30 جسد ریخته در 2 شمال مکزیک متحده

توسط: AP | مکزیک | منتشر شده در تاریخ: 27 ژوئن 2020 10:31:46 am پلیس در صحنه می رسند که در آن امنیت,

توسط NEWSATROPAT در 7 تیر 1399
توسط: AP | مکزیک | منتشر شده در تاریخ: 27 ژوئن 2020 10:31:46 am
30 bodies found dumped in 2 northern Mexico states پلیس در صحنه می رسند که در آن امنیت, منشی, Omar گارسیا Harfuch بود مورد حمله افراد مسلح در ساعات اولیه صبح در شهر مکزیک جمعه. (AP)

مکزیک جرایم سازمان یافته خشونت پشت سر هم به نظر کامل به عنوان پلیس در جنوب مرکزی ایالت Zacatecas, گزارش, پیدا کردن 14 بدن ریخته شده در کنار جاده ای در نزدیکی شهر فرسنیلو در حالی که افراد مسلح به ضرب گلوله یک خودرو زرهی حامل شهر مکزیک رئیس پلیس.

ساکاتکاس دولت و پلیس به هیچ جزئیات بیشتر اما عکس از جاده خاکی که در آن بدن یافت شد نشان داد که اجساد ریخته در یک توده ای پیچیده شده در پتو و با نوار.

این گزارش آمد و در روز جمعه به عنوان دو ده کمین افراد مسلح در شهر مکزیک رئیس پلیس در پایتخت نمادین ترین بلوار شلیک به وسیله نقلیه خود را با .50-تک تیرانداز کالیبر تفنگ و نارنجک.

کمین چپ رئیس Omar Garc a Harfuch زخمی با سه اثرات گلوله و ترکش. دو نفر از اعضای خود را از جزئیات امنیتی کشته شدند, به عنوان یک زن اتفاق افتاده است که به رانندگی با.

یک روز پیش از آن در سواحل اقیانوس آرام ایالت سینالوآ دولت پلیس گفت که آنها تا به حال پیدا شدن اجساد هفت مردان با پوشیدن لباس نظامی-لباس در یک وانت در یک منطقه روستایی در نزدیکی شهرستان کولیکن.

در منطقه دیگری در نزدیکی پلیس نه بیشتر بدن حداقل یکی از آنها تا به حال یک تفنگ. دو گلوله خورده وسایل نقلیه مورد یافت شد: در این نزدیکی هست. شده است یک سری از shootouts وجود چهار شنبه.

Sinaloa صفحه اصلی کارتل به همین نام و مردان مرده به نظر می رسد شده اند درگیر در جنگ چمن بین جناح از کارتل.

"به وضوح وجود دارد مبارزه بین جرایم سازمان یافته گروه در این منطقه گفت: دولت رئیس پلیس کریستبل Castaeda اشاره کرد که در ماه گذشته پلیس کشف و ضبط پنج کمربند تغذیه مسلسل دو .50-کالیبر تفنگ تیرانداز از خفا و در مورد 35,000 گلوله در این منطقه است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.

آخرین مطالب