27 جدید COVID-19 مورد اعلام کرد به عنوان داکوتای شمالی می افتد کوتاه از تست هدف

کم تعداد نتایج آزمون نشانه روز پنجم در هفته گذشته دولت کاهش یافته است کوتاه از یک هدف به منظور ارزیابی از 1800

توسط NEWSATROPAT در 21 اردیبهشت 1399

کم تعداد نتایج آزمون نشانه روز پنجم در هفته گذشته دولت کاهش یافته است کوتاه از یک هدف به منظور ارزیابی از 1800 تست در هر روز. رژیم صهیونیستی. داگ بورگوم گفت: دولت و ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی با هدف تست 4000 نفر در هر روز تا پایان ماه.

سخنگوی وزارت نیکول Peske گفت: اخیر آرامش در تست ها می تواند ناشی از عوامل متعدد از جمله لغو چندین تست حوادث هفته گذشته با توجه به کمبود تجهیزات. او گفت: دولت یک بار دیگر برگزاری تست حوادث در این آخر هفته و او انتظار دارد تعداد نتایج آزمون اعلام کرد هفته آینده به افزایش است.

تعداد کل مثبت آزمایش این ویروس در دولت است تا به 1,491 اما 792 مردم بهبود از بیماری از جمله 30 یکشنبه اعلام کرد. وجود دارد 29 ساکنان بستری با بیماری پایین پنج از شنبه.

سی و پنج اهالی داکوتای شمالی از جمله 26 ساکنان Cass County, در حال حاضر از درگذشت این بیماری که تاکنون بیش از 78,000 زندگی سراسر کشور.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

بیست و چهار مورد جدید آمد از Cass County, که در حال حاضر 805 مورد شناخته شده — بیش از نیمی از دولت را در کل. گروه گزارش که 420 Cass County ساکنان بهبود پس قبلا تست postive.

Cass County حساب برای 55 درصد از فعال COVID-19 موارد اما تنها در حدود 22 درصد از کل آزمایشات انجام شده در داکوتای شمالی. این شهرستان همچنین دارای بالاترین میزان عفونت در هر 100 ، 000 ساکنان با وجود داشتن بیشترین جمعیت در کشور است.

فقط یکی از موارد جدید در آمد از چنگال بزرگ شهرستان است که دومین اکثر موارد در دولت در 285. بخش لیست 126 ساکنان این شهرستان به عنوان بهبود از بیماری است.

دو نفر دیگر موارد جدید جمعه آمد از مورتون و ریچلند شهرستانهای استان است.

در مجموع 44,869 آزمون برای این ویروس گزارش شده توسط دولت و 39 شهرستان در حال حاضر به حال حداقل یک مورد شناخته شده از بیماری. اما بورگوم قبلا گفت که موارد گزارش شده بر اساس بيماران آدرس پستی و نه از محل واقعی خود را در دولت پس از آن ناشناخته است که در آن بیماران آلوده به جداسازی و یا به دنبال کمک های پزشکی.

به عنوان خدمات عمومی ما باز کرده اید این مقاله را برای هر کس بدون در نظر گرفتن وضعیت اشتراک. اگر این پوشش برای شما مهم است, لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با کلیک کردن بر روی دکمه اشتراک در گوشه سمت راست بالا از صفحه خانگی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن