کامبوج استان معروف آنگکور وات ممنوعیت سگ گوشت تجارت

توسط: AP | پنوم پن | منتشر شده: ژوئیه 8 سال 2020 7:32:39 pm گروه – چهار پنجه مستقر در اتریش و نجات حیو

توسط NEWSATROPAT در 19 تیر 1399
توسط: AP | پنوم پن | منتشر شده: ژوئیه 8 سال 2020 7:32:39 pm
گروه – چهار پنجه مستقر در اتریش و نجات حیوانات کامبوج – گفت: آنها تا به حال شناسایی 21 رستوران در Siem Reap, متخصص در گوشت سگ و 110 در پایتخت آن پنوم پن.

کامبوج استان است که به معروف معبد آنگکور وات پیچیده عمده مقصد برای گردشگران خارجی ممنوع است, تجارت گوشت سگ که فعالان حقوق حیوانات باید گفت: زیاد در این منطقه است.

مقامات در Siem Reap, استان صادر سفارش دوشنبه ممنوعیت خرید و فروش و برش از سگ برای مواد غذایی است. تجارت قانونی باقی مانده در دیگر نقاط کشور است.

گزارش های اخیر توسط دو رفاه حیوانات گروه تخمین زده می شود که 2 تا 3 میلیون سگ ها کشته سالانه در کامبوج برای گوشت و Siem Reap منطقه است که عمده منبع تامین از حیوانات که گاهی حیوانات خانگی به سرقت رفته.

گروه – چهار پنجه مستقر در اتریش و نجات حیوانات کامبوج – گفت: آنها تا به حال شناسایی 21 رستوران در Siem Reap, متخصص در گوشت سگ و 110 در پایتخت آن پنوم پن.

منظور منع تجارت که منتشر شد چهارشنبه, چند, مقامات اعلام کرد که در تجارت گوشت سگ مجازات با توجه به قانون بر سلامت حیوانات و تولید با متخلفان رو به پنج سال زندان و جریمه 7 به 50 میلیون riel ($1,750 به 12,500).

آن ارتباط ممنوع به Siem Reap محبوبیت به عنوان یک مقصد توریستی و یک سایت مقدس. معروف آنگکور وات معابد قرعه کشی بیش از 2 میلیون بازدید کننده در سال, هر چند گردشگری و خشک در این سال به دلیل ممنوعیت سفر برای خنثی کردن گسترش coronavirus.

این منظور نیز می پردازد ادای احترام به سگ بودن حیوانات خانگی وفادار و محافظ از خانه و مزارع و زمینه حیوانات و کلینیک سگ تجارت به عنوان غیر انسانی و همچنین خطرناک است زیرا می تواند از گسترش بیماری است.

مسن اهل کامبوج به طور کلی اجتناب از خوردن گوشت سگ زیرا آنها بر این باورند آن را می توانید شانس بد اما آن را تبدیل به جزئی مد در میان افراد جوان است. همسایه ویتنام است بهتر شناخته شده برای تمرین.

به رفاه حیوانات گروه' گزارش گوشت سگ در کامبوج در سال 2019 در بر داشت که تخمین زده می شود از 2900 سگ در هر ماه – و یا 34,800 در هر سال – در حال خدمت در رستوران در Siem Reap.

آن گفت: تحقیقات خود را نیز شناسایی یکی اختصاصی سگ کشتارگاه در شهرستان سیم ریپ و پنج با حجم بالا نگه داشتن و یا تجارت از مناطق واقع در خارج از شهر که کشتی حداقل 3,750 سگ در هر ماه به بخش های دیگر در کامبوج.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن