5 چیزهایی که می دانیم امروز: انتخابات, نتایج ضریب اطمینان مصرف کننده در نظرسنجی امپراتوری مرکز هنرهای گاراژ, آتش, امید, ND, COVID-19 نتایج تست

چک کنید اینجا برای آخرین نتایج به صورت محلی و ایالتی نژادها. Grand Forks مقامات شهرستان را منتشر کرده اند یک ن

توسط NEWSATROPAT در 21 خرداد 1399

چک کنید اینجا برای آخرین نتایج به صورت محلی و ایالتی نژادها.

Grand Forks مقامات شهرستان را منتشر کرده اند یک نظرسنجی به کمک سنج دستياران اعتماد به نفس در شرکت در انواع فعالیت های عمومی. 13-سوال نظرسنجی استفاده خواهد شد توسط شهرستان و رهبران کسب و کار به ارائه بینش به آنچه مصرف کنندگان تاثیر می گذارد' تصمیم گیری در مورد خرید و حضور ورزشی و رویدادهای اجتماعی.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

امپراتوری مرکز هنرهای نام مادلین (Maddie) شارپ به عنوان جدید خود را با مدیر برنامه. Maddie شارپ بومی فارگو بازگشت به امپراتوری مرکز هنرهای نمایشی به عنوان مدیر برنامه ساختمان در مدت پنج سال از دخالت در امپراتوری را اداره و برنامه نویسی. او فارغ التحصیل از NDSU در سال 2016 با آبفا در موسیقی تئاتر و کارشناسی در موسیقی است.

ماموران آتش نشانی در پاسخ به 42nd خیابان جنوبی فروغ مدت کوتاهی پس از 11:30 صبح روز سه شنبه, ژوئن 9. آنها به سرعت خاموش کردن آتش و باعث همچنان تحت بررسی است.

جمعه, ژوئن 5, COVID-19 تست رویداد امیدوارم که منجر به هیچ مثبت نتایج آزمون با توجه به کورتنی Tangen استیل شهرستان بهداشت عمومی مدیر.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب