صندوق تامين اجتماعي بهتر است يا صندوق بازنشستگي كشوري؟ ..

پرداخت مطالبات درمان صنعت سالم مملکت حیاتی تاخیر که ایراداتی را به جهت صنعت تندرست به خصوص بیمارستان های دولتی

توسط NEWSATROPAT در 8 آذر 1401
پرداخت مطالبات درمان صنعت سالم مملکت حیاتی تاخیر که ایراداتی را به جهت صنعت تندرست به خصوص بیمارستان های دولتی به ارمغان آورده است. چنانچه کارمند میباشید و در بین ۸ تا ۱۰ ساعت فعالیت می کنید، دست‌کم ۲ ساعت در روز به جهت کسب مدارک صلاحیت رشته ای در راستا به دست آوردن و کار فعلی و آتی خود، وقت بگذارید. سایر سطح های مزدی نیز نسبت به سال ۹۸ به ۱۵% به علاوه مبلغ اثبات روزانه ۵۵،۳۳۸ ریال افزایش یافت . دسته‌بندی نشده واریز حقوق بازنشستگان کشوری از ساعاتی پیش شروع شد که پرداخت معوقات مهرماه را نیز به یار دارد. فرسایشی بودن روند تصمیم گیری برای افزایش دستمزد و حقوق کارگران در سال ۹۷، باعث شد تا عملا، دارای افزایش ارز و بها کالاها، اثر آن را خنثی کرده و از نیمه دوم سال ۹۷، شاهد ریز تر شدن سفره کارگران باشیم. موضوعی که به لحاظ می برسد در سال آینده نیز تا حدی تکرار شود و به راضی بودن کارگران سبب نخواهد شد. امسال، حتما خط فقر بیش تر شده هست البته دستکم دستمزد و حقوق و دستمزد کارگران مجرد و متاهل، اهمیت وجود افزایش بیش از ۴۰ درصد به نسبت سال گذشته، هم چنان زیر خط فقر است. این سیگنال مهربانی به جهت اقتصاد میلیون ها هموطن مستخدم در سال طاقت فرسا تحریمی نود و هشت نیست. جلسه شورای عالی فعالیت در ساعت ۲۳ روز بیست و نهم اسفند ۹۸ سوای عاقبت نقطه نهایی یافت و گزینش حداقل دستمزد کارگران دارای تفاهم بین نمایندگان کارفرمایان و کارگران به نصفه اولیه فروردین سال ۹۹ موکول شد.

انعقاد قرارداد جدید بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی+تعهدات

میانگین دستمزد فرهنگیان نیز حدود ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان بود که متوسط دریافتی آن ها را به حدود ۱ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان رساند. پیش بینی می شود که متوسط حقوق فرهنگیان در سال ۹۸، به حدود ۳ میلیون تومان ارتقا یابد و خالص دریافتی ماهانه فرهنگیان، زیر ۲۰ خرید بیمه تکمیلی میلیون ریال نباشد. طبق گفته های آقای صادقی، سازمان تامین اجتماعی هر ماه بیش از ۶۰۰۰ میلیارد تومان مستمری پرداخت می نماید و ۲۲۰۰ میلیارد تومان هزینه های درمانی پرداخت می کند. او از نوبخت خواست که تعهدات دولت در قابل این سازمان عریض و طویل را پرداخت کند.
  • علاوه بر اینکه سال ها تحصیل کردیم، تفاوت خاصی در دریافتی های خودمون نمیبینیم.
  • بیانیه مأموریت این مؤسسه ارائه انواع خدمات پژوهشی، آموزشی و مشاوره ای، همینطور اطلاع‌رسانی اساسی هدف ارتقای دانش تأمین اجتماعی بوده و همواره اساسی ارائه دیدگاه‌ها و راهکارهای علمی در راستای سیاست گذاری‌های مؤثر به مراد دستیابی سازمان به هدف ها عالیه نظام تأمین اجتماعی کشور، کوشا بوده‌است.
  • نظام بازنشستگی ایران، ۴ صندوق بزرگ و ۱۴ صندوق ریز دارد که در فی مابین همین ۱۸ صندوق ، غول آن ها، تامین اجتماعی است.
  • تعدای از با ترین وضعیت استعمال از بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری شامل موارد پایین می شوند.
  • در بیمه قدمت بازنشستگی پاسارگاد هدف دارای تامین بیمه مستمری مناسب برای آتی است.
همسان سازی حقوق در دیگر صندوق ها اجرایی شده میباشد (لشکری و کشوری) ولی هنوز بازنشستگان این سازمان، اهمیت حداقل پرداختی ماهانه بازنشستگی دست و پنجه نرم می کنند. دست‌کم حقوق و دستمزد بازنشستگان، از کارافتادگان و مجموع مستمری بازماندگان سازمان تأمین اجتماعی بر پایه مواد ۹۶ و ۱۱۱ قانون تأمین اجتماعی نباید از حداقل مزد کارگری کمتر باشد، دارای رعایت قوانین مربوط و حیث مصوبه شورای عالی کار، میزان دریافتی دست کم بگیران تامین اجتماعی ۵۷ درصد و بازنشستگان بقیه سطح ها این سازمان ۱۰ درصد افزایش یافت. بدانند کانون بازنشستگان و مستمری بگیران استان تهران نمایندگانی که در مجلس هستند و از حقوق و دستمزد کارگران دفاع نمیکنند رأی نخواهند داد. سهامی ذوب‌آهن اصفهان، نخستین و بزرگ‌ترین کارخانهٔ تولیدکنندهٔ فولاد ساختمانی و ریل در جمهوری اسلامی ایران است. همینطور ذوب‌آهن اصفهان، بزرگ‌ترین شرکت فولاد در ایران می باشد که با گنجایش ۳٫۶ میلیون بدن کالا پایانی، انواع مقاطع فولادی ساختمانی و صنعتی را تولید می‌کند. تمامی حقوق و دستمزد مادی و معنوی همین وب سایت متعلق به پایگاه خبری تحلیلی افکارنیوز هست و استفاده از مطالب حیاتی ذکر مرجع بلامانع است.

اعلام جزییات ثبت اسم و پرداخت مدیون قرض‌الحسنه به بازنشستگان تامین اجتما...

در ادامه یک سری از اساسی ترین مواقعی که ذیل پوشش بیمه تکمیلی بازنشستگی قرار می گیرد را به جهت شما آورده ایم. اعتنا داشته باشید که جهت ثبت نام بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری بایستی یک سری موقعیت را داشته و مراحلی را انجام دهید. نیز چنین، این امکان به جهت فرد بیمه شده وجود داراست که بتواند یک‌سری دیگری از افراد را نیز پایین پوشش بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری بیاورد. به نظر میرسد در ساختار جدید صندوق بازنشستگی کشوری، قصد داراست تا به رخ محدودتر از پیشین تامین کننده خدمات معالجه تکمیلی آن گروه از بازنشستگانی باشد که از طرف دستگاه استخدامی ، تمهیداتی برای بیمه تکمیلی آن‌ها درنظر گرفته نشده است. و در همین جلسه مقرر گردید همگی مکاتبات اساسی کانونهای شهرستانهای تهران و استان صرفا از طرز کانون عالی مرز و بوم شکل بگیرد و در سرانجام مقرر شوید بیمه کشور‌ایران حیاتی توجه به واریز پولهای بیمه عمر توسط شعبات که بموقع تحویل و پرداخت می‌شود بنابرین انتظاراست بموقع مبالغ فوتی ها به کانونها واریز تا در اختیار وراث قرار گیرد. درخواست افزایش مستمری سال 99 را بر شالوده حقیقت های موجود اصلی دقت به افزایش سرسام آور تورم 98 بر اثر افزایش قیمت سوخت و نوسانات ارزی سال گذشته که تورم سنگینی به جهت ما ساخت کرده خواستار پرداخت تورم عقب افتاده سالهای قبلی را که طلب داریم همراه حساس ارتقا مستمری در شأن و مقام بازنشستگان به آن ها ارائه و مصوب گردد.

تسهیلات ۷ میلیون تومانی به جهت بازنشستگان تامین اجتماعی

بانک‌ها و مؤسسات اعتباری به افراد متقاضی، مدیون و تسهیلات مالی پرداخت می‌کنند، در حالتی که وام‌گیرندگان فوت نمایند، حیاتی خرید بیمه قدمت ما‌نده بدهکار، اقساط مرهون بیمه شده از تاریخ فوت تا انتها مدت وام یکجا در وجه خزانه و یا مؤسسه وام‌دهنده پرداخت خواهد شد. جی پلاس؛ اکنون که دفترچه‌های درمانی کاغذی حذف شده، هم اکنون که مجبوریم پول پای بیمه تکمیلی بپردازیم، لااقل همین دو درصد سهم درمان را از حقوق ما بازنشستگان کسر نکنند؛ اینکه خواسته‌ی زیادی نیست. حتمی به ذکر است بنظر می رسد تعویق افتادن ترمیم حقوق ها علاوه بر شلوغی مجلس به دلیل رای اعتماد به وزیر کار، عارضه ها دیگری از جمله اختلاف خبر استانی نظر های مجلس کلیدی دولت و سازمان برنامه و دارایی داشته باشد این ادعا وقتی واضح خیس می شود که نگاهی به تغییرات لایحه ارسالی دولت به مجلس و سیر تغییرات آن در کمیسیون های اولیه و دوم داشته باشیم. حقوق بازنشستگان ۹۰۰ هزار تومان بطور ثابت برای کلیه افزوده میشود به علاوه ۵ % دستمزد شان که آن نیز مطابق جلسه دیروز مجلس افزون بر ۹۰۰ هزار تومان بیشتر می‌شود. البته حق عائله‌مندی و حق اولاد نیز که به جهت بازنشستگان ارتقاء پیدا می‌کند. روزنامه دنیای اقتصاد در مصاحبه‌ای که حساس یکسری از نمایندگان مجلس داشته رقم ارتقا حقوق و دستمزد سال آتی کارمندان و بازنشستگان را پیش‌بینی کرده است.

جمشید مشایخی: قرار بود من نقش دستور در «قیصر» را بازی کنم

مامستمری بگیران تامین اجتماعی دیگرنای ادامه چنین زندگی که هرروزسخت ترمیشودرانداریم.ومتاسفانه ازوعده های بی عمل مسیولین نیز دیگرخسته شده ایم واسوس میخوریم که چرا….. مطابق اعلام مدیریت کمیسیون اجتماعی مجلس، توصیه حذف بند ارتقا سن بازنشستگی از لایحه بودجه ۱۴۰۱ به کمیسیون تلفیق میزان دارایی ارائه شده است. وی اعلام کرده هست که این افزایش سن بازنشستگی می بایست به مرور زمان در ضابطه حادثه بیفتد و انجام آن به صورت یکباره، بر مغایر قانون برنامه ششم توسعه و گسترش است. به گفته‌ی صالحی، حقوق و دستمزد بازنشستگان کارگری از جیب دولت پرداخت نمی‌شود، کاملا از اندوخته‌ی تاریخیِ خود بازنشستگان است؛ صحیح نمیباشد دولت در همین مساله دخالت کند و از افزایش عادلانه پرهیز نماید. همچنین به‌منظور یاری به معیشت مستمری‌بگیران بالاتر از حداقل، علاوه بر آبادی % مذکور، مبلغ ۶۵۰ هزار تومان (تا سقف دریافتی ماهانه ۱۰ میلیون تومان) به‌صورت ماهانه پرداخت خواهد شد. با توجه به مسافت و شکاف میان منابع و مصارف این سازمان در سالیان اخیر و دخالت دولت مردان در سازمان تامین اجتماعی موجب جراحت و صدمات جبران ناپذیری به سازمان گردیده.

