2020 Red River Valley Fair لغو شد با توجه به COVID-19

وست فارگو, N. D. — برای اولین بار در دهه Red River Valley Fairgrounds نخواهد میزبان یک نمایشگاه سالانه. روز

توسط NEWSATROPAT در 23 اردیبهشت 1399

وست فارگو, N. D. — برای اولین بار در دهه Red River Valley Fairgrounds نخواهد میزبان یک نمایشگاه سالانه.

روز شنبه, مارس 11 نمایشگاه, مقامات گفت: Red River Valley Fair اجرایی هیئت مدیره رای به لغو 2020 عادلانه در نور COVID-19 بیماری همه گیر.

"ما پس از داکوتای شمالی وزارت بهداشت توصیه و در حالی که این تصمیم دشوار بود ما به دنبال به جلو به روز بیشتر برای 40امین سالگرد آهن بزرگ, مزرعه, نشان می دهد, است که در سپتامبر. 15-17 و ما شروع به برنامه ریزی برای 2021 نمایشگاه" نمایشگاه مدیر کل کودی Cashman در بیانیه ای گفت:. این 2021 Red River Valley Fair برای جولای 13-18, 2021.

2020 نمایشگاه برنامه ریزی شده بود برگزار می شود ژوئیه 7-12. این نمایشگاه سالانه ویژگی های یک کارناوال موسیقی زنده و 4 ثانیه تظاهرات و دام قضاوت. مقامات گفت: تصمیم لغو دنبال راهنمایی از دولت وزارت بهداشت.

"ما اعتقاد داریم این کاهش گسترش COVID-19 و اجازه Red River Valley Fair برای برنامه ریزی و پیاده سازی استراتژی برای مبارزه با COVID-19 در سال آینده" دولت سلامت افسر Mylynn steve sisko گفت: در انتشار اخبار.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

نمایشگاه گفته مقامات مگا تصویب خرید مسترد خواهد شد. اگر شما خریداری یک 2020 مگا تصویب در نمایشگاه دفتر و یا پترو خدمت ایالات متحده آمریکا ایستگاه گاز شما می توانید بلیط خود را به این نمایشگاه برای بازپرداخت را انجام دهید. ساعات اداری 8 صبح تا 4:30 بعد از ظهر از دوشنبه تا جمعه. اگر شما خریداری یک مگا عبور آنلاین کارت اعتباری استفاده می شود به خرید مگا تصویب مسترد خواهد شد.

Red River Valley Fair انجمن شده است میزبانی این نمایشگاه پس از سال 1905.

"در این بی سابقه است برای ایمنی از همه درگیر در Red River Valley عادلانه است که ما لغو این سال نمایشگاه" نمایشگاه مدیره رئیس جمهور Vern Hofman در بیانیه ای گفت:.

در اوایل روز دوشنبه ایالتی داکوتای شمالی نمایشگاه لغو آن سال 2020 رویداد و همچنین 2020 دولت رژه.

دولت عادلانه مقامات گفت که بدون یک راه برای پیش بینی مقیاس همه گیر این تصمیم در نظر گرفته شده است در بهترین منافع ایمنی و بهداشت برای همه درگیر. کسانی که به خرید بلیط با کارت های اعتباری خواهد شد به صورت خودکار پرداخت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب