چگونه با قاچاق کتاب مقابله شود؟

وی با اشاره به کتاب دیجیتال اقدامات یک سال گذشته برای حمایت از حقوق ناشران ، نویسندگان و مترجمان ، گفت: فرهنگ

توسط NEWSATROPAT در 2 مهر 1399
وی با اشاره به کتاب دیجیتال اقدامات یک سال گذشته برای حمایت از حقوق ناشران ، نویسندگان و مترجمان ، گفت: فرهنگ در میان مردم ". جامعه دارد می رود. وی ادامه داد: ادامه این گروه در بین مردم کتاب دیجیتال این فرهنگ را ایجاد می کند که می توانند با 50 درصد تخفیف در نمایشگاه های خیابان و شهر کتاب بخرند و دیگر به کتابفروشی ها مراجعه نمی کنند و همیشه انتظار تخفیف دارند. کتاب الکترونیکی چیست؟ کتاب الکترونیکی چیست نیابتی با اشاره به تجربه خود در نمایشگاه کتاب امسال کتاب دیجیتال تهران گفت: امسال در ورودی نمایشگاه کتاب تهران - ورودی مترو شهید بهشتی - دکه ای بود که کتاب ها را با 50٪ تخفیف می فروخت و افراد زیادی به آن مراجعه می کردند. " من تمام تلاشم را کردم کتاب الکترونیکی چیست تا به مردم آنجا توضیح دهم که این کتاب ها را خریداری نکنند. وی گفت: "از طرف من ، در حال توضیح نحوه انتشار کتاب برای کتاب دیجیتال عموم مردم بودم وکتاب الکترونیکی چیست  آنها فهمیدند که تخفیف ها غیر متعارف است و خرید این کتاب ها به اقتصاد صنعت نشر لطمه می زند."

دانلود کتاب رمان

دانلود کتاب رمان مدیر انتشارات ورجاوند گفت: ناشران و فرهنگیان باید کتاب دیجیتال سهم خود را در اطلاع رسانی مردم داشته باشند. وی گفت: "من فکر می کنم به عنوان ناشر دانلود کتاب رمان یا شهروند اگر بتوانم باید کاری انجام دهم." من معتقدم که به عنوان ناشر یا شهروند ، اگر دانلود کتاب رمان کتاب دیجیتال بتوانم کاری انجام دهم ، باید آن را انجام دهم و اگر جایی بروم و امتیازات غیرمعمولی را ببینم ، سعی می کنم مردم را آگاه کنم. و اگر جایی بروم و تخفیف های غیرمعمول ببینم ، سعی می کنم مردم را آگاه کنم. آفت نمایشگاه های شهر نامیده می شود نیابتی دانلود کتاب رمان همچنین از برگزاری نمایشگاه های کتاب کتاب دیجیتال در ایستگاه های مترو و سطح شهر با 50٪ تخفیف به عنوان یک آفت جدی در زمینه نشر یاد کرد دانلود کتاب رمان و گفت: من در یکی از شهرهای اطراف تهران زندگی می کنم که مدتی قبل تخفیف 20 تا 50 درصدی وجود داشت. نمایشگاهی که کتابهای زیادی را ارائه می داد.

خرید کتاب الکترونیکی

وی افزود: خرید کتاب الکترونیکی برگزارکنندگان نمایشگاه به موسسه ما آمدند و گفتند کتاب دیجیتال به ما کتاب هدیه دهید اما من گفتم که باید کتاب ها را با چند درصد تخفیف به شما بدهم تا خرید کتاب الکترونیکی بتوانید با 50 درصد تخفیف بفروشید! و چرا باید کتاب ها با این تخفیف فروخته شوند؟ نیابتی با اشاره به تلاش خود برای مقابله با این افراد توضیح داد: خرید کتاب الکترونیکی کتاب دیجیتال البته در جواب به من گفتند كه توانایی مالی مردم شهر زیاد نیست و فروش كتاب با 50 درصد تخفیف بسیار بهتر از نگهداری است از کتاب های موجود ، اما من هنوز مقاومت کردم. وخرید کتاب الکترونیکی من گفتم من باید کتابم را با 70 درصد تخفیف بفروشم تا 50 درصد تخفیف بگیرند و این اصلا ارزان نیست. وی گفت: "ناشری هرگز كتاب های خود را با 70٪ تخفیف نمی فروشد." کتابها در نمایشگاه نیستند.

کتاب صوتی

نیاز به اطلاعات و فرهنگ مدیر ورجاوند کتاب صوتی همچنین بر لزوم تبلیغات و اطلاع رسانی عمومی هنگام کتاب دیجیتال کار با قاچاقچیان کتاب تأکید کرد و گفت: "من فکر می کنم در گام بعدی کتاب صوتی، رسانه ها باید اطلاعات و فرهنگ را در مورد عواقب خرید کتاب های قاچاق برای عموم منتشر کنند ، به طوری که مردم با خرید کتاب با تخفیف مطلع شوید. برای ناشری که سالها در این حرفه صرف کرده است غیرمعمول است در برنامه نویسی می توان نگرانی ها و سخنان ناشران کتاب صوتی مربوط را با دعوت به مردم منتقل کرد و البته وقتی این موضوعات در رسانه ها مطرح شود ، شخصی که ندانسته این کتاب ها را خریداری می کند دیگر به سراغ این آثار نخواهد رفت. چه ضرری دارد؟ نیابتی می افزاید: "کتاب صوتی غیر از ناشر ، سایر م componentsلفه های صنعت نشر کتاب دیجیتال نیز آسیب جدی دیده اند. از چاپگر تا توزیع کننده. زیرا همه این افراد از درآمد این صنعت نان به سفره خانواده های خود می رسند و توزیع گسترده کتاب های قاچاق آسیب جدی به کل بدن وارد کتاب صوتی می کند.

کتاب الکترونیک ایران

کتاب الکترونیک ایران وی با بیان اینکه کارگروه حمایت از حقوق ناشران ، نویسندگان و مترجمان کتاب دیجیتال باید توجه ویژه ای به بعد اطلاعات داشته باشند ، افزود: علاوه بر خبرگزاری ها و رسانه های چاپی ، رادیو و تلویزیون باید همکاری بیشتری با این کارگروه داشته باشند. . با کتاب الکترونیک ایران برنامه های مختلف مردم را درگیر این مسئله کنید. وی گفت: "با این اقدام ، كارگروه احساس تشویق بیشتری کتاب الکترونیک ایران می كند و مرتكبان کتاب دیجیتال متوجه می شوند كه نمی توانند با دارایی و دارایی مردم بازی كنند." وی درباره پیامدهایکتاب الکترونیک ایران این اطلاعات گفت: در برنامه سازی می توانیم ناشران کتاب دیجیتال متأثر را دعوت کنیم تا نگرانی ها و سخنان خود را به مردم منتقل کنند و البته وقتی این موضوعات در رسانه ها مطرح شود کتاب دیجیتال، شخصی که ندانسته این کتاب ها را خریداری می کند به آن طرف رفت. کتاب دیجیتال" این آثار از بین نمی روند. طبق پروکسی ، وقتی تقاضا در بازار وجود داشته باشد ، عرضه نیز وجود دارد و وقتی خریدار وجود نداشته باشد ، هیچ تولید کننده و عرضه کننده ای در بازار وجود نخواهد داشت. ناشر تاکید کرد: اگر خریدار بداند ایران پیپر
آخرین مطالب