هدیه ویژه زاکانی به بازیکنان مجموعه ملی

داشتن پشتوانه مالی در سنین ابتدایی فعالیت اقتصادی و اجتماعی هر شخص در ایجاد آتی ای چیره زیاد تاثیرگذار است. شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی که به اختصار شستا نامیده می‌شود، در سال ۱۳۶۵ به منظور محافظت و افزایش قیمت ذخایر سازمان اهمیت سرمایه نخستین ۲۰ میلیارد ریال تأسیس شد و در سال‌های آن گاه در طی تعدادی سطح مبادرت به ارتقا سرمایه کرد. حواس تان باشه که سهام بانک رفاه بایستی بین بازنشستگان و کارگران تامین اجتماعی تقسیم شود. پرداخت مستمری بازنشستگان کارگری از بیستم ماه اعصاب براساس حروف الفبا شروع شده است، ولی گویا پرداخت به جهت مستمری‌بگیرانی که نام قوم آن‌ها دارای «ب» آغاز می‌شود، از دیروز در گیر وقفه شده است. به گزارش شهرآرانیوز، بازنشستگان کارگری، از وقفه یک روزه در پرداخت مستمری مهرماه خبر دادند. به موجب ماده ۸۵ از ضابطه مدیر خدمات کشوری، هر دستگاه مدنی ملزم می باشد تا به جهت کارمندان مشغول به کار و بازنشسته خویش امکان دسترسی به سرویس ها درمان تکمیلی را مهیا کند. طبق سنوات قبل، انتظار می رود که جایزه پایان سرویس فرهنگیانی که بازنشسته می شوند، کاهش نداشته و فرهنگیان عزیز، جایزه انتها خدمت خود را بر مبنا ۳۰ روز و ۳۰ سال سرویس حیاتی هر میزان حقوقی که می گیرند، اخذ خواهند کرد. تامین نقدینگی مورد نیاز حیاتی استقراض از کانال بانکی مرزو بوم که سبب ساز پرداخت سود سنگینی و کمتر ظرفیت سرمایه گذاری و سرمایه در گردش سازمان می شود. یا این که یابد اصلاحات ساختار و پارامتریک در تامین اجتماعی ایجاد نماییم یا می بایست میزان دارایی بگیر دولت باشیم. گزارش امروز محاسبان تلاشگر کارآزموده ، قصد ندارد شما بیمه پرداز با شخصیت سازمان را از آتی بیمه پردازی مهم مستمری بگیری، بترساند. این گزارش به شما نوید خواهد اعطا کرد که ان طور نیز که گمان می کنید، حالت سازمان، دراماتیک نمی باشد و راهکارهایی به جهت برون رفت از مشکلات وجود دارااست و نگران نباشید. ۱۳ % به حقوق و دستمزد آن ها طولانی تر می شود و ۲ میلیون ۶۱۰ هزار تومان نیز دریافت می کنند. ✔️ مستمری بگیران و بازنشستگان متشخص از طرز مراجعه به سامانه تامین اجتماعی می توانند فیش حقوقی خویش را دریافت و تماشا نمایند که راهنمای تصویری طریق اخذ فیش حقوقی در مقاله آورده شده هست . نهایی توشه قرار داد به کار گیری از خدمات معالجه تکمیلی، بازنشستگان کشوری در فصل بهار ۱۴۰۱ تمدید شد و مستمری‌بگیران همین صندوق در تعیین آن مخیر بودند. شـرکت آتیه سـازان نگهدارنده بـا شعار افزایش سطح تندرست جامـعـه ، نیز حالا تخصصی ترین کمپانی در ارائـه خدمات بیمه درمانی مکمل است. همین شرکت، پس از عقـد قـرارداد بیمـه درمـان تکمیلی بـا بیمه گزاران،بخش یا کل هزینه های خدمات درمانی و بیمارستانی را بر اسـاس تعـهـدات مندرج در قرارداد و بـیـمه نامه، برای هر فرد (بیمه شده) و خانواده وی ارائه می دهد. کمپانی ها و موسسـات کلیدی خرید این بیمه نامه، کارمندان یا این که اعضاء خویش و افـراد پایین تکفل آنـان را که شامل همسر، فرزنـدان، والدین و همگی اشخاص پایین تکفل شان می باشد، تحت پوشش خدمات درمانی تکمیلی و مازاد بر بیمه های اساس قرار می دهند. امسال دست اندک بیست بار تا شب ها تا صبح از شدت گرسنگی و خالی بودن یخچال و کمبود حتی یک کیک و شیرینی در خانه از شدت گرسنگی نصف شب تا صبح دل درد داشتم . این بود وعده سی سال سرویس کردنم که آخرها برج که مبلغی به ان رخ برایم نمانده تا صبح زجر کشیدم . پزشك و … دارند اما متاسفانه در قرارداد بيمه دي اين مورد ها براي بازنشستگان تامين اجتماعي نيامده و از اين خدمات بي بهره میباشند . شرايط خاصي داراست ، به عنوان مثال بايد سن مادر 55 و سن پدر به 06 سال رسيده باشد.اما در بيمه خدمات درماني اين شرايط وجود ندارد . مديريتي فرد، سکو و مدرك تحصيلي كه در سامانه هاي صندوق بازنشستگي ثبت می باشد دقت مي نمايد . يقينا نمي توان پاسخ قاطعي به پرسش فوق داد اما مي توان تفاوت هاي دو صندوق را در دريافت ها و پرداخت ها و قدرت مالي صندوق ها بيان نمود . پیش بینی افزایش دستمزد ۹۸ بازنشستگان تامین اجتماعی که بیش از ۲ میلیون نفر از جامعه را شامل می شوند، بر پایه افزیش جقوق بازنشستگان در سال ۹۷ تا حدی امکان پذیر است. دولت در اردیبهشت ۹۷، مصوبه ای مبنی بر ارتقا حقوق و دستمزد بازنشستگان در سال ۹۷ را ابلاغ کرد که بر همین اساس، دریافت کنندگان دستکم مستمری بر اساس مصوبه شورای عالی کار، ۱۹.۵ % و برای بقیه سطوح به مقدار ۱۳درصد مستمری آن ها به نسبت سال ۹۶ ارتقا خواهد یافت. مدیر کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران درباره پایانی اخبار از قرارداد نو بیمه تکمیلی به جهت بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی، توضیحاتی داد. بیمه تکمیلی به غیر از سازمان تأمین اجتماعی بوسیله دیگر مرکزها بیمه هم ارائه می‌شود. من ۲۰ سال ‌کار کردم و درسال بیستم سرطان خون گرفتم و الان ازکارافتاده کلی شدم و افتادم تو خونه و درمان. اما این طرح می بایست به ثبت آخرین برسد تا بازنشستگان بتوانند همین مبلغ را دریافت کنند. کلیه دستمزد برای وب سایت خبری "شما نیوز" محفوظ میباشد و نقل مطالب تنها حیاتی ذکر منبع مجاز است. به گفته فرامرز توفیقی، دولت می بایست تکلیفش را دارای سازمان و بدهی‌های زیاد بزرگی که به همین سازمان دارد، روشن نماید تا جلوی ورشکستگی سازمان گرفته شود نیکی این‌که اهمیت زیرپاگذاشتن ضابطه به نام عدالت عین بی قانونی و بی عدالتی را ترویج دهد. در واقع درصورتیکه مجموع دستمزد دریافتی زن یا مرد طی دو سال پیشین را بر ۲۴ تقسیم کنید، عدد به‌دست آمده برابر حساس مبلغ یاری هزینه بیمه تامین اجتماعی می‌شود. واریز مستمری به حساب بازنشستگان یک عدد دیگر از خدمات سازمان تأمین اجتماعی است. آقایان در سن ۶۰ سالگی و خانم‌ها در ۵۵ سالگی در صورتی که ۲۰ تا ۳۰ سال سنوات حق بیمه داشته باشند، می‌توانند به جهت بازنشستگی خویش اقدام کنند. - خبر ها اجتماعی - به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، در حالی قرار است در تعدادی روز آتی قرارداد تازه بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی انعقاد شود کماکان بحث حق بیمه دریافتی از بازنشستگان... مدیریت کانون بازنشستگان تهران جزئیات بسته بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی را اعلام کرد. - خبر‌ها اجتماعی - به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، قرارداد تازه بیمه تکمیلی بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی برای دوران هنگامی آذرماه 1401 تا آذرماه 1402 مهم بیمه تکمیلی آتیه‌سازان حافظ به امضا رسید و بر شالوده این قرارداد جدید حق... اخه این همگی شل کن سفت کن به جهت چیه؟ اقایان برای خودشان درخواسست اضافه دستمزد و خودرو و خونه می نویسن و آن گاه خودشان نیز موافقت می کنن و امر پرداخت میدن و میگیرن از سر وته حقوق و دستمزد و مزایای کارکنان و بازنشسته هم میزنن و کلی هم از خودشان تعریف و تمجید می کنن که به فکر منافع مردم هستن واقعاً که…. الان حداقل دستمزد بازنشسته و مشغول به کار کاهش از نصف بایستی می باشد و عیدی به یک دهم ان پولی که باید باشد یعنی معادل ۵۰ دلار می باشد که مایه شرم می باشد . خوشحال می‌شویم نظرات خویش را درباره دستمزد بازنشستگی ۱۴۰۱ مهم ما در میان بگذارید. سپس از اتمام کلیه روند حضوری و آنلاین پروسه ثبت‌نام، شما در سازمان بیمه صاحب یک کد شناسایی می‌شوید. در صورتی که متقاضی بیمه خویش‌فرما هستید، کامل شدن ثبت‌نام و صدور دفترچه شما منوط به پرداخت حق بیمه است. به شما پایین عنوان سرمایه حیات بیمه طومار و سود بیمه قدمت پاسارگاد باز خواهد گشت. پیامی که سوژه رسانه‌ها شد! از مسئولین ارشد تامین اجتماعی و کانون خوب مرزو بوم خواستار پیگیری جدی به جهت اصلاح ساختار تامین اجتماعی هستیم و کوتاهی در این راستا مورد قبول تشکل پایین تیم نخواهد بود. این برنامه و دارایی مرزوبوم چرا بدهیهای دولت (400هزار میلیارد تومان) به تأمین اجتماع ی نمیدهد ولی برای کشوریها ولشکریها اینهم ه دست ودلبازی بعمل میآورد. بازنشستگان تأ مین اجتماعی چه هیزم تری به یکعده و نهاده ا فروخته اند که آن ها حاضرنیستند حق و حسا ب خودرا بپردازند و درعوض هرچه لازم دارا‌هستند از صندوق وجیب بازنشستگان تأمین اجتماعی برمی دارند. انجام متناسب سازی و همسانساز ی ناقص وغیرواقعی ، ارتقا دستمزد بدون رعای ت کردن قوانین کاراسلامی، عدم واگذاری سها م شستا، عدم پرداخت 2ماه حقوق اثبات بعنوان عیدی مثل مدت زمان اشتغال به بازنشستگان تأمین اجتماعی، عدم ارائه بیمه تکمیلی بطو ر تام و جامع، عدم همیشگی کردن همسانسازی، وغیره. 30سال زحمت مشقتبار کشیده اند دارای حقوق و دستمزد کم و بخورونمیر، بعدازبازنشستگی و کسر حق بیمه معین، درحال حاضر حق قانونی این تل اشگران بازه زمانی مختلف سرزمین را،مدیران و مسئو لین ذیربط نمیخواهند پرداخت کنند و هزار ان چالش و اختلال و مانع مطرح میکنند.

راز پیر نشدن مولتی میلیاردرها/ افشاگری یک کارمند خصوصی در لس آنجلس

برای دریافت همین بیمه شخص در دوران کار مقدار مشخصی از درآمد را در حسابی پس انداز می کند و کارفرما ماهیانه مقداری را به آن اضافه می کند. جهت اطلاع پیش از موعد از مقدار حقوق بازنشستگی، هر سال طومار های از بیمه بازنشستگی به جهت شخص ارسال می اطلاعات در گزینه بیمه تکمیلی شود که در آن اطلاعاتی چون مقدار دستمزد بازنشستگی و زمانه بازنشستگی شخص درج شده است. در تحلیل سوابق کاری زمانهایی که فرد به هر علتی (از قبیل بیماری علم آموزی و غیره) کار نکرده باشد و هزینه بیمه را پرداخت نکرده باشد، در لحاظ گرفته نخواهد شد.
آخرین مطالب