بر حفظ واژگان تمرکز کنید. بتوانید خودتان را معرفی کنید، با کسی احوالپرسی کنید، در یک رستوران سفارش دهید یا بگویید کجا زندگی می کنید و علایقتان چیست.
انگلیسی برای زبان آموزان متوسط

کاربر مستقل زبان انگلیسی شوید. مهارت های ارتباطی عالی را توسعه دهید و آنها را با انگلیسی زبانان مادری به کار ببرید. هر کلمه یا عبارت را به وضوح تلفظ کنید و پاسخ های ساده و منسجمی در مورد تجربیات، آرزوها، آرزوها یا برنامه های خود ارائه دهید.
انگلیسی برای زبان آموزان پیشرفته

هنگام صحبت کردن یا نوشتن، واژگان، لحن و سبک مناسب را انتخاب کنید. از واژگانی که قبلاً می شناسید جملات پیچیده بسازید. در مورد موضوعات کمتر آشنا به راحتی و به طور طبیعی صحبت کنید. با زبان نیوماهر شوید!
انگلیسی برای سفر

با یک کتاب عبارات مفید که شامل طیف گسترده ای از موضوعات مرتبط با سفر است، از سفرهای خود لذت ببرید، که به طور ماهرانه ای طراحی شده است تا تجربه سفر شما را در هر کجا که می روید آسان کند. بتوانید صحبت کنید: رزرو کنید، ماشین کرایه کنید، راهنمایی بگیرید و راهنمایی کنید، دوست پیدا کنید و در سفر بدون راهنما خود را درک کنید.
انگلیسی برای تجارت

یادگیری را برای کسب و کار خود آسان و در زمان صرفه جویی کنید. به دوره های تخصصی رانندگان تاکسی، کارکنان هتل و رستوران، مهمانداران، فروشندگان فروشگاه و ... که توسط کارشناسان زبان ما طراحی شده است دسترسی پیدا کنید. مهارت های ابتدایی و اولیه مکالمه انگلیسی را در کوتاه ترین زمان ممکن توسعه دهید. با بهبود تلفظ و تقویت دایره لغات خود، ارتباط را کارآمد کنید.
انگلیسی برای کودکان

واژگان، تلفظ و مهارت های زبانی کودک خود را تقویت کنید. با FunEasyLearn، بچه‌ها به واژگان متنوع، تصاویر رنگارنگ و بازی‌های آسان متناسب با سن، سطح و توانایی یادگیری خود دسترسی خواهند داشت. آنها واژگان عملی انتخاب شده با توجه به علایق سنی خود - اعداد، رنگ ها، اعضای بدن، لباس ها، حیوانات و غیره را به طور مکرر می آموزند و تجدید نظر می کنند.
یاد بگیرید که به چه چیزی علاقه دارید
زنبور عسل با الفبای انگلیسی

الفبای انگلیسی
زنبور در حال خواندن کلمات انگلیسی از یک کتاب

کلمات انگلیسی
زنبور از تریبون به زبان انگلیسی صحبت می کند

چگونه انگلیسی صحبت کنیم
زنبور عباراتی را برای برقراری ارتباط با تمام دنیا یاد می گیرد

عبارات انگلیسی
چرا یادگیری زبان انگلیسی؟

انگلیسی رایج ترین زبان در جهان است. از هر پنج نفر یک نفر یا 1.5 میلیارد نفر در سراسر جهان در حال حاضر به زبان انگلیسی صحبت می کنند و یک میلیارد نفر دیگر در حال یادگیری آن هستند. انگلیسی زبان تجارت است، افراد را به سمت فرصت های شغلی جدید هدایت می کند، درآمد آنها را افزایش می دهد و روند تحصیل در خارج از کشور را ساده می کند. با دانستن زبان انگلیسی می توانید از هر کجای دنیا شروع به کار کنید و کاندیدای جذابی برای هر شغلی شوید. شما می توانید با هر دو زبان بومی و غیر بومی مکالمه داشته باشید. می‌توانید محصولات و ایده‌های عالی را برای شرکت‌های انگلیسی‌زبان عرضه یا بازاریابی کنید، و حتی در کنفرانس‌ها و رویدادهای بین‌المللی به راحتی با افراد دیگر تعامل داشته باشید. این یک واقعیت شناخته شده است که 60 کشور از 196 کشور انگلیسی را به عنوان زبان رسمی دارند، بنابراین دانستن نحوه صحبت کردن با آن، تجربه سفر شما را برای همیشه تغییر می دهد. هنگام صحبت با مردم محلی، رزرو اقامتگاه، بیان منسجم ایده های خود هنگام صحبت در مورد علایق، مهارت ها و دوست یابی در سراسر جهان، اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید. انگلیسی به شما امکان دسترسی به سرگرمی های بی حد و حصر را می دهد. برخی از بهترین فیلم های جهان را بدون دوبله تماشا کنید. بعد از شخصیت های مورد علاقه خود تکرار کنید و حتی در نقل قول های فیلم صحبت کنید. تلویزیون بین المللی یا اخباری را که سریعتر و حرفه ای تر به زبان انگلیسی پخش می شوند تماشا کنید. با استفاده از فناوری‌ها و نوآوری‌های مدرن، 55 درصد از صفحات وب جهان را کاوش کنید و از راه دور از آموزش با کیفیت بالا پشتیبانی کنید. زبان انگلیسی را بیاموزید و به دانش مفید فراوانی دسترسی پیدا کنید. zabannew برخی از بزرگترین آثار ادبی انگلیسی را به صورت اصلی بخوانید و آنها را به روش های جدید دوباره کشف کنید. ادبیات لازم را در مورد هر موضوعی پیدا کنید. مقالات نوشته شده در بهترین دانشگاه های دنیا را بشناسید. برخلاف سایر زبان ها، زبان انگلیسی را می توان در هر نقطه از جهان تمرین کرد. زبان انگلیسی دروازه ای برای جهانی شدن هر چیزی است، زیرا زبان اینترنت، علم، هوانوردی، کامپیوتر، دیپلماسی و گردشگری است.
دوره زبان انگلیسی برای مسافرت
حقایق جالب در مورد زبان انگلیسی
انگلیسی های آینده

حروف اختصاری رایج آنلاین اغلب به فرهنگ لغت های انگلیسی برتر اضافه می شوند.
LOL "بلند بخند"
OMG "اوه خدای من"
ایموجی
انگلیسی "خداحافظ"

"Goodbye"
از انگلیسی مدرن اولیه گرفته شده است و در اصل به معنای
"خدا با تو باشد" است.
ایموجی
درد سر شاعران

Rough Thr
ough Hicc ough C ough Th ought Thor ough Sl ough هیچ یک از این کلمات قافیه نیستند.

 

 

ایموجی
انگلیسی "انگلیسی".

ویلیام بارنز، شاعر و وزیر، می خواست کلماتی را که ریشه یونانی و لاتین دارند حذف کند و کلمات ناب انگلیسی را جایگزین آنها کند.
عکس - دموکراسی چاپ آفتاب
- فرهنگ لغت عامیانه
- سالگرد کلمه-کتاب - نگاتیو روز سال - ناخوشایند


ایموجی
انواع لهجه بریتانیایی
لهجه یورکشایر
بررسی

به طور گسترده در شهرستان یورکشایر صحبت می شود.
بررسی

تحت تأثیر وایکینگ ها؛
بررسی

"چطور هستید؟" می شود "چگونه؟" ;
بررسی

در آثار ادبی مانند "بلندی های بادگیر" و "باغ مخفی" نمایندگی شده است .
ایموجی
لهجه کاکنی
بررسی

صحبت در لندن East End ;
بررسی

به عنوان لهجه تمام لندنی های طبقه کارگر در قرن 19 در نظر گرفته می شود.
بررسی

توسط GB Shaw در "Pygmalion" معروف شد .
بررسی

اغلب عامیانه:"به خرگوش" به معنای "حرف زدن" است .
"سوب هسته ای" به معنای "میخانه" است .
ایموجی
لهجه مانکونیایی
بررسی

بیشتر در شهر منچستر صحبت می شود.
بررسی

بسیار شبیه به لهجه لیدزی در نظر گرفته شده است.
بررسی

کمتر "سنگین" نسبت به لهجه های همسایه لنکاوی و چشایر.
بررسی

نمونه قوی این لهجه را می توان توسط نوئل گالاگر از گروه راک Oasis شنید.
ایموجی
لهجه اسکوز
بررسی

صحبت در لیورپول و معروف به انگلیسی مرسی ساید .
بررسی

قابل تشخیص ترین لهجه انگلیسی؛
بررسی

به عنوان لهجه گروه بیتلز شناخته شده است .
لهجه Geordie
بررسی

معمولاً در نیوکاسل صحبت می شود.
بررسی

سابقه طبقه کارگری داشت.
بررسی

شناخته شده به عنوان جذاب ترین لهجه در انگلستان;
بررسی

معروف به لهجه خواننده AC⚡DC برایان جانسون.
نکاتی در مورد نحوه استفاده موثرتر از برنامه FunEasyLearn
ایده هایی برای یادگیری دوره انگلیسی
بررسی

رایج ترین کلمات، عبارات و عبارات انگلیسی را که توسط تیمی از زبان شناسان معتبر انتخاب و دسته بندی شده اند را

بیاموزید.
بررسی

مطالبی را که باید یاد بگیرید انتخاب کنید، آنها را به عنوان موارد دلخواه علامت گذاری کنید و مطالبی را که قبلاً می شناسید پنهان کنید.
بررسی

واژگان را با توجه به معیارهای مختلف مرور کنید - زمان یادگیری، موضوعی که به آن تعلق دارد و مرحله حفظ کردن. به این ترتیب هرگز چیزی را که یاد گرفته اید فراموش نخواهید کرد.
بررسی

تمام اطلاعات لازم را در مورد هر کلمه بیاموزید - بخشی از گفتار، جنسیت، عدد، مترادف ها و غیره. املا و تلفظ هر کلمه و عبارت را به طور خاص به خاطر بسپارید و آن را با تصویری مرتبط کنید که فراموش کردن آن سخت است.
بررسی

یک واژگان کاربردی با زبان نیوایجاد کنید و از آن در موقعیت های واقعی استفاده کنید.
افرادی مثل شما زبان نیورا دوست دارند

منبع : https://zabannew.ir

 

آخرین مطالب