بهترین پاکت جاروبرقی برای مبتلایان به آسم

بهترین پاکت جاروبرقی به جهت مبتلایان به آسم پاکت های جاروبرقی گونه های مختلفی دارا هستند : کیسه های یک لایه ،

توسط NEWSATROPAT در 27 شهریور 1401

بهترین پاکت جاروبرقی به جهت مبتلایان به آسم

پاکت های جاروبرقی گونه های مختلفی دارا هستند : کیسه های یک لایه ، دو لایه ، سه یا چهار لایه و برخی از آن ها نیز حساس میکرو فیلتر هایی برای پرهیز از ورود گرد و غبار به موتور جاروبرقی میباشند که موجب ارتقاء ارتفاع قدمت موتور جاروبرقی شما خواهند شد. به مراد ارتقاء ارتفاع قدمت موتور جاروبرقی سفارش می‌شود پس از بده بستان ۵ کیسه جاروبرقی یکبار هم فیلتر داخل گوشه و کنار را بده بستان کنید تا از وصال آسیب به موتور جاروبرقی دوری شده و عمر آن را افزایش دهید. علاوه بر آن به عامل چندلایه بودن آن از ورود گردو غبار با باطن ریه های شما و پراکنده شدن آن در گوشه و کنار جلوگیری می کند. پاکت جاروبرقی توتک نسبتاً نظیر گونه فابریک جاروبرقی ها تولید می شود و از تکنولوژی هپا به کار گیری می کند.

انواع کیسه جاروبرقی

پاکت های جاروبرقی را می توان به دو گونه بخش اعظم تقسیم کرد : پاکت یک توشه مصرف ، پاکت دائمی که هرمورد از این پاکت ها خصوصیت ها ، معایت و مزایا خود را دارا هستند و در ادامه اهمیت باز‌نگری اشکال گوناگون پاکت های جاروبرقی و نقد و بررسی آنها راهنمای تمام گزینش و خرید پاکت جاروبرقی برای مارک های مختلف را برای شما عزیزان توضیح خوا هیم داد.

پاکت همیشگی جاروبرقی

آن جور از جاروبرقی هایی که کیسه دائمی دارا‌هستند پس از مالامال شدن می بایست آنرا خالی کرده و در صورتی که قابل شستشو باشد آنرا بشویید. معمولا جنس این مدل پاکت ها پارچه فیلتری هست و طریق در آوردن ، خالی نمودن و تمیز کردن آنها سخت نیست و شما نیازی به خرید کردن متفاوت پاکت جاروبرقی نخواهید داشت اما در کنار مزیت هایش ، معایبی هم داراست ازجمله در زمان خالی نمودن آن بایستی توجه کنید که به کیسه جراحت نرسد ، گرد خاک ایجاد شده ناشی از خالی کردن پاکت جاروبرقی ممکن می باشد برای سلامتی شما خطر داشته باشد و در شکل بی توجهی به خالی کردن پاکت های همیشگی در زمان مطلوب (هنگام پر شدن به میزان سه چهارم ظرفیت) ممکن می باشد به موتور جاروبرقی شما فشار وارد شده و در گیر مشکل شود که همین آیتم برای پاکت های یکبار مصرف نیز صدق میکند.

پاکت یکبار مصرف جاروبرقی

پاکت های یکبار مصرف نسبت به پاکت های همیشگی بهداشتی خیس میباشند و موجب ارتقا ارتفاع قدمت جاروبرقی خواهند شد. به طور معمول همین پاکت ها با طراحی ساختی که دارا هستند گنجایش بیشتری دارند. بعضا از این پاکت ها کلیدی درپوش منحصر میباشند که اصلی به کارگیری از آن ها دیگر نگرانی بابت بیرون شدن گرد و غبار داخل آنان نخواهید بود و به جهت سالم شما ضرری نخواهند داشت و اساسی توجه به مجهز بودن به فیلتر های اضافی به جهت ارتقا ارتفاع عمر موتور جاروبرقی شما تعیین بهتری خواهند بود.

پاکت جاروبرقی هپا

این پاکت ها در دو گونه پارچه ای و کاغذی ساخت و به بازار عرضه می‌شوند که پاکت یکبار مصرف پارچه ای هپا از بهترین و مطلوب ترین گونه پاکت ها از نظر بهداشتی بوده آنتی باکتریال میباشند و در شکل به کارگیری از آن میتوان کلیدی قطعیت گفت که ارتفاع عمر جاروبرقی خود را دوبرابر خواهید کرد.

از دیگر خصوصیت کیسه های هپا میتوان به ۵ لایه بودن آن اشاره کرد که علاوه بر ضد آلرژی بودن از خروج هرگونه گرد غباری به خارج خودداری کرده و نسبت به میکروب ها رخنه ناپذیر هستند و به جهت مارک های مختلف جاروبرقی تولید شده اند. در صورتی که از بیماری های تنفسی رنج می برید حتما از این جور پاکت جاروبرقی به کارگیری کنید.

پاکت جارو برقی سری p

نوع بعدی از اشکال کیسه جاروبرقی کیسه های سری (پی) هستند همین مدل کیسه ها در انواع گوناگون جارو برقی آیتم استفاده قرار می گیرند، از خصوصیت های آن‌ها می توانیم به مواردی چون ضد حساسیت بودن ، گنجایش بالا ، دارا بودن 5 لایه میکروفیلتری ، قابلیت جذب مضاعف بالای گرد و غبار ، کلیدی دریچه بهداشتی و دفع نمودن تمیز پسمانده ها ، استفاده از الیاف پشمی در تولید کیسه و مقاومت بالا در برابر ترکیدگی از خصوصیت های این نوع از کیسه ها می باشند.

این جور از پاکت های جارو برقی می توانند  برای جارو برقی هایی که کلیدی همین جور یا سایز پاکت سازش دارا‌هستند گزینه به کار گیری قرار گیرند، مدت وقتی که ما می توانیم و مجاز هستیم که از این پاکت ها به کار گیری کنیم دو هفته می باشد.

پاکت جارو برقی سری g

نوع بعدی کیسه جارو برقی سری (جی) می باشد، اندازه این پاکت از بقیه ی محصولات پهناور خیس می باشد. کمکی که کیسه های اورجینال به شما می نمایند این است که حداکثر تمیزی را حاصل می شوند و هخمچنین ارتفاع عمر دستگاه را نیز بیشتر می کند.

این گونه از کیسه ها مزایای متعددی نیز دارا‌هستند و همچنین ترازو بزرگی که دارند به آن ها یاری می کند تا حجم بیشتری از گرد و غبار را در خویش جای دهند که این ویژگی از تعویض مداوم کیسه هم خودداری می کند. مورد قضیه لازم به ذکر همین میباشد که همین دسته از پاکت ها این قابلیت و امکان را دارا هستند که در گونه های جارو برقی ها آیتم به کارگیری قرار گیرند. اما خوبتر میباشد که در هنگام خرید جور جاروبرقی خود را به فروشنده بگویید که بعد از آن مبتلا خلل نشوید.

 

 

آخرین مطالب