پیوند مجموعه در $15,000 نقدی فقط برای چنگال بزرگ مرد درگیر در یکشنبه بن بست

ادوارد هارپر جونیور, 33, چهره یک جنایت دزدی شارژ برای شکستن به شمال ساری اقامت که در آن او را از پلیس برای پنج

توسط NEWSATROPAT در 2 مرداد 1399

ادوارد هارپر جونیور, 33, چهره یک جنایت دزدی شارژ برای شکستن به شمال ساری اقامت که در آن او را از پلیس برای پنج دقیقه عصر روز سه شنبه, جولای 23. اگر هارپر است که محکوم به دزدی اتهام حمل حداکثر مجازات پنج سال حبس و به $10,000 خوب است. چهره او بیشتر از بزه اتهامات برای امتناع از توقف.

در روز شنبه دادگاه ظاهر قضاوت جی Knudson مجموعه هارپر باند در 15.000 دلار پول نقد است.

پلیس می گویند که آنها شروع به دنبال هارپر صبح روز سه شنبه پس از گزارش واصل شد وی از سوی مامورین درگیر شد در یک آدم ربایی است. جزئیات بیشتر در مورد کسانی که اتهامات باقی می ماند اندک اما چنگال پلیس سرهنگ دریک Zimmel تایید صبح پنجشنبه باقی می ماند که آنها تحت بررسی است.

با توجه به اسناد دادگاه پلیس بازدید هارپر اقامت در 2200 بلوک از دروازه درایو فقط قبل از ساعت 2 بعد از ظهر شنبه. استشهاد نوشته شده توسط GFPD افسر جیمز رایت گفت که افسران زدم چندین بار و بدون دریافت پاسخ. قبل از خروج از محل اقامت افسران نگاه به پنجره و دیدم هارپر در داخل. هارپر متوقف شد توسط ماموران پس از خروج از محل اقامت از طریق درب عقب نشینی به عقب در داخل زمانی که پلیس دستور داد او را به نشان می دهد دست خود را. هارپر پس از آن فرار از طریق پشت پنجره است و نشان داده شده توسط امنیت فیلم فرار از منطقه با توجه به اسناد و مدارک.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

حدود 3 بعد از ظهر پلیس واقع هارپر در پارک یادبود در گورستان در شمال خیابان 23 و اسناد وزارت امور خارجه. هارپر فرار با پای پیاده به نزدیک ترین محل اقامت در 2200 بلوک از شمال 12th, خیابان, جایی که او گفته را شکست و یک زیرزمین رو پنجره و وارد صفحه اصلی.

کسر کروز, 34, است شرح داده شده در اسناد دادگاه به عنوان مستاجر در ملک. کروز پلیس گفت که او تا به حال شده است در یک اتاق خواب زمانی که او شنیده شکستن پنجره و دیدم هارپر وارد خانه.

کروز پلیس گفت که نه او و نه هم اتاقی خود را می دانستند هارپر و هارپر ندارد اجازه ورود به محل اقامت. کروز گفت: هارپر چندین بار به تسلیم شدن به پلیس, محاصره محل اقامت, اما هارپر حاضر با توجه به اسناد دادگاه.

کروز باقی مانده در خانه با هارپر برای چند ساعت به بن بست. هنگامی که پلیس تایید کرد که کروز در داخل بود اقامت حدود 7:30 p. m. و شروع به تماس او را به بیرون می آیند. او از خانه خارج شد و به زندان گرفته شده برای عدم پرداخت هزینه ها و جبران در یک نامربوط مورد.

هارپر در نهایت خارج خانه مسالمت آمیز در اطراف 9 p. m. و را بازداشت گرفته شد.

او برنامه ریزی شده به نظر می رسد در دادگاه برای یک جلسه مقدماتی و تفهیم اتهام در Aug. 26 زمانی که او نیز خواهد بود arraigned برای یکی دیگر از اتهام جنایت سرقت از اعتبار دستگاه. یک حکم برای دستگیری او در این مورد واصل شد در ماه فوریه است. او برنامه ریزی شده است به نظر می رسد برای نهایی dispositional کنفرانس برای هر دو مورد در Nov. 5. او همچنین برنامه ریزی شده است به نظر می رسد برای لغو مشروط شنوایی برای دو نامربوط موارد در اوت. 5.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب